@אברהם-אבינו-1 כתב:
תנתק את המערכת מחשמל לגמרי
תנתק את החוט של המערכת של KEY1 ותחבר אותו לכבל השחור של מתח אפס (או לכל מקום אחר בברזל של שלדת הרכב).
לא צריך את כל זה מספיק לפתוח סוויצ' ואז ללחוץ עם סיכה בחור של הריסט וכשמתחיל להדלק לכבות לחכות 10 שניות ולפתוח סוויצ' מחדש
זה פותר את הצורך בלפרק את המערכת מהרכב...
@מיישה כתב:
כן עם מעדכן אפליקציות של אורורה סטור
אשמח לקישור להורדה.
@מיישה כתב:
כן, יש לאונצ'ר לרכב
כנ"ל.
@מיישה כתב:
איך אם לא ככה? ביונת דואר?
לחבר באיזושהי צורה למחשב.
@מיישה כתב:
ודאי שכן, אמור לעבוד.
לא עובד, מה יכולה להיות הסיבה? היכן אפשר לבדוק?
תודה רבה רבה!
@Moshe-a
הקוד לניפוי באגים usb הוא john@tw-desktop
מאיזה וויפי ניסית? אתה יודע בוודאות שיש בהם אינטרנט או שהתחברת לאיזה אוטובוס בסביבה?
נוסף לכך, במערכת הזו (שהיא מצויינת) יש לך סים מובנה, תכניס סים תעשה הפעלה מחדש והכל יעבוד.