דילוג לתוכן

סלולרי

5.8k נושאים 68.7k פוסטים

מכשירי סלולר, טיפים והדרכות

קטגוריות משנה


  • 475 נושאים
    5k פוסטים
    ה
    @שלוםפ בכללי רוב הטלפונים שמשתמשים בישראל לא עובדים בארצות הברית אבל אם אתה יודע מה אתה מחפש ואיפה לחפש זה סיפור של 20 דולר לטלפון כשר וסביר
  • 1k נושאים
    13k פוסטים
    Y
    @לב-טוב זה באסה כי אני משלם כסף כל חודש על סים שבחודש טוב יורד לי גג 5 גיגה, אבל מחפש מחיר טוב אין לי טעם לשלם 20 שח שזה עדיין כסף, בזמן שאני משלם לקו 25.9 ל150 גיגה מרגיש ניצול למרות שאני לא משתמש בזה מבין? אני מחפש סגנון 5 10 גיגה ב10 15 שח לחודש כמובן SMS ושיחות וזהו
  • 1k נושאים
    15k פוסטים
    31576863
    @שר-שלום איפה קניתה את הפיג? אני רוצה לקנות גם אבל במחיר סביר
  • 1k נושאים
    14k פוסטים
    צדיק 0צ
    Spoiler > @הנגבי כתב: אך העובדות לא בלבלו אותו! לא ניתן למציאות להפריע לנו לראות לגופו של עניין זה לא חינם זה קו שהערך שלו מאוד גבוה לחברות הניתוביה, אם תפתח אצלהם קו שיהיה להם מספיק דקות אז זה שווה להם לתת לך את המספר הזה ואולי אפילו לתת לך עמלות, אבל זה רק בגלל שיש להם רווח עצום מהשיחות הנכנסות שאתה מביא להם. אם אתה תרצה לרכוש מספר כזה לעצמך (נניח ויש לך חברת תקשורת...) התמחור שלהם די גבוה כיום