בעיה | השתנה לי השמע בשיחות
-
העברתי 2 קווים מפרטנר להוט מובייל (הבנתי שהם על אותם אנטנות), ומאז השתנה לי השמע לשמע מוזר מאד (גם כשהקליטה מצויינת והשמע יציב, הוא בצליל מוזר והרבה יותר רחוק מהמקורי).
זה לא נראה קשור למכשיר הקווים במכשירים מסוג שונה, וכן השינוי נשמע גם לאחרים שמדברים איתי.
(נראה שהבעיה היא בשמע שלי שיוצא ממני ולא בשמע של אחרים שמגיע אלי).
יצויין שבעבר הייתי בהוט מובייל והבעיה לא זכורה לי מאז.
האם יש לזה הסבר הגיוני?
האם זה יכול להיות קשור למעבר בין החברות הנ"ל?
וכמובן, האם יש פיתרון?
תודה! -
העברתי 2 קווים מפרטנר להוט מובייל (הבנתי שהם על אותם אנטנות), ומאז השתנה לי השמע לשמע מוזר מאד (גם כשהקליטה מצויינת והשמע יציב, הוא בצליל מוזר והרבה יותר רחוק מהמקורי).
זה לא נראה קשור למכשיר הקווים במכשירים מסוג שונה, וכן השינוי נשמע גם לאחרים שמדברים איתי.
(נראה שהבעיה היא בשמע שלי שיוצא ממני ולא בשמע של אחרים שמגיע אלי).
יצויין שבעבר הייתי בהוט מובייל והבעיה לא זכורה לי מאז.
האם יש לזה הסבר הגיוני?
האם זה יכול להיות קשור למעבר בין החברות הנ"ל?
וכמובן, האם יש פיתרון?
תודה! -
@קשר-פון כתב בבעיה | השתנה לי השמע בשיחות:
@אליצפן אתה פשוט לא רגיל לשמע של הוולטה תעביר לדור 3 תבטל VOLTE תחזור לשמע הישן והטוב
זה אותה פעולה או 2 דברים שונים?
-
@נוחעם-FM כתב בבעיה | השתנה לי השמע בשיחות:
@אליצפן
בעיקרון זה שתי פעולות שונות
אבל זה אותה תוצאה ואותו פיתרוןאז אשמח להסבר מדוייק יותר,
אני על שיאומי חצי טאצ' בגרסה ללא אינטרנט כלל ועם סים כשר.
והאם זה הגיוני שזה קרה כשעברתי מפרטנר להוט מובייל למרות שהם על אותם אנטנות?
-
@נוחעם-FM כתב בבעיה | השתנה לי השמע בשיחות:
@אליצפן
בעיקרון זה שתי פעולות שונות
אבל זה אותה תוצאה ואותו פיתרוןאז אשמח להסבר מדוייק יותר,
אני על שיאומי חצי טאצ' בגרסה ללא אינטרנט כלל ועם סים כשר.
והאם זה הגיוני שזה קרה כשעברתי מפרטנר להוט מובייל למרות שהם על אותם אנטנות?
-
@אליצפן כתב בבעיה | השתנה לי השמע בשיחות:
אני על שיאומי חצי טאצ'
תעלה צילום מסך של הפלאפון
יש מצב שכל מה שדובר פה לא רלוונטי@נוחעם-FM כתב בבעיה | השתנה לי השמע בשיחות:
@אליצפן כתב בבעיה | השתנה לי השמע בשיחות:
אני על שיאומי חצי טאצ'
תעלה צילום מסך של הפלאפון
יש מצב שכל מה שדובר פה לא רלוונטיצילומסך של איזה תפריט או איזה הגדרה?
-
@נוחעם-FM כתב בבעיה | השתנה לי השמע בשיחות:
@אליצפן כתב בבעיה | השתנה לי השמע בשיחות:
אני על שיאומי חצי טאצ'
תעלה צילום מסך של הפלאפון
יש מצב שכל מה שדובר פה לא רלוונטיצילומסך של איזה תפריט או איזה הגדרה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות