דילוג לתוכן

סלולרי

5.8k נושאים 68.5k פוסטים

מכשירי סלולר, טיפים והדרכות

קטגוריות משנה


  • 473 נושאים
    5k פוסטים
    שמואלש
    זה לא נחשב פריצת סינונים, כי אין דרך לעשות את זה. זה כמו לשאול איך מתחברים לאינטרנט עם מיקרוגל. ככל ומדובר על מקרה קצה, או משהוא ספציפי, הנושא צריך להיפתח בצורה ברורה.
  • 1k נושאים
    13k פוסטים
    K
    @צול-גאה הבנתי תודה על התיקון
  • 1k נושאים
    15k פוסטים
    אלוף תימןא
    @nkk יש לך את החסימה ikosher.me של @itapi לא מכיר אבל הבנתי שהיא ממש טובה
  • 1k נושאים
    14k פוסטים
    י
    ברור התכוונתי שדרך המחשב זה בשניה דרך הטלפון זה שעה מקסימום שעתיים
  • שיתוף | Q8 קיוליקס

    2k
    1
    11 הצבעות
    2k פוסטים
    224k צפיות
    א
    @חיים-יענקל-0 חצי מהסמארטפונים אינם בעלי שבב קוואלקום, כך שהטענה של החבר שלך לא הגיונית
  • שיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone

    הועבר
    41
    5
    13 הצבעות
    41 פוסטים
    689 צפיות
    מישהו12מ
    @mosheg תשאל אותם, אני לא הנציג שלהם
  • שיתוף | פיג מקשים סימהדרין

    106
    1 הצבעות
    106 פוסטים
    5k צפיות
    ב
    למישהו יש עדכון על נושא הפוסט האם באמת סימהדרין עובדים לייצר מכשיר פיג משלהם? Spoiler כי מאז פתיחת הנושא לא שמעתי על זה כלום חוץ מהפוסט הזה של @קראנץ-ונילה
  • בירור | הפניית שיחות ממספר כשר להרגיל בסלקום

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    73 צפיות
    א
    @נוחעם-FM תודה
  • בירור | טלפון נייח אלחוטי לבית עם סים כשר

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    371 צפיות
    א
    @YAHBDK לא
  • בקשת מידע | פרטים על מגבר קליטה סלולרית

    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    233 צפיות
    דוד משה 1ד
    @3157686 כתב: cel fi יש להם משהו שעובד על רשת WIFI לפרטנר בלבד https://store.partner.co.il/products/gadgets/30370 1500 ש"ח עד 12 תשלומים ללא ריבית (מחיפוש באינטרנט על ידי https://sai-app.com/share/BNLUXiyoq0thkUIxVIBS0)
  • בקשת מידע | החלפת שקע טעינה ל4*4 לטייפC מידע מניסיון

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    94 צפיות
    א
    @יענקלה-הדובי מצטרף להנ"ל למיקרו יש פחות רגליים מהטייפ סי וגם הלוח שונה בתכלית
  • בירור | טלפון כשר עם dark mode מלא. יש?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    102 צפיות
    ד
    @מתכנתת את רוצה חצי טאצ או מקשים בלבד? כשר ועדה או רק תומך? אנדרואיד או לא? והעיקר... מה רע בשיאומי בעצם? ממה את לא מרוצה בו?
  • שיתוף | סקירת פלאפון 5X5

    579
    7
    23 הצבעות
    579 פוסטים
    79k צפיות
    צול גאהצ
    @דורית שמחתי להועיל
  • בירור | פלאפון שניתן לסנכרן אנשי קשר מגוגל

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    40 צפיות
    ב
    @חסדא פלאפון עם חיבור לאינטרנט לא מקובל על כולם, אז או שתשתמש בשיאומי וכדומה או שתשתמש במכשיר רגיל ותסנכרן ידנית אנשי קשר מגוגל מידי פעם
  • 70 הצבעות
    1k פוסטים
    221k צפיות
    י
    דבר ראשון ל5×5 יש הרבה פחןת עדכונים ובתדירות הרבה יותר נמוכה ודבר שני אסקולס וקיוליקס למעשה זה אותה חברה
  • בירור | האם סוללה זו היא הסוללה הגרמנית המדוברת בארץ?

