בקשת מידע | מהי תוכנת ה3D המומלצת ביותר?
-
@חנוך-הכהן למה אתה מתכוון?
-
@חנוך-הכהן
פיוז'ן 360.
לוקח קצת זמן ללמוד אותו, אבל מנסיון של הרבה תוכנות מידול, היא הטובה ביותר. -
@חנוך-הכהן
פיוז'ן 360.
לוקח קצת זמן ללמוד אותו, אבל מנסיון של הרבה תוכנות מידול, היא הטובה ביותר. -
-
-
@חנוך-הכהן כתב בבקשת מידע | מהי תוכנת ה3D המומלצת ביותר?:
@עדלאידע איך הם ידעו שזה לשימוש אישי?
יש שתי תוכנות, אחת לשימוש אישי ואחת לשימוש מסחרי,
התוכנה לשימוש אישי עובדת בחינם.
תיכנס לקישור ששלחתי לך ותמשיך שם את האימות. -
@חנוך-הכהן כתב בבקשת מידע | מהי תוכנת ה3D המומלצת ביותר?:
@עדלאידע איך הם ידעו שזה לשימוש אישי?
יש שתי תוכנות, אחת לשימוש אישי ואחת לשימוש מסחרי,
התוכנה לשימוש אישי עובדת בחינם.
תיכנס לקישור ששלחתי לך ותמשיך שם את האימות. -
-
@חנוך-הכהן
אין לי אפשרות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות