דילוג לתוכן

סלולרי

5.8k נושאים 68.6k פוסטים

מכשירי סלולר, טיפים והדרכות

קטגוריות משנה


  • 473 נושאים
    5k פוסטים
    שמואלש
    זה לא נחשב פריצת סינונים, כי אין דרך לעשות את זה. זה כמו לשאול איך מתחברים לאינטרנט עם מיקרוגל. ככל ומדובר על מקרה קצה, או משהוא ספציפי, הנושא צריך להיפתח בצורה ברורה.
  • 1k נושאים
    13k פוסטים
    ש
    @motiz22 זה רק לסמארטפונים מוכרים או שיש גם לנגנים עם גודל מותאם אישית אולי?
  • 1k נושאים
    15k פוסטים
    ל
    @מאיר-ציון-כהן כתב: הוספתי עכשיו גם את הוירטואלי שלי ולא שינה כלום לא הבנת מה אמרתי אני באתי לומר שיכול להיות שלפני כמה שעות הוא עדיין היה פעיל והוא צירף רק את המספרים הראשונים שפנו
  • 1k נושאים
    14k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • 1 הצבעות
    51 פוסטים
    550 צפיות
    M
    @רוצהלדעת הגדול או הקטן בעיקרון שתיהם פותחים עם חום ואז הדבק נחלש ומוציאים אבל בגדול יותר מסובך כי כדי לפרק את הקונקטור שלו אתה צריך אחרי שאתה מפרק את המסל להוציא עוד 4/6 ברגים ואז לפרק את הפאנל האחורי ושם הקונקטור שלו (בצד השני) הכי קלל להחליף את כל השן (כל החלק העליון), כי הרבה פעמים הולך הפלאט(הכבל שמוליך את הנתונים לחלק העליון של הפלא) ולא המסך בקיצצצער מעצבן מאוד הרבה הצלחה!!!
  • שיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone

    הועבר
    42
    5
    14 הצבעות
    42 פוסטים
    740 צפיות
    M
    @מישהו12 צודק!!! התכוונתי לשאול האם עשית אתם ביחד משהו!!!
  • בירור | שני סימים במכשיר תומך ללא אינטרנט

    לא נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    79 צפיות
    M
    NAVI C1 תשאל איך משנים את ה IMEI שלו פה
  • שיתוף | Q8 קיוליקס

    2k
    1
    11 הצבעות
    2k פוסטים
    226k צפיות
    H
    @פורים-רב בחלק מהחברות זה קשור לסים אם הסים שלך ישן תנסה לקנות סים חדש וזה יעזור (לא באחריות אבל לי זה קרה (רמי לוי))
  • שיתוף | פיג מקשים סימהדרין

    106
    1 הצבעות
    106 פוסטים
    5k צפיות
    ב
    למישהו יש עדכון על נושא הפוסט האם באמת סימהדרין עובדים לייצר מכשיר פיג משלהם? Spoiler כי מאז פתיחת הנושא לא שמעתי על זה כלום חוץ מהפוסט הזה של @קראנץ-ונילה
  • בירור | הפניית שיחות ממספר כשר להרגיל בסלקום

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    82 צפיות
    א
    @נוחעם-FM תודה
  • בירור | טלפון נייח אלחוטי לבית עם סים כשר

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    375 צפיות
    א
    @YAHBDK לא
  • בקשת מידע | פרטים על מגבר קליטה סלולרית

    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    243 צפיות
    דוד משה 1ד
    @3157686 כתב: cel fi יש להם משהו שעובד על רשת WIFI לפרטנר בלבד https://store.partner.co.il/products/gadgets/30370 1500 ש"ח עד 12 תשלומים ללא ריבית (מחיפוש באינטרנט על ידי https://sai-app.com/share/BNLUXiyoq0thkUIxVIBS0)
  • בקשת מידע | החלפת שקע טעינה ל4*4 לטייפC מידע מניסיון

