דילוג לתוכן

יישומים לנוקיה - jar

292 נושאים 2.9k פוסטים

כאן יועלו יישומים לנוקיה לתועלת חברי הפורום

  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    3 צפיות
    אין תגובות
  • 9 יישומים באחד !!!

    12
    5 הצבעות
    12 פוסטים
    946 צפיות
    חבריםח
    @מה-הבעיה אמר ב9 יישומים באחד !!!: @אריסטוקרט הביאו את זה גם פה בעבר כאן, (תחת השם ישומים JAR).
  • מילונית | מילון עברית - אנגלית

    10
    6
    21 הצבעות
    10 פוסטים
    2k צפיות
    G
    @berish אם לא שמת לב צריך 10 מוניטין בשביל להשים לייק ולי אין כרגע
  • נושא זה נמחק!

    16
    1 הצבעות
    16 פוסטים
    28 צפיות
  • תגובה ליישום ליצירת ערכות נושא

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    401 צפיות
    יוסי מחשביםי
    @GMAIL אמר בתגובה ליישום ליצירת ערכות נושא: איך מכינים ערכת נושא לטלפון יש כבר כאן בפורום: מדריך | יצירת ערכת נושא לנוקיה
  • כל מה שקשור לתצוגה

    9
    6 הצבעות
    9 פוסטים
    637 צפיות
    נ נחנ
    @אריסטוקרט LEDClockSsViitrio_105581.nfl
  • פלאש לנוקיה c2

    8
    4 הצבעות
    8 פוסטים
    699 צפיות
    נ נחנ
    @משה-מזרחי @GMAIL זה קבצים של אדובי פלאש אין שום קשר לפלאש של מצלמה
  • עריכה לצילצולים בפלאפון

    1
    2 הצבעות
    1 פוסטים
    256 צפיות
    אין תגובות
  • כמה יישומים של הערות

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    229 צפיות
    אין תגובות
  • יישום קורא PDF וורד

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    510 צפיות
    א
    @THMHE יש לי שנים, אם כי שמעולם לא הצלחתי לעבוד איתם , אולי מי שיצליח יוכל להסביר לנו כאן. PDF.JAR eZReader_DOC_PDF_Lite.jar
  • נושא זה נמחק!

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    55 צפיות
    אין תגובות
  • ישומים לנוקיה 208

    62
    0 הצבעות
    62 פוסטים
    3k צפיות
    ד
    @יאיר-32 אמר בישומים לנוקיה 208: @פישל אמר בישומים לנוקיה 208: https://drive.google.com/drive/folders/11jFTX8TNtCVcR053Sh0S0kndskVAMXB6?usp=sharing קיים כאן בפורום רק תחפש @דודי-ר יש אפשרות לתת לי הרשאת גישה לתיקייה בקישור פרטי? זה חסום לי
  • נושא זה נמחק!

    1
    2 הצבעות
    1 פוסטים
    15 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    5
    7 הצבעות
    5 פוסטים
    27 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    15 צפיות
    אין תגובות
  • ישומים לנוקיה 220

    2
    2 הצבעות
    2 פוסטים
    304 צפיות
    A0533057932A
    @מבקש-עזרה לכאורה כל יישום של C2
  • ש"ס בבלי | כל מסכת ביישום נפרד

    16
    5
    21 הצבעות
    16 פוסטים
    2k צפיות
    M
    @GROS אמר בש"ס בבלי | כל מסכת ביישום נפרד: האם יש את כל השס בקובץ אחד והאם יש גם ירושלמי העלתי כאן פעם בZIP7 ומישהו טיפל בזה והעלו עוד וכו'- תריץ חיפוש בהצלחה
  • ספרי קודש | יישומים של ספרי קודש

    97
    12 הצבעות
    97 פוסטים
    6k צפיות
    דוד יצחק123ד
    @מישהו12 אמר בספרי קודש | יישומים של ספרי קודש: @דוד-יצחק123 אמר בספרי קודש | יישומים של ספרי קודש: @מישהו12 אמר בספרי קודש | יישומים של ספרי קודש: @דוד-יצחק123 אמר בספרי קודש | יישומים של ספרי קודש: [image: 1596198184294-15961981656975453571961178151959-resized.jpg] זה לא מקודד כutf8? דבר ראשון שהטקסט יעבוד כמו שצריך ואז נדבר על html... מה הקשר לhtml? אני מעדיף את זה כ html ולא טקסט
  • בקשה| קורא ומחלץ RAR לנוקיה C201

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    775 צפיות
    דוד יצחק123ד
    @משה-מזרחי אמר בבקשה| קורא ומחלץ RAR לנוקיה C201: @יאיר-מן זה פותח רק זיפ , ובזה הוא השתמש אבל הוא רוצה לפתוח ראר בדיוק
  • ה-blueFTP של אביי ושות'

    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    597 צפיות
    MGM IVRM
    @מוטי-מן אמר בה-blueFTP של אביי ושות': @MGM-IVR אמר בה-blueFTP של אביי ושות': אביי רק תירגם אותה ולא ערך אותה לגמרי לא נכון. הוא ערך גם את הclassים, עכ"פ הבנתי ממנו לא מזמן שאולי הוא יוציא גרסא חדשה בקרוב עם כמה שידרוגים. הוא אמר לי שלא מה לעשות

נא לשמור על הסדר והנוחות בדפי "מדריכים מסודרים" – כל תגובה בקשר למדריך יש להגיב בעזרה הדדית.