בעיה | איך יוצאים מהמצב הזה?
-

-
@אליעזר-לוי כתוב שהמכשיר לא מצליח לטעון את אנדרואיד מה עשית?
-
@אליעזר-לוי כתוב שהמכשיר לא מצליח לטעון את אנדרואיד מה עשית?
@cfopuser ניסיתי לעשות רוט, אבל זה קרה לי כבר כמה פעמים היום אחרי דברים אחרים ואיפסתי את המכשיר.
-
@cfopuser ניסיתי לעשות רוט, אבל זה קרה לי כבר כמה פעמים היום אחרי דברים אחרים ואיפסתי את המכשיר.
@אליעזר-לוי אם אתה רוצה לאפס את המכשיר זה השורה התחתונה
-
@אליעזר-לוי אם אתה רוצה לאפס את המכשיר זה השורה התחתונה
@cfopuser אני לא מעוניין, אני מחפש דרך לצאת מהמצב הזה בלי לאפס את המכשיר.
-
@cfopuser אני לא מעוניין, אני מחפש דרך לצאת מהמצב הזה בלי לאפס את המכשיר.
-
@אליעזר-לוי לצרוב רום מלא
@למה-באתי זה גם מאפס את המכשיר, לא?
-
@למה-באתי זה גם מאפס את המכשיר, לא?
@אליעזר-לוי כתב בבעיה | איך יוצאים מהמצב הזה?:
@למה-באתי זה גם מאפס את המכשיר, לא?
כן.
למרות שתנסה אולי לצרוב בוט חדש מקורי.
הכי טוב לצאיב גירסא מלאה -
@למה-באתי זה גם מאפס את המכשיר, לא?
@אליעזר-לוי אפשר לצרוב רק super ולפעמים זה לא מאפס את הנתונים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות