בירור | שחזור נתונים ואנשי קשר מפלאפון 4X4 לאחר צריבת גרסה
-
צרבתי גרסה לפלאפון 4X4, ולא נשמר לי גיבוי של אנשי קשר בכרטיס זיכרון (עשיתי גיבוי בטעות לפלאפון במקום לכ. זיכרון).
האם יש איזה דרייבר- מנהל התקן שיגרום לפלאפון להתחבר למחשב? כדי שאוכל לסרוק את הפלאפון עם תוכנות שחזור.
או שיש למשיהו פיתרון אחר?בשביל למצוא איזה דרייבר אולי קודם צריך לדעת מה השם המקורי של הפלאפון, ואז נוכל לחפש ברשת משהו.
תודה רבה לכל העוזרים.
-
צרבתי גרסה לפלאפון 4X4, ולא נשמר לי גיבוי של אנשי קשר בכרטיס זיכרון (עשיתי גיבוי בטעות לפלאפון במקום לכ. זיכרון).
האם יש איזה דרייבר- מנהל התקן שיגרום לפלאפון להתחבר למחשב? כדי שאוכל לסרוק את הפלאפון עם תוכנות שחזור.
או שיש למשיהו פיתרון אחר?בשביל למצוא איזה דרייבר אולי קודם צריך לדעת מה השם המקורי של הפלאפון, ואז נוכל לחפש ברשת משהו.
תודה רבה לכל העוזרים.
-
צרבתי גרסה לפלאפון 4X4, ולא נשמר לי גיבוי של אנשי קשר בכרטיס זיכרון (עשיתי גיבוי בטעות לפלאפון במקום לכ. זיכרון).
האם יש איזה דרייבר- מנהל התקן שיגרום לפלאפון להתחבר למחשב? כדי שאוכל לסרוק את הפלאפון עם תוכנות שחזור.
או שיש למשיהו פיתרון אחר?בשביל למצוא איזה דרייבר אולי קודם צריך לדעת מה השם המקורי של הפלאפון, ואז נוכל לחפש ברשת משהו.
תודה רבה לכל העוזרים.
@ישראל-אמיתי לא דאגת אף פעם (לדוגמא שאם הפלאפון נאבד נהרס וכדומה) שיהיה לך גיבוי לאנשי הקשר במחשב?!
ואין לך גיבוי שאולי עשית ונמחק מכרטיס הזיכרון בעבר?
אם התשובה שלילית
לא נתקלתי עד עתה בפורומים באחד שסיפר שהצליח לשחזר. -
@אלי-ויל כתב בבירור | שחזור נתונים ואנשי קשר מפלאפון 4X4 לאחר צריבת גרסה:
לא נתקלתי עד עתה בפורומים באחד שסיפר שהצליח לשחזר.
גם אחרי שהפלאפון התחבר/זוהה במחשב כהתקן, ולמרות זאת לא הצליח לשחזר, או שבכלל לא הצליח לחבר למחשב ??
ואולי באמת הרב @10110000 , תעדכן אותנו אם הצלחת לשחזר, ובאיזה דרך.
-
@אלי-ויל כתב בבירור | שחזור נתונים ואנשי קשר מפלאפון 4X4 לאחר צריבת גרסה:
לא נתקלתי עד עתה בפורומים באחד שסיפר שהצליח לשחזר.
גם אחרי שהפלאפון התחבר/זוהה במחשב כהתקן, ולמרות זאת לא הצליח לשחזר, או שבכלל לא הצליח לחבר למחשב ??
ואולי באמת הרב @10110000 , תעדכן אותנו אם הצלחת לשחזר, ובאיזה דרך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות