דילוג לתוכן

סלולרי

5.8k נושאים 68.5k פוסטים

מכשירי סלולר, טיפים והדרכות

קטגוריות משנה


  • 473 נושאים
    5k פוסטים
    שמואלש
    זה לא נחשב פריצת סינונים, כי אין דרך לעשות את זה. זה כמו לשאול איך מתחברים לאינטרנט עם מיקרוגל. ככל ומדובר על מקרה קצה, או משהוא ספציפי, הנושא צריך להיפתח בצורה ברורה.
  • 1k נושאים
    13k פוסטים
    ת
    @חייא-שיאומי תודה
  • 1k נושאים
    15k פוסטים
    S
    @צול-גאה כתב: אגב שיאומי המילטון לא עשו עבודה יפה? לא רוצה לגלות סודות, אבל לא כ״כ!!!
  • 1k נושאים
    14k פוסטים
    31576863
    @שקיעות-בלימוד כתב: מה יצא תכלס בסוף? לקוח פרטי זה 30 שקל ומוסד זה 350? לפי מה שאמרו פה ככה זה הולך להיות @שקיעות-בלימוד כתב: לי יש מערכות של מוסדות וכרגע זה 9.9 לחודש לכל קו אולי יהיה שינוי בזמן הקרוב??? כן, ואל תצפה שמישהו יודיע לך... זה פשוט יום אחד זה יפסיק...
  • בירור | הפניית שיחות ממספר כשר להרגיל בסלקום

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    37 צפיות
    K
    @אחד-יחיד-ומיוחד בחברת סלקום בצורה חד פעמית צריך להתקשר בהתחלה לשירות הלקוחות לבצע הפנייה לכל מספר ברגע שהשירות לקוחות פותח את זה אחר כך כבר אפשר לשנות לאיזה מספר שרוצים https://mitmachim.top/post/163453
  • שיתוף | Q8 קיוליקס

    2k
    1
    11 הצבעות
    2k פוסטים
    224k צפיות
    ד
    @אגסי כתב: לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... נשמח שתציין איזה מכשיר, מה שחשוב לי ביותר, אם זה Mocor או אנדרואיד, (כשר או תומך) כי כל הטלפונים בסגנון הזה (Q7, PRO30 וכיוצ"ב) אמורים לסבול מהקטע שכשאיבדו קליטה-מסובך להם לחזור ולמצוא את הרשת האבודה, אגב כך זה גם C2, ואפילו די גרוע, אולי יותר מאלו הזכרתי
  • בירור | טלפון נייח אלחוטי לבית עם סים כשר

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    368 צפיות
    א
    @YAHBDK לא
  • בקשת מידע | פרטים על מגבר קליטה סלולרית

    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    229 צפיות
    דוד משה 1ד
    @3157686 כתב: cel fi יש להם משהו שעובד על רשת WIFI לפרטנר בלבד https://store.partner.co.il/products/gadgets/30370 1500 ש"ח עד 12 תשלומים ללא ריבית (מחיפוש באינטרנט על ידי https://sai-app.com/share/BNLUXiyoq0thkUIxVIBS0)
  • בקשת מידע | החלפת שקע טעינה ל4*4 לטייפC מידע מניסיון

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    90 צפיות
    א
    @יענקלה-הדובי מצטרף להנ"ל למיקרו יש פחות רגליים מהטייפ סי וגם הלוח שונה בתכלית
  • בירור | טלפון כשר עם dark mode מלא. יש?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    100 צפיות
    ד
    @מתכנתת את רוצה חצי טאצ או מקשים בלבד? כשר ועדה או רק תומך? אנדרואיד או לא? והעיקר... מה רע בשיאומי בעצם? ממה את לא מרוצה בו?
  • שיתוף | סקירת פלאפון 5X5

    579
    7
    23 הצבעות
    579 פוסטים
    79k צפיות
    צול גאהצ
    @דורית שמחתי להועיל
  • בירור | פלאפון שניתן לסנכרן אנשי קשר מגוגל

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    40 צפיות
    ב
    @חסדא פלאפון עם חיבור לאינטרנט לא מקובל על כולם, אז או שתשתמש בשיאומי וכדומה או שתשתמש במכשיר רגיל ותסנכרן ידנית אנשי קשר מגוגל מידי פעם
  • 70 הצבעות
    1k פוסטים
    221k צפיות
    י
    דבר ראשון ל5×5 יש הרבה פחןת עדכונים ובתדירות הרבה יותר נמוכה ודבר שני אסקולס וקיוליקס למעשה זה אותה חברה
  • בירור | האם סוללה זו היא הסוללה הגרמנית המדוברת בארץ?

