דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.2k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    נ
    @הבריסקער-רב כתב: אני מחפש בוט מקורי לנגן m36 @המתכנת-התותח הוא רוצה מקורי לא מושרש
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    אלוף תימןא
    @רוטב-שום תמצא את התמונה תעלה לבינה מלאכותית והיא תחזיר לך מתורגמת
  • עזרה | שגיאה בהתקנת קיידרואיד או אייבלוק

    נפתר
    72
    0 הצבעות
    72 פוסטים
    3k צפיות
    מישהו12מ
    לגבי הקין, זה תלוי בגרסאות, בגרסא החדשה שלי MDM עובד חלק, וגם יש FRP https://mitmachim.top/post/1039414
  • שיתוף | אפשר לפתוח וואטסאפ וטלגרם על גוגל וויס

    18
    4 הצבעות
    18 פוסטים
    549 צפיות
    למה באתיל
    @הסקרן כתב בשיתוף | אפשר לפתוח וואטסאפ וטלגרם על גוגל וויס: @ע-ה-דכו-ע VPN גם לא עובד כעת צריך ליהות פיזית בארה"ב בגלל שצריך אימות למספר אמריקאי לא בגלל הבעייה...
  • מדריך רוט לגלקסי S9

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    379 צפיות
    R
    @itzik50 לא מקפיצים נושאים ישנים. תפתח נושא חדש עם קישור לנושא הזה ותשאל את השאלה שלך
  • להורדה | השבתת הקוד האוניברסלי לנגן m36 OTG

    15
    8 הצבעות
    15 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @אלוף-תימן כתב בלהורדה | השבתת הקוד האוניברסלי לנגן m36 OTG: @יאיר2081 אם הבוטלאודר פתוח ויש לך רוט אתה פשוט מתקין מנהל mt ומחליף את שתי האפליקציות שבתוך הקובץ הדחוס אם האפליקציות הקימות בנתיב שכתבתי https://send.magicode.me/send-file/file/****e64998a7b3256be6249880dba70cbbf7b313ffe9/view אני לא מצליח משהו יכול לעזור לי מצורף סרטון הבעיה
  • בעיה | בעיה בFRP אחרי איפוס של MP4

    7
    2
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    169 צפיות
    אלוף תימןא
    @yossib תהיה איתי בקשר במייל ajkl6060@gmail.com
  • בירור | וואטסאפ מסונן

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    942 צפיות
    ה
    אני לא פותח נושא כי התוכנה לא שלי תשלחו לו מייל gmacheem2@gmail.com מי שמעוניין
  • בקשה | קושחה (לא כשרה) לנגן M500

    נפתר
    29
    1 הצבעות
    29 פוסטים
    670 צפיות
    מגנוס קרלסןמ
    שימו לב: אחרי הרבה זמן ב"ה השגתי את הגרסה המתאימה לנגן ז'תומרת שקיימות לנגן 2 גרסאות וב"ה הצלחתי לתקן את הנגן ולחסום אותו. ב"ה @אלוף-תימן נחלץ לעזרת משתמשי הפורום ובעז"ה הוא ייצור גרסה כשרה גם לזה.
  • בעיה | אפליקציית BYD לא עולה על המכשיר

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    64 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | עזרה בחסימת נגן

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    723 צפיות
    ע"ה דכו"עע
    @אני-יהיה-האקר כתב בבקשה | עזרה בחסימת נגן: @ע-ה-דכו-ע m36 אני יכול להכשיר לך מרחוק בלי נדר (בתשלום סמלי) אם אתה מעוניין אתה יכול לפנות אליי למייל AMAARETS@GMAIL.COM
  • בקשת מידע | מודול שמאפשר התקנת gapps דרך magisk במקום דרך twrp

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    167 צפיות
    zalmensmokZ
    @yos לא, זה לכל מכשיר שיש לו magisk אני חושב. (השתמשתי עם זה לעוד מכשיר וזה עבד לי)
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    29 צפיות
  • באג | וויפרי לנגן M500

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    311 צפיות
    קראנץ' ונילהק
    @אהל-יהודה קודם תתקין תעודת אבטחה לפי האתר של נטפרי אחרי זה תיכנס לפה https://mitmachim.top/topic/88601/להורדה-אפליקציות-מקוונות-למנוטפרים ותוריד וזה אמור לעבוד לך מנקסימום תצחק לא יקרה שום דבר
  • בקשה | אפליקציה לסורק OBD לשיואמי F21 PRO

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    443 צפיות
    ב
    @נתנאל-לוי אתה צריך קודם לתאם את המכשיר בהגדרות הרגילות של הבלוטוס של המכשיר ואחכ להתחבר דרך האפליקציה או שהמתאם שלך לא נתמך למרות שזה סיכוי נמוך
  • בירור | לקנות סמארטפון ולחסום אותו לכמה אפליקציות

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    561 צפיות
    ס
    @יוני-מחשבים כתב בבירור | לקנות סמארטפון ולחסום אותו לכמה אפליקציות: @חכם-ישראל מה העניין? תקנה כבר מכשיר, הדרן. עסקן. וכו. אבל אם כבר הוקפץ, כמה נחמד לראות הודעה כזו שנכתבה לפני שנתיים וחצי... כיום, יש כזה שפע של חסימות, וכל מה שנשאר זה רק לבחור.
  • בירור | כמה שאלות בהכשרת מכשיר אנדרואיד 8 לאחר רוט

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    581 צפיות
    ה
    @שמעון-pc הוויפי לא ירד מההגדרות, המעניין הוא שבמשתמש חדש זה כן ירד מההגדרות עוד בעריכה הקודמת (לא בעריכה הזו של הפוסט האחרון)
  • בקשת מידע | וידאו אוף לאנדרואיד, קיים?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    152 צפיות
    מגנוס קרלסןמ
    @ציפור-ירוקה כבר דיברו על זה לא פעם ולא פעמיים בפורום אין כזה דבר לבינתיים!!!!!
  • דרייברים ל MTK כל הסוגים - להורדה

    26
    1
    36 הצבעות
    26 פוסטים
    11k צפיות
    שלמה רביבש
    @עעע כדאי שתעבור מהרר על חוקי הפורום בענייני הקפצות וספאם וכאן היסתיים הנושא.
  • שיתוף | מישו צריך שאני אתרגם לו אפליקציה?

    39
    6 הצבעות
    39 פוסטים
    1k צפיות
    שלמה רביבש
    @ישראל-ד כתב בשיתוף | מישו צריך שאני אתרגם לו אפליקציה?: @נחמן-פלח עדיין רלוונטי ???? יש לי אפליקציה שאני חייב לתרגם אותה והתייאשתי מלנסות. אשמח מאוד אם תתרגם אותה תבקש כאן https://mitmachim.top/topic/84396/המלצה-מי-שצריך-שאני-יתרגם-לו-אפליקציה-שיכנס...
  • בירור | האם צריך להתקין דרייברים למחשב שכבר מזהה את הנגן?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    249 צפיות
    פ
    @עעע דרייברים של mtk נועדו לזיהוי של המכשיר גם כשהוא מכובה
  • בקשת מידע | השגת קוד RAW IR

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    165 צפיות
    Y
    @אליעזר-לוי תחבא אותה למחשב תפעיל ניפוי באגים ותנסה לראות אם זה מוצג ב LOGCAT