בקשת מידע | מי יכול לעזור לי איך לשאוב קובץ BOOT
-
@קופיקו אין דרך יותר קצרה??
@החפץ-בעילום-שם-0 לא שידוע לי
תחכה למומחים -
@החפץ-בעילום-שם-0 לא שידוע לי
תחכה למומחים@קופיקו כתב בבקשת מידע | מי יכול לעזור לי איך לשאוב קובץ BOOT:
@החפץ-בעילום-שם-0 לא שידוע לי
תחכה למומחיםיש
https://mitmachim.top/topic/56907/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-בsp-flash-tool -
@קופיקו כתב בבקשת מידע | מי יכול לעזור לי איך לשאוב קובץ BOOT:
@החפץ-בעילום-שם-0 לא שידוע לי
תחכה למומחיםיש
https://mitmachim.top/topic/56907/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-בsp-flash-tool@שניאור-שמח זהו זכרתי שעשיתי את זה פעם ולא זכרתי איך
יישר כוח -
@שניאור-שמח @קופיקו אני צריך לזה סקאטר ניסיתי ליצור ע"י הכלי שכתוב במדריך הראשון אבל בSP זה לא עבד
אני צריך קובץ סקאטר לMT6735 איך אני משיג כזה?? -
@שניאור-שמח @קופיקו אני צריך לזה סקאטר ניסיתי ליצור ע"י הכלי שכתוב במדריך הראשון אבל בSP זה לא עבד
אני צריך קובץ סקאטר לMT6735 איך אני משיג כזה??@החפץ-בעילום-שם-0 תחפש באינטרנט
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תחפש באינטרנט
@שניאור-שמח יש לי נטפרי וזה לא יורד
-
@שניאור-שמח יש לי נטפרי וזה לא יורד
@החפץ-בעילום-שם-0 אז תצטרך להשתמש בדרך הארוכה.
או לחכות למישהו שיש לו את זה. -
@שניאור-שמח @zalmensmok @קופיקו איך מכינים סקאטר?
-
@שניאור-שמח @zalmensmok @קופיקו איך מכינים סקאטר?
@החפץ-בעילום-שם-0 כתוב לך הכל במדריך של חגי
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתוב לך הכל במדריך של חגי
@קופיקו זה לא עבד
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבקשת מידע | מי יכול לעזור לי איך לשאוב קובץ BOOT:
@שניאור-שמח @קופיקו אני צריך לזה סקאטר ניסיתי ליצור ע"י הכלי שכתוב במדריך הראשון אבל בSP זה לא עבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות