קליטה בביתר
-
@1divid כן ולא. יכול להיות שבמכשיר אחד יש פחות קליטה כמו שהיה לי כשהייתי בפרטנר אז לא קיבלתי שיחות כמעט (ביאנג) וכשעברתי לסי 2 התחלתי לקבל שיחות פתאום
אבל בכללי בביתר הקליטה זוועה!!!!!!!!!!!!!@מוטי-ברנד אמר בקליטה בביתר:
@1divid כן ולא. יכול להיות שבמכשיר אחד יש פחות קליטה כמו שהיה לי כשהייתי בפרטנר אז לא קיבלתי שיחות כמעט (ביאנג) וכשעברתי לסי 2 התחלתי לקבל שיחות פתאום
אבל בכללי בביתר הקליטה זוועה!!!!!!!!!!!!!יכול להיות תראה איפה זה מראה שהאנטנות נימצאות שאני בודק אצלי זה מראה שהם פחות מקילומטר
-
צודק לגמרי
אולי ה G5 יעזור...........

-
צודק לגמרי
אולי ה G5 יעזור...........

-
לא נראה לי
נראה לי שיקימו את היער האנגלי לפני זה......... -
לא נראה לי
נראה לי שיקימו את היער האנגלי לפני זה.........@מישהו-שמייבין אמר בקליטה בביתר:
לא נראה לי
נראה לי שיקימו את היער האנגלי לפני זה.........לא כולם מבינים את הקודים האלה

-
לא נראה לי
נראה לי שיקימו את היער האנגלי לפני זה......... -
בבית שמש אני עדיין לא כ"כ מבין
אז סורי.....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות