דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.1k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    אני מחפש בוט מקורי לנגן m36 מספר build R02_62_3_16_4.1inch_M412_F_20240710 אשמח אם מישהו שיש לו את הנגן יעלה כאן או ישלח לי למייל. שימו לב - הבוט של הגירסה הספציפית הזו!
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    אלוף תימןא
    @רוטב-שום תמצא את התמונה תעלה לבינה מלאכותית והיא תחזיר לך מתורגמת
  • עזרה | הרשאה נדחתה - ניפוי באגים

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    210 צפיות
    J
    @ראובן-שבתי מחובר ואני מצליח להריץ cd ולשוטט בפנים אבל למחוק או להיכנס לתיקיות ספציפיות הוא לא נותן
  • בירור | התקנת תעודת אבטחה נטפרי על יאנג עם רוט

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    593 צפיות
    אזולאיא
    ..
  • בקשת מידע | חיפוש קובץ ברוט

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    224 צפיות
    ש
    @שניה-אחת @שניה-אחת כתב בבקשת מידע | חיפוש קובץ ברוט: @שניה-אחת זה כבר תלוי בגרסאות האנדרואיד אבל בגדול קובץ מחיצת ה logo נמצא בנתיב dev/block/by-name/logo מישהו יודע איפה זה כן נמצא ומה השם של הקובץ
  • בקשת מידע | איך מפרמטים בm390 כרטיס כאחסון פנימי

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    105 צפיות
    ש
    @צדיק-0 לא ידעתי שזה לא 6.0
  • באג | סייר קבצים_data

    1
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    44 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | חותמת מזויפת ועדת הרבנים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    225 צפיות
    א
    @יאיר-32 הנה תבדוק פה
  • בקשה | קישור של אפליקציית תפילון

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    135 צפיות
    YkingsmartY
    @יאיר-32 תפילון 3.1.10 (tfilon.tfilon).apk
  • בקשה | עזרה ברוט לג'לי 2 בתשלום

    75
    0 הצבעות
    75 פוסטים
    4k צפיות
    י
    @פקז לפתע שוב לא עובד הnfc ויש הודעה שזה בגלל הרוט. מה עושים? אולי כבר שווה לחזור לגירסה המקורית של ג'לי? גם ככה עניין ווצאפ ערוצים לא נפתר אצלי.. מחכה לעצתך תודה ממש [image: 1699552217659-screenshot_20231109-150220.png]
  • בירור | רוט לטאבלט m10950

    לא נפתר
    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    685 צפיות
    שניאור שמחש
    @ראובן-שבתי במידע רשום "מודל m10950 ויש גם את זה "גרסה שנבנתה בהתאמה אישית bace _m10950_mt8167_android11_v001_20210526171836
  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    360 צפיות
    א
    @שלל קח בחשבון אם אתה עושה הקשחה, שאף אחד לא מתחייב לך להחזיר את הכסף וגם החנות אומר את זה ברור אם זה ימשיך ליפול
  • בקשת מידע | מחפש אפליקציה לדואר אלקטרוני ממומלץ

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    144 צפיות
    Y
    @סרן-קריקגור אני עם blue mail שאגב היא מעולה כי יש לי ראוטר של אתרוג ולא עובד הג'ימייל ואין לי רוט אז אני לא הצלחתי להתקין תעודה אז זה עובד מעולה.
  • בירור | האם אפשר לשלם דרך הטלפון בלי אינטרנט

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    387 צפיות
    Y
    @אליאליאלי בעיקרון במקרה הזה ספציפי יש משהו יותר פשוט להתקשר אל החברת אשראי (ישראקארד במקרה שלי) ולבקש את הקוד שקיבלתי. פעם שעברה זה עבד לי אבל עכשיו משום מה לא עבד לא יודע למה היא לא הצליחה להגיע לקוד הזה.
  • בעיה | ווצאפ בנוקס

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    198 צפיות
    Y
    @ראובן-שבתי אולי תגלה לי איך? גם אחרי שהתקנתי תעודת אבטחה לא עובד
  • בירור | הזמנתם מכשיר M200/M390 מאליאקספרס?

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    350 צפיות
    ה
    @איש-אמת ברור אני יודע שיש שם כניסה לסים תכוונתי לגודל
  • בירור | תצוגת רמת קליטה באחוזים.

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    471 צפיות
    איש אמתא
    @y058 אם יש לך ראש מתמטי אתה יכול לחשבן את זה לבד יש לך בהגדרות מערכת איפשהו מידע על "סטטוס סים" ועוד כל מיני דברים שלא היה להם איפה לדחוף ושם מוצג לך על כמה עוצמת האות אוחזת אם אתה ממש מקצוען יש לך במצב הנדסה אפשרויות סריקה גם של שידור וקבלה וכן לפי דור מסוים.... תוכל לחפש בפליי יש שם אפליקציה כזאת [image: 1699400858071-11b26ef7-2f65-425d-a001-952a62dda2a3-image.png] כדי לפענח את המידע שמוגדר בדציבלים ו asu צריך קצת ראש כי נראה לי שזה משתנה בין סוגי הרשתות (דור 4 ודור 3 - 2) בגדול ככול שהתוצאה יותר גבוהה ככה יותר טוב (שים לב שהדציבלים הם במינוס ושם כמה שהמספר יותר נמוך ככה התוצאה יותר גבוהה..)
  • בקשת מידע | עזרה באפליקציות וואטסאפ וטלגרם

    לא נפתר
    4
    3
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    165 צפיות
    א
    כנראה שיש לך מכשיר עם אנדרואיד ישנה שלא תומך בזה ואין מה לעשות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    17 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    4 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | ניהול קבוצה בתוך קהילת וואצאפ

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    80 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | בעיה בהתקנת אפליקציות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    151 צפיות
    ע
    @האדם-הפשוט שקניתי את הנגן הוא היה אם מתקין ולא שיחקתי וזה כל האפליקציות כאילו אין מתקין חבילה אבל בהגדרות הוא מראה שיש