Spoiler
> @הנגבי כתב:
אך העובדות לא בלבלו אותו!
לא ניתן למציאות להפריע לנו לראות
לגופו של עניין זה לא חינם זה קו שהערך שלו מאוד גבוה לחברות הניתוביה, אם תפתח אצלהם קו שיהיה להם מספיק דקות אז זה שווה להם לתת לך את המספר הזה ואולי אפילו לתת לך עמלות, אבל זה רק בגלל שיש להם רווח עצום מהשיחות הנכנסות שאתה מביא להם.
אם אתה תרצה לרכוש מספר כזה לעצמך (נניח ויש לך חברת תקשורת...) התמחור שלהם די גבוה כיום