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    98 צפיות
    א
    @יענקלה-הדובי מצטרף להנ"ל למיקרו יש פחות רגליים מהטייפ סי וגם הלוח שונה בתכלית
  • בירור | טלפון כשר עם dark mode מלא. יש?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    108 צפיות
    ד
    @מתכנתת את רוצה חצי טאצ או מקשים בלבד? כשר ועדה או רק תומך? אנדרואיד או לא? והעיקר... מה רע בשיאומי בעצם? ממה את לא מרוצה בו?
  • שיתוף | סקירת פלאפון 5X5

    579
    7
    23 הצבעות
    579 פוסטים
    79k צפיות
    צול גאהצ
    @דורית שמחתי להועיל
  • בירור | פלאפון שניתן לסנכרן אנשי קשר מגוגל

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    40 צפיות
    ב
    @חסדא פלאפון עם חיבור לאינטרנט לא מקובל על כולם, אז או שתשתמש בשיאומי וכדומה או שתשתמש במכשיר רגיל ותסנכרן ידנית אנשי קשר מגוגל מידי פעם
  • 70 הצבעות
    1k פוסטים
    221k צפיות
    י
    דבר ראשון ל5×5 יש הרבה פחןת עדכונים ובתדירות הרבה יותר נמוכה ודבר שני אסקולס וקיוליקס למעשה זה אותה חברה
  • בירור | האם סוללה זו היא הסוללה הגרמנית המדוברת בארץ?

    נפתר
    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    873 צפיות
    א
    @צדיק-נעזר @kasnik כתב: כאן לא יעזרו לך, תפתח נושא חדש... או שתפתח נושא בפורום גוד לינק
  • בירור | טלפון חצי טאצ' בירור לפני קנייה

    לא נפתר
    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    135 צפיות
    ח
    @יונימדיה אני יודע, אבל זה האופציה היחידה למיטב זכרוני
  • בקשה | רכשתי פלאפון מעליאקספרס חברת EAOR מנסה לשנות IMEI

    29
    0 הצבעות
    29 פוסטים
    462 צפיות
    ר
    @anaelkm2 סורי על השאלה.. המכשיר מגיע כשר? יענו בלי דפדפן וכו..?
  • כל הנושאים לפלאפון Q8

    12
    11 הצבעות
    12 פוסטים
    666 צפיות
    ת
    @איצמאייר @ממוחשב כתב בכל הנושאים לפלאפון Q8: יש שרשור מיועד לשאלות על Q8, נראה לי שעדיף להשאיר פה רק את הפוסטים הראשונים כלומר עדיף שתמחוק (וכן כולם) את הפוסט מה שגם אני יעשה עוד כמה דקות
  • המלצה | עזרה בקניית סמארטפון לוייז בלבד

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    63 צפיות
    עניו כמשהע
    @שר-שלום דווקא ראיתי אצל חבר הוא עובד ממש מהר אל תשכח שהיום לא צריך מכשירי אולטרה בשביל להריץ דברים פשוטים כמו וויז ודומיו הטלפונים הפשוטים האלה בכלל לא כאלה פשוטים
  • בעיה | שיואמי F21 שדורש סיסמא פתאום

    17
    3
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    204 צפיות
    א
    הצלחתי לצרוב על הטלפון גרסת סטוק, והבנתי שזה בגלל שהבוטלאודר סגור (שמסבירים לאט אני מבין מהר... ) והוא מקבל רק קושחה רשמית. איך אני יכול לפתוח את הבוטלאודר? כי ניסיתי כמעט הכל ולא הצלחתי. מישהו יכול לתת לי קישור שעובד לגרסא חינמית כשרה לשיאומי F21 PRO? משהו בלי אינטרנט ושרותי גוגל ובלי התקנות חיצוניות ורק עם מצלמה ונגן (ושלט למזגן...)? תודה רבה!!!
  • 29 הצבעות
    78 פוסטים
    4k צפיות
    E
    @jack אתה יכול להזכיר לי מה לוחצים בשביל לצרוב גירסה אני רוצה לחלץ את אנשי הקשר שיש לי שם כי נפל לי הגירסה ?