בקשת מידע | דיין תקשורת מפרסם f21 תומך וולטה! זה אמין?
-
@urielk עשיתי הכל ולא עובד לי
איפה צריך להגדיר יש שם 2 apn אחד 3G ואחד שכתוב עליו סלקום אינטרנט איפה צריך להגדיר את זה? -
-
@qwq אתה רואה נקודה חדשה עם סימון עגול בצג כדי ללחוץ עליו? ולא מקבל אותו אז יכול להיות שיש איזה בעיה בהגדרות
-
@qwq אם יש לך רוט אפשר דרך adb shell להוסיף apn של ims:
content insert --uri content://telephony/carriers
--bind name:s:'IMS'
--bind apn:s:'ims'
--bind type:s:'ims'
--bind numeric:s:'42501'
--bind mcc:s:'425'
--bind mnc:s:'01'
--bind protocol:s:'IPV4V6'
--bind bearer:s:'LTE'את שורות המספרים תשנה לפי הספק שלך
-
@urielk
ועוד משהו הקובץ שצריך להתקין דרך מגיסק לא נמצא להורדה בקישור שנתת אשמח אם אחד יעלה את זה לפה -
@qwq אם יש לך רוט אפשר דרך adb shell להוסיף apn של ims:
content insert --uri content://telephony/carriers
--bind name:s:'IMS'
--bind apn:s:'ims'
--bind type:s:'ims'
--bind numeric:s:'42501'
--bind mcc:s:'425'
--bind mnc:s:'01'
--bind protocol:s:'IPV4V6'
--bind bearer:s:'LTE'את שורות המספרים תשנה לפי הספק שלך
-
@Noachsch אני הצלחתי ומופיע גם הvolte כשאני מנסה לחייג אבל מופיע לי הודעת שגיאה שאין תגובה מהשרת
-
@9dudi אז הגדרות ה-IMS יישארו זהות אם אני משאיר את cmw500 ולא את ברירת המחדל, אבל השיחה תתחיל ואז תיכבה מ-volte
-
@urielk
זה לא נותן לי בADB זה השגיאה [[ERROR] Bindings not specified. Did you specify --bind argument(s)?]
אולי לא כתבתי את זה טוב מה אני כותב בדיוק האם ADB SHELL ואז מעתיק מה שנתת מפה [הוא לא נותן לי לעשות את זה] זה ניהיה כך
או מייד להכניס את מה שכתבת? -
@9dudi אז הגדרות ה-IMS יישארו זהות אם אני משאיר את cmw500 ולא את ברירת המחדל, אבל השיחה תתחיל ואז תיכבה מ-volte
-
@qwq ,
דבר ראשון: אתה לא שם לב שאתה לא רוט ? אתה עם $ ולא סולמית תכתוב su ואז enter.
דבר שני: אתה כבר נמצא בshell אז תוריד את הקידומת adb shell מהשורה הראשונה ו ה'סלאשים' זה פקודה אחת ברצף.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות