בקשת מידע | אפליקציה שמפרטת על כל קו אוטבוס
-
@שלמה-רביב זה נורא כבד
אני אנסה קודם לשפר אותה ואחרי זה אעלה
אם לא אצליח להתקדם יותר מדי אשתף בהמשך את מה שיש -
@שלמה-רביב זה נורא כבד
אני אנסה קודם לשפר אותה ואחרי זה אעלה
אם לא אצליח להתקדם יותר מדי אשתף בהמשך את מה שיש@כהן-צדק אתה יכול אולי גם לעשות את האפליקציה בנפרד והנתונים יילקחו מקובץ אחר או משהו
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבקשת מידע | אפליקציה שמפרטת על כל קו אוטבוס:
@מחובר אתה יכול להעלות את זה בזיפ?
-
@כהן-צדק אתה יכול אולי גם לעשות את האפליקציה בנפרד והנתונים יילקחו מקובץ אחר או משהו
-
@כהן-צדק כתב בבקשת מידע | אפליקציה שמפרטת על כל קו אוטבוס:
2 GB
אפילו שהקבצים שהעלו פה למעלה שקלו הרבה פחות
-
@כהן-צדק כתב בבקשת מידע | אפליקציה שמפרטת על כל קו אוטבוס:
2 GB
אפילו שהקבצים שהעלו פה למעלה שקלו הרבה פחות
-
@כהן-צדק כתב בבקשת מידע | אפליקציה שמפרטת על כל קו אוטבוס:
@צבי-דורש-ציון הקובץ זיפ אחרי חילוץ שוקל 800 מ"ב
נו, אז איך זה מגיע לכזה משקל?
-
@נוחעם-FM כתב בבקשת מידע | אפליקציה שמפרטת על כל קו אוטבוס:
@כהן-צדק מפות OSMAND גם שוקלות ג'יגה פלוס
מפות זה לא מידע
מיכלול שלם שוקל פחות...
ומכיל פי 4000000 מידע
אולי באמת נעשה את זה בקובץ זים?@שלמה-רביב כתב בבקשת מידע | אפליקציה שמפרטת על כל קו אוטבוס:
אולי באמת נעשה את זה בקובץ זים?
רעיון מעניין צריך לנסות עם האתר הזה https://zimit.kiwix.org/#/
@כהן-צדק 3 רעיונות לשיפור
1 להוסיף גישה למיקום (לתחנה הקרובה ביותר או משהו כזה)
2 מסלול מתחנה לתחנה (שיתן אופציה להחלפת מסלולים
3 נקודות יציאה והגעה (למשל מירושלים לבני ברק איזה אוטובוסים יש) -
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבקשת מידע | אפליקציה שמפרטת על כל קו אוטבוס:
@מחובר אתה יכול להעלות את זה בזיפ?
-
-
@שלמה-רביב כתב בבקשת מידע | אפליקציה שמפרטת על כל קו אוטבוס:
אין את הכל כמו שאמרו
אני משתמש בזה בירושלים ואני מבסוט מזה כי יש את כל התחנות וכל האוטובוסים עם המסלולים שלהם על המפה ומספרי תחנות וכו' וכו'
ואני מאמין שיש עוד הרבה ערים שזה ככה -
ב"ה עליתי על הסיבה שהנתונים תפסו כזה נפח
יש על מה לעבוד99699d06-d86e-476b-8a5e-a79eec251053-
Screen_recording_20250821_000601.zip53ceb988-4a81-4025-9035-0ff4c0823af2-Screen_recording_20250821_000601.mp4

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
לא כ"כ אכפת לי הגודל (ברור שעדיף כמה שיותר קטן)