דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.2k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    ח
    @לנציצ עשיתי את זה זה לא עזר
  • בירור | האם במקלדת gboard יש חיזוי מילים?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    113 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | אנדרואיד לא נותן לי לאשר נגישות לאפליקציה

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    160 צפיות
    נחמן פלחנ
    @חזק-חזק לי קורים נחמן ומלך זה דוד
  • בקשת מידע | מישהו מכיר את הפלאפון הזה מעלי אקספרס

    לא נפתר
    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    1k צפיות
    ה
    @קינג-קומפיוטר כתב בבקשת מידע | מישהו מכיר את הפלאפון הזה מעלי אקספרס: @א-י-י מצד אחד זה נראה מכשיר של QIN אותה חברה שמייצרת את הF21 וF22 וכו' ויש לו גם קופסא כמו שלהם והוא נמכר באותם חנויות מצד שני קוראים למכשיר TIQ MINI Q3 ולא QIN @יאיר1997 המכשיר של סמסונג נקרא galaxy folder https://www.deviceranks.com/he/phone/6931/samsung-galaxy-folder-2 מצאתי עוד חנות בעלי שמוכרת את המכשיר עם אנדרואיד 11 https://he.aliexpress.com/item/1005006107475091.html?spm=a2g0o.store_pc_allItems_or_groupList.0.0.24cc3503BrrkJ1&pdp_npi=4%40dis!ILS!₪ 786.82!₪ 590.11!!!!!%402141113f17054193798812238e5386!12000036051005857!sh!IL!2775139872!&gatewayAdapt=glo2isr אגב, בחלק מהחנויות יש גם מקשים בעברית זה mini q3 (אנדרואיד והשני זהq5 אנדרואיד 11
  • בקשת מידע | ניקוד באנדרואיד

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    171 צפיות
    אזולאיא
    @נחמן-פלח המקלדת של גוגל, פשוט תלחץ על האות המתאימה פ' עבור פַּתַּח, ד' עבור דגש וכן הלאה. עריכה: תודה רבה לכל המצביעים, אבל הקרדיט מגיע ל @מאיר-מאיר-מאיר שפרסם את זה כאן: https://mitmachim.top/post/669749 . (דרך אגב, זאת הזדמנות לומר לו תודה - יותר מסתם הצבעה בעד).
  • בירור | הסרת וויפי

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    118 צפיות
    A
    @אליה-13 יש לך רוט?
  • בקשה | פתיחת אפליקציה

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    193 צפיות
    א
    @לאצי תודה רבה ודוד חזן ערך אותה בגרסה החדשה ללא וידיאו כאן
  • בקשה | וואצאפ בלי ערוצים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    57 צפיות
    מיכאלושמ
    @mdy https://mitmachim.top/post/556899
  • נושא זה נמחק!

    1
    2
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    24 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | להגדיר כפתור שעונה לשיחות עם מאקרודרואיד

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    335 צפיות
    פ
    @משה-144 וואלה אני דווקא מעוניין שהכפתור הזה יתחיל לי הקלטת ווידיאו זה גם אפשרי?
  • בירור | מה ההבדל בין אנדרואידים בנגנים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    40 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | אפליקציית סוני לאוזניות לא פועלת כראוי בנגן שלי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    132 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | נטרול מצלמה באנרואיד 8.1

    נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    138 צפיות
    C
    ובכן בסוף הצלחתי ב"ה ע"י מחיקת הקובץ cameraserver שנמצא בsystem\bin כותב כאן לתועלת הציבור.
  • בקשת מידע | נגן Q3 שלא מתקין אפליקציות

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    694 צפיות
    מתושלח הבבלימ
    @א-מ-ל כתב בבקשת מידע | נגן Q3 שלא מתקין אפליקציות: @מתושלח-הבבלי לא נכון !!! ואני לא הולך להסביר עכשיו למה אתה ממש לא צודק.... חוששתני שעצרת באמצע הפוסט שתכננת לפרסם
  • בירור | פתיחת "אפשרויות מפתחים" ע"י קוד בחייגן או משהו אחר

    6
    -1 הצבעות
    6 פוסטים
    303 צפיות
    שניאור שמחש
    @יאיר1997 בשמחה
  • בעיה | Wi fi ב Qin2pro

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    288 צפיות
    D
    @THMHE כי הוא רוצה 100שח
  • בעיה | שיומי נכבה המסך כל 5 שניות

    נפתר
    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    416 צפיות
    THMHET
    @יחצ כן, אבל הקישור שהבאת לא תקין..
  • בעיה | הסרת וויפי מההגדרות ומהסטטוס בר באנדרואיד 8.1

    34
    0 הצבעות
    34 פוסטים
    2k צפיות
    ד
    @דובי-ג כתב בבעיה | הסרת וויפי מההגדרות ומהסטטוס בר באנדרואיד 8.1: @שניאור-שמח את המדריך הזה https://mitmachim.top/post/522009 ועשיתי כל מה שכתוב פשוט לא השתנה כלום כעין זה גם מדריך אותו רעיון להסרת הויפי מההגדרות... מה שעליתי בתחילת הפוסט.
  • באג | הפעלת שיחות VOLTE&WI FI CALLING

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    116 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | שליטה מרחוק מהמחשב על אנדרואיד

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    196 צפיות
    Y
    @מטעמים הנושא מורכב ומשתנה ממכשיר למכשיר ולאחר מכן מגרסת מערכת הפעלה אחת לשניה תמיד בכניסה הראשונה בשתי התוכנות הוא יבקש ממך להתקין מהפליי פלאגין שאמור לעזור לו יש לטים ויואר עצמה עשרות פלאגינים וכן לאנידסק יש פלאגינים אם אין לך מכשיר מאוד נפוץ אל תפתח ציפיות.. למתקדמים יש גם את SCRCPY
  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    423 צפיות
    א
    @הדובדבן-שבקצפת כתב בבעיה | נגן רויזו H8 נמחק לו ההגדרות ועכשיו אני לא מצליח לצרוב לו גרסה: @איש-שחושב-מעבר כתב בבעיה | נגן רויזו H8 נמחק לו ההגדרות ועכשיו אני לא מצליח לצרוב לו גרסה: מצטער אם לא קשור, אבל יש לי בעייה שניסיתי להחליף את ההגדרות והחזרתי [פלוס הרשאות] ופתאום האפליקצייה של ההגדרות לא עובדת, אתה יודע אם יש מה לעשות במצב כזה? עכשיו אתה מטריד על זה כמו הקודם שהיה פה ושלח 700 הודעות אם היה מישהו שיש לו ורוצה לעלות היה מעלה אתה לא מוכן לשלם כסף לאנשים שיש להם את הגרסה אז יום טוב תשאיר הודעה אחת מי שירצה יחזור אליך למה להטריד? לא הבנתי, כמה הודעות שלחתי? וחוץ מזה מי אמר לך שאני לא רוצה לשלם, פשוט אם הוא יענה לי אם יש מה לעשות או שהדרך היחידה לצרוב. תודה, בכ"א מישהו שכן רוצה לעזור עזר לי - שהדרך היחידה לכבות תוך כדי הדלקה היא על ידי סיכה בחור וככה הוא עושה אופטימזציה וההגדרות חוזרות לעבוד חלק