בירור | לתרגם הפעלה מחדש
-
יש לי נגן PA03 וכשלוחצים לחיצה ארוכה על הכיבוי עולה לי כיבוי בעברית והפעלה מחדש וצילום מסך באנגלית מישהו יודע איך מתרגמים את זה
תודה רבה
@SHN456456 חייב רוט
-
@SHN456456 חייב רוט
-
@SHN456456 חייב רוט
@אלוף-תימן יש לי רוט
-
@אלוף-תימן יש לי רוט
@SHN456456 אם יש לך גיבוי לגירסה ופעם ערכת אפליקציה פשוט תכנס /system/framework/framework-res.apk
תערוך שם את המילה ותתרגם לעברית
נראה לי שזה זה לא לוקח אחריות -
@SHN456456 אם יש לך גיבוי לגירסה ופעם ערכת אפליקציה פשוט תכנס /system/framework/framework-res.apk
תערוך שם את המילה ותתרגם לעברית
נראה לי שזה זה לא לוקח אחריות@אלוף-תימן אני יודע לערוך פשוט לא ידעתי באיזה אפליקציה זה
אני יעדכן אחרי זה אם עבד
תודה רבה -
@אלוף-תימן אני יודע לערוך פשוט לא ידעתי באיזה אפליקציה זה
אני יעדכן אחרי זה אם עבד
תודה רבה@SHN456456 בשמחה
לא בטוח אבל זה נראה לי זה -
@אלוף-תימן אני יודע לערוך פשוט לא ידעתי באיזה אפליקציה זה
אני יעדכן אחרי זה אם עבד
תודה רבה@SHN456456 כתב בבירור | לתרגם הפעלה מחדש:
@אלוף-תימן אני יודע לערוך פשוט לא ידעתי באיזה אפליקציה זה
אני יעדכן אחרי זה אם עבד
תודה רבהזה באמת זה אבל המכשיר לא עולה אחרי העריכה
כנראה בגלל אימות חתימה
יש מה לעשות? -
@SHN456456 בשמחה
לא בטוח אבל זה נראה לי זה@אלוף-תימן הצליח תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות