בירור | כניסת הUSB נשבר- התקן חיצוני שישמיע שירים ישירות לרמקול
-
מערכת ללא אפשרות להכניס דיסק או אונקי אוקס וכו'
האם יש התקן חיצוני כמו בוקסה בלוטוס שיכול להתחבר לרמקולים של המערכת וישמיע מה שיש בהתקן ואליו יכניסו אונקי או SDCARD.
מדובר על בנ"א קצת מבוגר שלא יודע לשדר בלוטוס מהפלא' למערכת רק עם אונקי שפעם אחת ישימו לו את השירים בהתקן וזהו... -
מערכת ללא אפשרות להכניס דיסק או אונקי אוקס וכו'
האם יש התקן חיצוני כמו בוקסה בלוטוס שיכול להתחבר לרמקולים של המערכת וישמיע מה שיש בהתקן ואליו יכניסו אונקי או SDCARD.
מדובר על בנ"א קצת מבוגר שלא יודע לשדר בלוטוס מהפלא' למערכת רק עם אונקי שפעם אחת ישימו לו את השירים בהתקן וזהו...@בהתחלה יש משדרי רדיו FM עם חיבור כזה
-
מערכת ללא אפשרות להכניס דיסק או אונקי אוקס וכו'
האם יש התקן חיצוני כמו בוקסה בלוטוס שיכול להתחבר לרמקולים של המערכת וישמיע מה שיש בהתקן ואליו יכניסו אונקי או SDCARD.
מדובר על בנ"א קצת מבוגר שלא יודע לשדר בלוטוס מהפלא' למערכת רק עם אונקי שפעם אחת ישימו לו את השירים בהתקן וזהו...@בהתחלה כתב בבירור | כניסת הUSB נשבר- התקן חיצוני שישמיע שירים ישירות לרמקול:
מערכת ללא אפשרות להכניס דיסק או אונקי אוקס וכו'
האם יש התקן חיצוני כמו בוקסה בלוטוס שיכול להתחבר לרמקולים של המערכת וישמיע מה שיש בהתקן ואליו יכניסו אונקי או SDCARD.
מדובר על בנ"א קצת מבוגר שלא יודע לשדר בלוטוס מהפלא' למערכת רק עם אונקי שפעם אחת ישימו לו את השירים בהתקן וזהו...איזה מערכת? איזה רכב?
-
@בהתחלה כתב בבירור | כניסת הUSB נשבר- התקן חיצוני שישמיע שירים ישירות לרמקול:
מערכת ללא אפשרות להכניס דיסק או אונקי אוקס וכו'
האם יש התקן חיצוני כמו בוקסה בלוטוס שיכול להתחבר לרמקולים של המערכת וישמיע מה שיש בהתקן ואליו יכניסו אונקי או SDCARD.
מדובר על בנ"א קצת מבוגר שלא יודע לשדר בלוטוס מהפלא' למערכת רק עם אונקי שפעם אחת ישימו לו את השירים בהתקן וזהו...איזה מערכת? איזה רכב?
@מיישה כתב בבירור | כניסת הUSB נשבר- התקן חיצוני שישמיע שירים ישירות לרמקול:
@בהתחלה כתב בבירור | כניסת הUSB נשבר- התקן חיצוני שישמיע שירים ישירות לרמקול:
מערכת ללא אפשרות להכניס דיסק או אונקי אוקס וכו'
האם יש התקן חיצוני כמו בוקסה בלוטוס שיכול להתחבר לרמקולים של המערכת וישמיע מה שיש בהתקן ואליו יכניסו אונקי או SDCARD.
מדובר על בנ"א קצת מבוגר שלא יודע לשדר בלוטוס מהפלא' למערכת רק עם אונקי שפעם אחת ישימו לו את השירים בהתקן וזהו...איזה מערכת? איזה רכב?
טיוטא גיפ' (משהו כזה הוא אמר)
-
@מיישה כתב בבירור | כניסת הUSB נשבר- התקן חיצוני שישמיע שירים ישירות לרמקול:
@בהתחלה כתב בבירור | כניסת הUSB נשבר- התקן חיצוני שישמיע שירים ישירות לרמקול:
מערכת ללא אפשרות להכניס דיסק או אונקי אוקס וכו'
האם יש התקן חיצוני כמו בוקסה בלוטוס שיכול להתחבר לרמקולים של המערכת וישמיע מה שיש בהתקן ואליו יכניסו אונקי או SDCARD.
מדובר על בנ"א קצת מבוגר שלא יודע לשדר בלוטוס מהפלא' למערכת רק עם אונקי שפעם אחת ישימו לו את השירים בהתקן וזהו...איזה מערכת? איזה רכב?
טיוטא גיפ' (משהו כזה הוא אמר)
@בהתחלה כתב בבירור | כניסת הUSB נשבר- התקן חיצוני שישמיע שירים ישירות לרמקול:
@מיישה כתב בבירור | כניסת הUSB נשבר- התקן חיצוני שישמיע שירים ישירות לרמקול:
@בהתחלה כתב בבירור | כניסת הUSB נשבר- התקן חיצוני שישמיע שירים ישירות לרמקול:
מערכת ללא אפשרות להכניס דיסק או אונקי אוקס וכו'
האם יש התקן חיצוני כמו בוקסה בלוטוס שיכול להתחבר לרמקולים של המערכת וישמיע מה שיש בהתקן ואליו יכניסו אונקי או SDCARD.
מדובר על בנ"א קצת מבוגר שלא יודע לשדר בלוטוס מהפלא' למערכת רק עם אונקי שפעם אחת ישימו לו את השירים בהתקן וזהו...איזה מערכת? איזה רכב?
טיוטא גיפ' (משהו כזה הוא אמר)
הוא התכוון שיש לו ג'יפ של טויוטה, איזה שנה?
אם הוא מבית שמש או באיזור שיבוא אני אבדוק.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות