דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.4k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    שניאור שמחש
    @חכם-בלילה-1 כתב: @יאר איך? הוא התקין דרך adb בעצתי, והוא נעזר בai שיסביר לו איך לעשות זאת.. (בעצתי )
  • הצעת ייעול | מפות גוגל בקיידרואיד

    12
    -1 הצבעות
    12 פוסטים
    421 צפיות
    T
    @א.ר. @לא-מתייאש א) יש גירסה יציבה? הולך לצאת? ב) בחו"ל השימוש במפות גוגל מועדפת ראה גם [כאן] מוכרים(https://www.worldofcommunications.com/product.php?product_id=2143) זה מכשיר מיועד לניווט בלבד ובפירוש כולל וייז וגוגל מפות כשרה- ללא תמונות. זה יהי' תועלת גדולה ואינני חושב שזה חורג כלל מהייעוד של 'קיידרואיד'
  • באג | אנשי קשר במכשיר 'גלי'

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    184 צפיות
    קראנץ' ונילהק
    @שווה תתקין דרך file manager + מהגרסאות האחרונות (לא מה שנפוץ בפורום)
  • בעיה | אין IMEI לאחר שחזור הגדרות יצרן QIN פרו 21

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    137 צפיות
    א
    כעיקרון אתה יכול לצרוב עם התוכנה כאן https://mitmachim.top/topic/75580/הסבר-שינוי-imei-שורשי-גם-לאחר-איפוס/7 אם ממשיך הבעיות תנסה לצרוב גירסא חדשה חתומה מכאן https://mitmachim.top/topic/70754/מדריך-הוצאה-מבריק-הדרך-הקלה רק תגבה לפני כן את מחיצת הסופר שלך ותצטרך לפתוח בוטלאודר
  • 31 הצבעות
    52 פוסטים
    4k צפיות
    ר
    עובד פגז
  • 0 הצבעות
    20 פוסטים
    569 צפיות
    צבי דורש ציוןצ
    @חיים-90 בלי להתייחס לשאר התגובות. לי יש ג'לי ואני נוסע איתו מצויין, אבל אני משתמש בעיקר בשמע, בקצת שראיתי בתמוגה, למעשה החלק העליון (עם הסימונים של החיצים, שזה בעיקר החלק שנצרך בתצוגה ולא שמע) נמצא על רוב המסך ופחות רואים את המפה
  • בקשת מידע | האם שייך לעשות מכשיר "גלי סטאר" כשר לגמרי

    121
    1 הצבעות
    121 פוסטים
    5k צפיות
    י
    @הרב-של-השכונה כתב בבקשת מידע | האם שייך לעשות מכשיר "גלי סטאר" כשר לגמרי: אסור לבקש לייקים!! נוו באמת, זה היה תגובה בצחוק לזה שאין לי אפשרות לצ'אט, בכל אופן לא חסמתי צאט בהגדרות
  • מדריך | איך להשיג הרשאות RW לאחר ROOT

    30
    4
    11 הצבעות
    30 פוסטים
    2k צפיות
    U
    @0527175343smb זה לא עובד ב magisk בגירסאות האחרונות אבל עובד בגירסה 27
  • בקשת מידע | איך אני יכול לדעת האם יש לי IMEI כשר

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    341 צפיות
    Y
    @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | איך אני יכול לדעת האם יש לי IMEI כשר: @cfopuser אין שם התאמה למספר שלי אם אין שם התאמה כנראה הטלפון לא כשר או שעבר הכשרה והוא לא כשר "אורגינל" . בכל אופן יש המון מדריכים איך לשנות IMEI אם סים כשר לא עובד לך כרגע
  • בקשה | 🛠️ עזרה בבניית אוטומציה ב-MacroDroid בבקשה!

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    254 צפיות
    ב
    @נחמן-פלח ואי ממש ממש תודה! עזר לי ממש! מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך זה בעצם עובד? איך מוצאים תבניות מוכנות וכדומה?
  • בקשת מידע | דפדפן לצ'אט גוגל גירסת המחשב

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    98 צפיות
    ה
    @0527175343smb תוסף
  • בירור | איך מתקינים את מודל המגיסק "אקספוסד"?

    נפתר
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    297 צפיות
    ה
    @עדלאידע כתב בבירור | איך מתקינים את מודל המגיסק "אקספוסד"?: הוא לא ביקש את אפליקציית מאג'יסק, הוא רק רצה לדעת איך להתקין xposed כדי שיעבדו לו המודולים שמסתמכים על זה, ו-xposed כבר לא פעיל, אז שלחתי לו את LSposed שזה המשך של xposed. למה זה עוזר כלומר מה אפשר לעשות עם זה?
  • שיתוף | שיאומי k25 לקנייה

    28
    2 הצבעות
    28 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @למה-באתי כתב בשיתוף | שיאומי k25 לקנייה: תוכל אתה לשלוח צילו"מ? יש מלא תמונות בתגובות ברחבי הרשת יעזור לך שאני יעלה ? או שאתה רוצה משהו ספציפי לגבי הגירסא הנ"ל
  • בירור | חילוץ קובץ מערכת ללא רוט

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    159 צפיות
    ה
    @אלוף-תימן תודה..
  • בקשה | מחפש מישהו בתשלום לחסום וויפי לטבלט

    נפתר
    37
    0 הצבעות
    37 פוסטים
    891 צפיות
    yosY
    @למה-באתי פשוט למי שיודע..
  • בירור | מישהו יודע קוד תמונות לפרו 10

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    632 צפיות
    ה
    @ישראל-כהן-6 כתב בבירור | מישהו יודע קוד תמונות לפרו 10: אבל בגירסא החדשה שלהם זה לא עובד 🥹🥹🥹🥹
  • בקשת מידע | איפוס סיסמת מכשיר עם קיידרואיד

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    471 צפיות
    מגנוס קרלסןמ
    @אלוף-תימן כתב בבקשת מידע | איפוס סיסמת מכשיר עם קיידרואיד: @מגנוס-קרלסן אתה פתחת לנגן הזה בוטלאודר? כן, בטוח במיליון אחוז!
  • בעיה | שגיאה בהתקנת קיידרואיד או אייבלוק במולטימדיה

    10
    2
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    247 צפיות
    מיישהמ
    @אחוות-טרמפיסטים כתב בבעיה | שגיאה בהתקנת קיידרואיד או אייבלוק במולטימדיה: @מיישה באיפוס זה יורד או שצריך למחוק ידנית? ידנית
  • עזרה | שגיאה בהתקנת קיידרואיד או אייבלוק

    נפתר
    72
    0 הצבעות
    72 פוסטים
    3k צפיות
    מישהו12מ
    לגבי הקין, זה תלוי בגרסאות, בגרסא החדשה שלי MDM עובד חלק, וגם יש FRP https://mitmachim.top/post/1039414
  • שיתוף | אפשר לפתוח וואטסאפ וטלגרם על גוגל וויס

    18
    4 הצבעות
    18 פוסטים
    551 צפיות
    למה באתיל
    @הסקרן כתב בשיתוף | אפשר לפתוח וואטסאפ וטלגרם על גוגל וויס: @ע-ה-דכו-ע VPN גם לא עובד כעת צריך ליהות פיזית בארה"ב בגלל שצריך אימות למספר אמריקאי לא בגלל הבעייה...
  • מדריך רוט לגלקסי S9

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    379 צפיות
    R
    @itzik50 לא מקפיצים נושאים ישנים. תפתח נושא חדש עם קישור לנושא הזה ותשאל את השאלה שלך