בעיה | מספר של ימות נחסם
-
פתחתי שני מספרים חדשים בימות המשיח - ושניהם חסומים בוועדת הרבנים אוטומטית... מה לעשות? ולמה זה ככה?
-
פתחתי שני מספרים חדשים בימות המשיח - ושניהם חסומים בוועדת הרבנים אוטומטית... מה לעשות? ולמה זה ככה?
@חנוך-הכהן בכל מקרה אתה יכול להתקשר לועדה שיפתחו לך את זה
-
פתחתי שני מספרים חדשים בימות המשיח - ושניהם חסומים בוועדת הרבנים אוטומטית... מה לעשות? ולמה זה ככה?
@חנוך-הכהן כתב בבעיה | מספר של ימות נחסם:
פתחתי שני מספרים חדשים בימות המשיח - ושניהם חסומים בוועדת הרבנים אוטומטית... מה לעשות? ולמה זה ככה?
תתקשר לוועדה
אצלי הם פתחו -
@חנוך-הכהן כתב בבעיה | מספר של ימות נחסם:
פתחתי שני מספרים חדשים בימות המשיח - ושניהם חסומים בוועדת הרבנים אוטומטית... מה לעשות? ולמה זה ככה?
תתקשר לוועדה
אצלי הם פתחו -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות