זה לא נחשב פריצת סינונים, כי אין דרך לעשות את זה.
זה כמו לשאול איך מתחברים לאינטרנט עם מיקרוגל.
ככל ומדובר על מקרה קצה, או משהוא ספציפי, הנושא צריך להיפתח בצורה ברורה.
@יאיר-דניאל
אתה צודק שמה שסימנת של הדור 2
עכשיו הגדלתי את התמונה וכתוב שם GSM
אבל שמתקנים קליטה הבעיה במגעים האחרים ולא באנטנה בדרך כלל
וכמו שהדגיש @tיו_ לנקות מגעים רק עם אלכוהול איזופרופיל על כל השמות שלו זה טעות שלהרבה אנשים שעושים נזקים עם חומרים אחרים
@רוצהלדעת
הגדול או הקטן
בעיקרון שתיהם פותחים עם חום ואז הדבק נחלש ומוציאים אבל בגדול יותר מסובך כי כדי לפרק את הקונקטור שלו אתה צריך אחרי שאתה מפרק את המסל להוציא עוד 4/6 ברגים ואז לפרק את הפאנל האחורי ושם הקונקטור שלו (בצד השני)
הכי קלל להחליף את כל השן (כל החלק העליון), כי הרבה פעמים הולך הפלאט(הכבל שמוליך את הנתונים לחלק העליון של הפלא) ולא המסך
בקיצצצער מעצבן מאוד
הרבה הצלחה!!!
למישהו יש עדכון על נושא הפוסט האם באמת סימהדרין עובדים לייצר מכשיר פיג משלהם?
Spoiler
כי מאז פתיחת הנושא לא שמעתי על זה כלום חוץ מהפוסט הזה של @קראנץ-ונילה
@3157686 כתב:
cel fi
יש להם משהו שעובד על רשת WIFI לפרטנר בלבד https://store.partner.co.il/products/gadgets/30370
1500 ש"ח עד 12 תשלומים ללא ריבית (מחיפוש באינטרנט על ידי https://sai-app.com/share/BNLUXiyoq0thkUIxVIBS0)
@איצמאייר
@ממוחשב כתב בכל הנושאים לפלאפון Q8:
יש שרשור מיועד לשאלות על Q8, נראה לי שעדיף להשאיר פה רק את הפוסטים הראשונים
כלומר עדיף שתמחוק (וכן כולם) את הפוסט מה שגם אני יעשה עוד כמה דקות
@שר-שלום דווקא ראיתי אצל חבר הוא עובד ממש מהר
אל תשכח שהיום לא צריך מכשירי אולטרה בשביל להריץ דברים פשוטים כמו וויז ודומיו
הטלפונים הפשוטים האלה בכלל לא כאלה פשוטים
הצלחתי לצרוב על הטלפון גרסת סטוק, והבנתי שזה בגלל שהבוטלאודר סגור (שמסבירים לאט אני מבין מהר... ) והוא מקבל רק קושחה רשמית.
איך אני יכול לפתוח את הבוטלאודר? כי ניסיתי כמעט הכל ולא הצלחתי.
מישהו יכול לתת לי קישור שעובד לגרסא חינמית כשרה לשיאומי F21 PRO? משהו בלי אינטרנט ושרותי גוגל ובלי התקנות חיצוניות ורק עם מצלמה ונגן (ושלט למזגן...)?
תודה רבה!!!