@בינארי-חכם @טופ-שבמתמחים @איש-עייף גם אני מצטרף שזה מסתמא לא יוסיף למחיר, ואני אופטימי גם בענין ועדת הרבנים.
ובכל אופן נדון אחרי שנדע איך זה יקרה בפועל...
לבינתיים הכל פה ספקולציות.
ועוד לא התנדב פה אף מומחה לענות מידיעה או איך לכאורה אפשר (או א"א) לעשות את זה.
חדש
פליפ 2 (אסקולס), גרסא V4.2
שיפור ביצועי הרשת עבור Verizon, AT&T ו-T-Mobile ותיקון באגים ידועים.
אפשרות נעילת הטלפון מופיעה כעת בתפריט האבטחה בשם “נעילת מסך”.
@רוצהלדעת
הגדול או הקטן
בעיקרון שתיהם פותחים עם חום ואז הדבק נחלש ומוציאים אבל בגדול יותר מסובך כי כדי לפרק את הקונקטור שלו אתה צריך אחרי שאתה מפרק את המסל להוציא עוד 4/6 ברגים ואז לפרק את הפאנל האחורי ושם הקונקטור שלו (בצד השני)
הכי קלל להחליף את כל השן (כל החלק העליון), כי הרבה פעמים הולך הפלאט(הכבל שמוליך את הנתונים לחלק העליון של הפלא) ולא המסך
בקיצצצער מעצבן מאוד
הרבה הצלחה!!!
למישהו יש עדכון על נושא הפוסט האם באמת סימהדרין עובדים לייצר מכשיר פיג משלהם?
Spoiler
כי מאז פתיחת הנושא לא שמעתי על זה כלום חוץ מהפוסט הזה של @קראנץ-ונילה
@3157686 כתב:
cel fi
יש להם משהו שעובד על רשת WIFI לפרטנר בלבד https://store.partner.co.il/products/gadgets/30370
1500 ש"ח עד 12 תשלומים ללא ריבית (מחיפוש באינטרנט על ידי https://sai-app.com/share/BNLUXiyoq0thkUIxVIBS0)