דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.3k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    YkingsmartY
    @חכם-בלילה-1 תתקין כרום גרסה 99, זו הגרסה האחרונה שעובדת אם שמת תעודות אבטחה במערכת לחילופין יש אופציה להתקין תעודות לא במערכת ואז יעבוד ל גם גרסה גבוהה של כרום יש שיטות דרך מודול להשבית את הרוט כביכול במערכת עבור הדפדפן וככה הוא ישתמש רק בתעודות שהתקנת לא במערכת אבל אין לי בשלוף את הפרטים המלאים, דיברו על זה פעם כאן
  • בירור | איך מתקינים את מודל המגיסק "אקספוסד"?

    נפתר
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    297 צפיות
    ה
    @עדלאידע כתב בבירור | איך מתקינים את מודל המגיסק "אקספוסד"?: הוא לא ביקש את אפליקציית מאג'יסק, הוא רק רצה לדעת איך להתקין xposed כדי שיעבדו לו המודולים שמסתמכים על זה, ו-xposed כבר לא פעיל, אז שלחתי לו את LSposed שזה המשך של xposed. למה זה עוזר כלומר מה אפשר לעשות עם זה?
  • שיתוף | שיאומי k25 לקנייה

    28
    2 הצבעות
    28 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @למה-באתי כתב בשיתוף | שיאומי k25 לקנייה: תוכל אתה לשלוח צילו"מ? יש מלא תמונות בתגובות ברחבי הרשת יעזור לך שאני יעלה ? או שאתה רוצה משהו ספציפי לגבי הגירסא הנ"ל
  • בירור | חילוץ קובץ מערכת ללא רוט

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    159 צפיות
    ה
    @אלוף-תימן תודה..
  • בקשה | מחפש מישהו בתשלום לחסום וויפי לטבלט

    נפתר
    37
    0 הצבעות
    37 פוסטים
    891 צפיות
    yosY
    @למה-באתי פשוט למי שיודע..
  • בירור | מישהו יודע קוד תמונות לפרו 10

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    630 צפיות
    ה
    @ישראל-כהן-6 כתב בבירור | מישהו יודע קוד תמונות לפרו 10: אבל בגירסא החדשה שלהם זה לא עובד 🥹🥹🥹🥹
  • בקשת מידע | איפוס סיסמת מכשיר עם קיידרואיד

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    470 צפיות
    מגנוס קרלסןמ
    @אלוף-תימן כתב בבקשת מידע | איפוס סיסמת מכשיר עם קיידרואיד: @מגנוס-קרלסן אתה פתחת לנגן הזה בוטלאודר? כן, בטוח במיליון אחוז!
  • בעיה | שגיאה בהתקנת קיידרואיד או אייבלוק במולטימדיה

    10
    2
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    247 צפיות
    מיישהמ
    @אחוות-טרמפיסטים כתב בבעיה | שגיאה בהתקנת קיידרואיד או אייבלוק במולטימדיה: @מיישה באיפוס זה יורד או שצריך למחוק ידנית? ידנית
  • עזרה | שגיאה בהתקנת קיידרואיד או אייבלוק

    נפתר
    72
    0 הצבעות
    72 פוסטים
    3k צפיות
    מישהו12מ
    לגבי הקין, זה תלוי בגרסאות, בגרסא החדשה שלי MDM עובד חלק, וגם יש FRP https://mitmachim.top/post/1039414
  • שיתוף | אפשר לפתוח וואטסאפ וטלגרם על גוגל וויס

    18
    4 הצבעות
    18 פוסטים
    551 צפיות
    למה באתיל
    @הסקרן כתב בשיתוף | אפשר לפתוח וואטסאפ וטלגרם על גוגל וויס: @ע-ה-דכו-ע VPN גם לא עובד כעת צריך ליהות פיזית בארה"ב בגלל שצריך אימות למספר אמריקאי לא בגלל הבעייה...
  • מדריך רוט לגלקסי S9

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    379 צפיות
    R
    @itzik50 לא מקפיצים נושאים ישנים. תפתח נושא חדש עם קישור לנושא הזה ותשאל את השאלה שלך
  • להורדה | השבתת הקוד האוניברסלי לנגן m36 OTG

    15
    8 הצבעות
    15 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @אלוף-תימן כתב בלהורדה | השבתת הקוד האוניברסלי לנגן m36 OTG: @יאיר2081 אם הבוטלאודר פתוח ויש לך רוט אתה פשוט מתקין מנהל mt ומחליף את שתי האפליקציות שבתוך הקובץ הדחוס אם האפליקציות הקימות בנתיב שכתבתי https://send.magicode.me/send-file/file/****e64998a7b3256be6249880dba70cbbf7b313ffe9/view אני לא מצליח משהו יכול לעזור לי מצורף סרטון הבעיה
  • בעיה | בעיה בFRP אחרי איפוס של MP4

    7
    2
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    169 צפיות
    אלוף תימןא
    @yossib תהיה איתי בקשר במייל ajkl6060@gmail.com
  • בירור | וואטסאפ מסונן

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    942 צפיות
    ה
    אני לא פותח נושא כי התוכנה לא שלי תשלחו לו מייל gmacheem2@gmail.com מי שמעוניין
  • בקשה | קושחה (לא כשרה) לנגן M500

    נפתר
    29
    1 הצבעות
    29 פוסטים
    670 צפיות
    מגנוס קרלסןמ
    שימו לב: אחרי הרבה זמן ב"ה השגתי את הגרסה המתאימה לנגן ז'תומרת שקיימות לנגן 2 גרסאות וב"ה הצלחתי לתקן את הנגן ולחסום אותו. ב"ה @אלוף-תימן נחלץ לעזרת משתמשי הפורום ובעז"ה הוא ייצור גרסה כשרה גם לזה.
  • בעיה | אפליקציית BYD לא עולה על המכשיר

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    64 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | עזרה בחסימת נגן

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    723 צפיות
    ע"ה דכו"עע
    @אני-יהיה-האקר כתב בבקשה | עזרה בחסימת נגן: @ע-ה-דכו-ע m36 אני יכול להכשיר לך מרחוק בלי נדר (בתשלום סמלי) אם אתה מעוניין אתה יכול לפנות אליי למייל AMAARETS@GMAIL.COM
  • בקשת מידע | מודול שמאפשר התקנת gapps דרך magisk במקום דרך twrp

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    167 צפיות
    zalmensmokZ
    @yos לא, זה לכל מכשיר שיש לו magisk אני חושב. (השתמשתי עם זה לעוד מכשיר וזה עבד לי)
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    29 צפיות
  • באג | וויפרי לנגן M500

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    311 צפיות
    קראנץ' ונילהק
    @אהל-יהודה קודם תתקין תעודת אבטחה לפי האתר של נטפרי אחרי זה תיכנס לפה https://mitmachim.top/topic/88601/להורדה-אפליקציות-מקוונות-למנוטפרים ותוריד וזה אמור לעבוד לך מנקסימום תצחק לא יקרה שום דבר
  • בקשה | אפליקציה לסורק OBD לשיואמי F21 PRO

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    447 צפיות
    ב
    @נתנאל-לוי אתה צריך קודם לתאם את המכשיר בהגדרות הרגילות של הבלוטוס של המכשיר ואחכ להתחבר דרך האפליקציה או שהמתאם שלך לא נתמך למרות שזה סיכוי נמוך