    נפתר
    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    870 צפיות
    א
    @צדיק-נעזר @kasnik כתב: כאן לא יעזרו לך, תפתח נושא חדש... או שתפתח נושא בפורום גוד לינק
  • בירור | שני סימים במכשיר תומך ללא אינטרנט

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    53 צפיות
    ח
    @ikrh7891 ברור! נוקיה פשוטה רב הסוגים!@
  • בירור | טלפון חצי טאצ' בירור לפני קנייה

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    129 צפיות
    ח
    @יונימדיה אני יודע, אבל זה האופציה היחידה למיטב זכרוני
  • בקשה | רכשתי פלאפון מעליאקספרס חברת EAOR מנסה לשנות IMEI

    29
    0 הצבעות
    29 פוסטים
    461 צפיות
    ר
    @anaelkm2 סורי על השאלה.. המכשיר מגיע כשר? יענו בלי דפדפן וכו..?
  • כל הנושאים לפלאפון Q8

    12
    11 הצבעות
    12 פוסטים
    657 צפיות
    ת
    @איצמאייר @ממוחשב כתב בכל הנושאים לפלאפון Q8: יש שרשור מיועד לשאלות על Q8, נראה לי שעדיף להשאיר פה רק את הפוסטים הראשונים כלומר עדיף שתמחוק (וכן כולם) את הפוסט מה שגם אני יעשה עוד כמה דקות
  • המלצה | עזרה בקניית סמארטפון לוייז בלבד

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    63 צפיות
    עניו כמשהע
    @שר-שלום דווקא ראיתי אצל חבר הוא עובד ממש מהר אל תשכח שהיום לא צריך מכשירי אולטרה בשביל להריץ דברים פשוטים כמו וויז ודומיו הטלפונים הפשוטים האלה בכלל לא כאלה פשוטים
  • בעיה | שיואמי F21 שדורש סיסמא פתאום

    17
    3
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    204 צפיות
    א
    הצלחתי לצרוב על הטלפון גרסת סטוק, והבנתי שזה בגלל שהבוטלאודר סגור (שמסבירים לאט אני מבין מהר... ) והוא מקבל רק קושחה רשמית. איך אני יכול לפתוח את הבוטלאודר? כי ניסיתי כמעט הכל ולא הצלחתי. מישהו יכול לתת לי קישור שעובד לגרסא חינמית כשרה לשיאומי F21 PRO? משהו בלי אינטרנט ושרותי גוגל ובלי התקנות חיצוניות ורק עם מצלמה ונגן (ושלט למזגן...)? תודה רבה!!!
  • 29 הצבעות
    78 פוסטים
    4k צפיות
    E
    @jack אתה יכול להזכיר לי מה לוחצים בשביל לצרוב גירסה אני רוצה לחלץ את אנשי הקשר שיש לי שם כי נפל לי הגירסה ?
  • בקשת מידע | חנות שמתקינה אפליקציות לפיג - יש מושג?

    נפתר
    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    183 צפיות
    31576863
    @נוחעם-FM כתב בבקשת מידע | חנות שמתקינה אפליקציות לפיג - יש מושג?: אם אפשר להתקין אפליקציות המכשיר כבר לא כשר. תוכל גם להתקין דפדפן וכדו' שלא יהיה אפשר להתקין אפליקציות זה עיקר החסימה שלהם דבר ראשון לא פרצתי שום דבר בסך הכל אמרתי לבדוק את זה בדרכים הכי דיפלומטיות אני לא חושב שזה נחשב פריצה דבר שני לא שיהיה אפשר להתקין כל אפליקציה אבל כמו שאפשר להתקין מוביט שיהיה אפשר אולי גם את זה