בשורה ענקית למנהלי קווים!!!! פתרון לבעית גולן
-
ככה"נ כבר בחודש הקרוב תיפתר הבעיה הקשה של חסימות חברת גולן לקווי ימות המשיח.
חברת סלקום תרכוש את חברת גולן.
עוד מאות אלפי דקות בעז"ה....@אספקלריא עדיין לא בטוח מפני שהם הולכים להיות בסוג של שותפות יכול להיות שבהמשך זה יפתר
-
ככה"נ כבר בחודש הקרוב תיפתר הבעיה הקשה של חסימות חברת גולן לקווי ימות המשיח.
חברת סלקום תרכוש את חברת גולן.
עוד מאות אלפי דקות בעז"ה.... -
ככה"נ כבר בחודש הקרוב תיפתר הבעיה הקשה של חסימות חברת גולן לקווי ימות המשיח.
חברת סלקום תרכוש את חברת גולן.
עוד מאות אלפי דקות בעז"ה.... -
@אספקלריא אמר בבשורה ענקית למנהלי קווים!!!! פתרון לבעית גולן:
ככה"נ כבר בחודש הקרוב תיפתר הבעיה הקשה של חסימות חברת גולן לקווי ימות המשיח.
חברת סלקום תרכוש את חברת גולן.
עוד מאות אלפי דקות בעז"ה....ולמה שזה יפתח?
-
@יוני אמר בבשורה ענקית למנהלי קווים!!!! פתרון לבעית גולן:
@אספקלריא ומה אם וועדת הרבנים?
לא קשור בכלל. לזה כנראה לא יהיה פתרון לעולם...
-
@יוני אמר בבשורה ענקית למנהלי קווים!!!! פתרון לבעית גולן:
@אספקלריא ומה אם וועדת הרבנים?
לא קשור בכלל. לזה כנראה לא יהיה פתרון לעולם...
-
ככה"נ כבר בחודש הקרוב תיפתר הבעיה הקשה של חסימות חברת גולן לקווי ימות המשיח.
חברת סלקום תרכוש את חברת גולן.
עוד מאות אלפי דקות בעז"ה.... -
ככה"נ כבר בחודש הקרוב תיפתר הבעיה הקשה של חסימות חברת גולן לקווי ימות המשיח.
חברת סלקום תרכוש את חברת גולן.
עוד מאות אלפי דקות בעז"ה.... -
@אספקלריא אמר בבשורה ענקית למנהלי קווים!!!! פתרון לבעית גולן:
לא קשור בכלל. לזה כנראה לא יהיה פתרון לעולם...
הבנתי שרוצים להקים ועדת רבנים ספרדית
ששמה אני מאמין שהקווים יהיו יותר פתוחים@ESET אמר בבשורה ענקית למנהלי קווים!!!! פתרון לבעית גולן:
@אספקלריא אמר בבשורה ענקית למנהלי קווים!!!! פתרון לבעית גולן:
לא קשור בכלל. לזה כנראה לא יהיה פתרון לעולם...
הבנתי שרוצים להקים ועדת רבנים ספרדית
ששמה אני מאמין שהקווים יהיו יותר פתוחיםצר לי לומר, אבל נדמה לי שאצל אחינו הספרדים יש הרבה חברה עם סמארט...
מה יעזור להם שתקום 'ועדת רבנים' משלהם? -
@אספקלריא אמר בבשורה ענקית למנהלי קווים!!!! פתרון לבעית גולן:
לא קשור בכלל. לזה כנראה לא יהיה פתרון לעולם...
הבנתי שרוצים להקים ועדת רבנים ספרדית
ששמה אני מאמין שהקווים יהיו יותר פתוחים@ESET אמר בבשורה ענקית למנהלי קווים!!!! פתרון לבעית גולן:
@אספקלריא אמר בבשורה ענקית למנהלי קווים!!!! פתרון לבעית גולן:
לא קשור בכלל. לזה כנראה לא יהיה פתרון לעולם...
הבנתי שרוצים להקים ועדת רבנים ספרדית
ששמה אני מאמין שהקווים יהיו יותר פתוחיםכבר שנים רוצים לעשות כל מיני תחליפים לועדת הרבנים, למעשה אף פעם זה לא הצליח
-
@יעקב-ישראל
@זאב-לבן
אתם טועים או שלא מכירים את המציאות,
הבעיה בגולן לא היתה טכנית, אלא שגיעון של הבעלים שם לחסום את החרדים מקווי תוכן. כפשוטו ממש.
לסלקום עד כה אין את השיגעון הזה ונקווה שהוא גם לא יהיה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
