דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.2k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    YkingsmartY
    @חכם-בלילה-1 תתקין כרום גרסה 99, זו הגרסה האחרונה שעובדת אם שמת תעודות אבטחה במערכת לחילופין יש אופציה להתקין תעודות לא במערכת ואז יעבוד ל גם גרסה גבוהה של כרום יש שיטות דרך מודול להשבית את הרוט כביכול במערכת עבור הדפדפן וככה הוא ישתמש רק בתעודות שהתקנת לא במערכת אבל אין לי בשלוף את הפרטים המלאים, דיברו על זה פעם כאן
  • קבצים ליאנג כשר דגם GT-S6310

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    283 צפיות
    שמואלש
    @sh535347 https://mitmachim.top/post/723
  • אפשר את האפליקציות האלה? חסום לי!

    apk
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    489 צפיות
    מ
    @שמואל תודה! אבל זה לא כ"כ עזר לי, אני רציתי מדפסת pdf לאנדרואיד שיכולה להדפיס מסמך וורד ל pdf ללא אינטרנט, וחשבתי שהאפליקציות האלה יתאימו אבל הם לא טובות בכלל! אתה מכיר משהו שעובד אופליין? כי האפליקציה של וורד של מיקרוסופט רוצה בשביל זה אינטרנט!
  • מישהו מכיר את הפלאפון הזה

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    383 צפיות
    Y
    אטום יותר טוב מבחינת הכל והוא גם נגד מים אבל זה הרבה יותר קשה לעשות לו רוט ויש חברה אחת מחו"ל שעוזה את זה וזה עולה 40$ ובנוסף אחרי הרוט - לחצן הבית שהוא גם טביעת אצבע לא עובד הדגם ג'לי פרו יותר חלש מבחינת סוללה אבל יותר קל לפרוץ אותו. בנוסף אם לא משחקים איתו ומשתמשים איתו לשיחות טלפון + דברים קטנים כמו מייל וכד' הוא יחזיק יחסית יפה
  • מאיפה ניתן להוריד התקנה של אנדרואיד ?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    327 צפיות
    chvC
    @kktao אם אין לחצנים לכאורה אכלת אותה אלא א"כ יש לך חוש ואתה יכול לתקן אותם (את הלחצנים)
  • נושא זה נמחק!

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    41 צפיות
  • גוגל דרייב

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    571 צפיות
    זונדל גרנדז
    @מוטי-זהב אמר בגוגל דרייב: @זונדל-גרנד אז תתרגם לא אוטומטי לחצן ימני ואז תרגם לעברית ואגב שמתי לב שבמיקרוסופט אדג' התרגום יותר מוצלח (יש מצב?) אגב זה טאבלט אין לחצן ימני .. וד''ל
  • הורדה לכרטיס זיכרון

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    124 צפיות
    אין תגובות
  • הורדת אפליקציה

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    926 צפיות
    מוטי זהבמ
    @אזלוש תעבור לאשכול שם ותראה
  • תקלה בהתקנת Android Studio

    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    173 צפיות
    שמואלש
    @השמח-בחלקו אתה צריך לבחור נתיב להתקנה שלא כולל אותיות בעברית. למשל ל C:/android
  • הסתרת אפלקציות

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    293 צפיות
    H
    @שמואל תודה רבה!!
  • ספק אם סימביאן ספק אם אנדרואיד ספק אם...

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    186 צפיות
    ש
    @Itamar-Yehezkel סימבאן בטטטטטטטטטטטח לא זה הרי לא נוקיה... אנדרואיד גם לא מאמין לתשומת ליבך המכשיר לא מתאים כ"כ לתדר G3 בארץ זה כמו ה c2 rm721
  • קליטה גרועה בסמסונג a5 2017 של נתיב

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    163 צפיות
    מ
    @להבין-ולהשכיל 012 מובייל
  • עריכת אפליקציה להסתרת אפליקציות אחרות

    30
    0 הצבעות
    30 פוסטים
    1k צפיות
    ל
    ממש תודה רבה רבה יעזור לי הרבה ובתקווה שלעוד אחרים גם. @שמואל תודה !
  • סיסמה בK21

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    265 צפיות
    משה מזרחימ
    @NOKIA אתה מתכוון לסיסמה ברירת מחדל? זה אמור להיות 1122
  • התקנת אפליקציות ממקורות לא ידועים

    13
    1
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    1k צפיות
    שמואלש
    @hfreuvenbe אוקי... אם יהיה לו קובץ מתאים ויש כזה צודק. מתנצל
  • לא מצליח לתת הרשאה לכרטיס SD

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    1k צפיות
    H
    @avivmalul אמר בלא מצליח לתת הרשאה לכרטיס SD: עשיתי ככה ויש לו הרשאה אבל עדיין הוא מבקש הרשאה כל פעם תנסה אולי איפוס להגדרות יצרן... משהו לא עובד כשורה
  • אפלקציה למצלמת רכב

    נפתר
    41
    0 הצבעות
    41 פוסטים
    1k צפיות
    K
    @טוב-מאוד בכיף
  • למי שיש תעודות אבטחה שיעלה

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    704 צפיות
    Men770M
    @זונדל-גרנד אמר בלמי שיש תעודות אבטחה שיעלה: זה לטאבלט JT6 netfree-ca.crt זה להדרן.
  • עריכת קובץ dict

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    114 צפיות
    אין תגובות
  • גירסא ליאנג

    הועבר
    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    824 צפיות
    אלישיא
    @זליג-פוקס הכי טוב, לך להדוידקה, והם יצרבו לך גירסה טובה..