    נפתר
    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    865 צפיות
    א
    @צדיק-נעזר @kasnik כתב: כאן לא יעזרו לך, תפתח נושא חדש... או שתפתח נושא בפורום גוד לינק
  • בירור | שני סימים במכשיר תומך ללא אינטרנט

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    52 צפיות
    ח
    @ikrh7891 ברור! נוקיה פשוטה רב הסוגים!@
  • בירור | טלפון חצי טאצ' בירור לפני קנייה

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    127 צפיות
    ח
    @יונימדיה אני יודע, אבל זה האופציה היחידה למיטב זכרוני
  • בקשה | רכשתי פלאפון מעליאקספרס חברת EAOR מנסה לשנות IMEI

    29
    0 הצבעות
    29 פוסטים
    461 צפיות
    ר
    @anaelkm2 סורי על השאלה.. המכשיר מגיע כשר? יענו בלי דפדפן וכו..?
  • כל הנושאים לפלאפון Q8

    12
    11 הצבעות
    12 פוסטים
    640 צפיות
    ת
    @איצמאייר @ממוחשב כתב בכל הנושאים לפלאפון Q8: יש שרשור מיועד לשאלות על Q8, נראה לי שעדיף להשאיר פה רק את הפוסטים הראשונים כלומר עדיף שתמחוק (וכן כולם) את הפוסט מה שגם אני יעשה עוד כמה דקות
  • המלצה | עזרה בקניית סמארטפון לוייז בלבד

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    63 צפיות
    עניו כמשהע
    @שר-שלום דווקא ראיתי אצל חבר הוא עובד ממש מהר אל תשכח שהיום לא צריך מכשירי אולטרה בשביל להריץ דברים פשוטים כמו וויז ודומיו הטלפונים הפשוטים האלה בכלל לא כאלה פשוטים
  • בעיה | שיואמי F21 שדורש סיסמא פתאום

    17
    3
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    204 צפיות
    א
    הצלחתי לצרוב על הטלפון גרסת סטוק, והבנתי שזה בגלל שהבוטלאודר סגור (שמסבירים לאט אני מבין מהר... ) והוא מקבל רק קושחה רשמית. איך אני יכול לפתוח את הבוטלאודר? כי ניסיתי כמעט הכל ולא הצלחתי. מישהו יכול לתת לי קישור שעובד לגרסא חינמית כשרה לשיאומי F21 PRO? משהו בלי אינטרנט ושרותי גוגל ובלי התקנות חיצוניות ורק עם מצלמה ונגן (ושלט למזגן...)? תודה רבה!!!
  • 29 הצבעות
    78 פוסטים
    4k צפיות
    E
    @jack אתה יכול להזכיר לי מה לוחצים בשביל לצרוב גירסה אני רוצה לחלץ את אנשי הקשר שיש לי שם כי נפל לי הגירסה ?
  • בקשת מידע | חנות שמתקינה אפליקציות לפיג - יש מושג?

    נפתר
    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    182 צפיות
    31576863
    @נוחעם-FM כתב בבקשת מידע | חנות שמתקינה אפליקציות לפיג - יש מושג?: אם אפשר להתקין אפליקציות המכשיר כבר לא כשר. תוכל גם להתקין דפדפן וכדו' שלא יהיה אפשר להתקין אפליקציות זה עיקר החסימה שלהם דבר ראשון לא פרצתי שום דבר בסך הכל אמרתי לבדוק את זה בדרכים הכי דיפלומטיות אני לא חושב שזה נחשב פריצה דבר שני לא שיהיה אפשר להתקין כל אפליקציה אבל כמו שאפשר להתקין מוביט שיהיה אפשר אולי גם את זה
  • 1 הצבעות
    50 פוסטים
    513 צפיות
    M
    @רוצהלדעת בעיקרון כן אבל אני שברתי את השבור ואת השלם עם דבק {צריך לשבור אחד בשביל להבין איך זה עובד}
  • 8 הצבעות
    282 פוסטים
    33k צפיות
    י
    @mkmk כתב בהמלצה | פלאפון שדיברו עליו כבר כמה פעמים בפורום שיש אותו רק בחו"ל: מישהו יודע האם הפיג הלא מתקפל אמור להגיע לארץ? בשבועות הקרובים...