@חכם-בלילה-1 תתקין כרום גרסה 99, זו הגרסה האחרונה שעובדת אם שמת תעודות אבטחה במערכת
לחילופין יש אופציה להתקין תעודות לא במערכת ואז יעבוד ל גם גרסה גבוהה של כרום
יש שיטות דרך מודול להשבית את הרוט כביכול במערכת עבור הדפדפן וככה הוא ישתמש רק בתעודות שהתקנת לא במערכת אבל אין לי בשלוף את הפרטים המלאים, דיברו על זה פעם כאן
@עדלאידע כתב בבירור | איך מתקינים את מודל המגיסק "אקספוסד"?:
הוא לא ביקש את אפליקציית מאג'יסק,
הוא רק רצה לדעת איך להתקין xposed כדי שיעבדו לו המודולים שמסתמכים על זה,
ו-xposed כבר לא פעיל,
אז שלחתי לו את LSposed שזה המשך של xposed.
למה זה עוזר כלומר מה אפשר לעשות עם זה?
@למה-באתי כתב בשיתוף | שיאומי k25 לקנייה:
תוכל אתה לשלוח צילו"מ?
יש מלא תמונות בתגובות ברחבי הרשת יעזור לך שאני יעלה ? או שאתה רוצה משהו ספציפי לגבי הגירסא הנ"ל
@הסקרן כתב בשיתוף | אפשר לפתוח וואטסאפ וטלגרם על גוגל וויס:
@ע-ה-דכו-ע VPN גם לא עובד כעת
צריך ליהות פיזית בארה"ב
בגלל שצריך אימות למספר אמריקאי לא בגלל הבעייה...
@אלוף-תימן כתב בלהורדה | השבתת הקוד האוניברסלי לנגן m36 OTG:
@יאיר2081 אם הבוטלאודר פתוח ויש לך רוט אתה פשוט מתקין מנהל mt
ומחליף את שתי האפליקציות שבתוך הקובץ הדחוס אם האפליקציות הקימות בנתיב שכתבתי
https://send.magicode.me/send-file/file/****e64998a7b3256be6249880dba70cbbf7b313ffe9/view
אני לא מצליח
משהו יכול לעזור לי
מצורף סרטון הבעיה
שימו לב:
אחרי הרבה זמן
ב"ה השגתי את הגרסה המתאימה לנגן
ז'תומרת שקיימות לנגן 2 גרסאות
וב"ה הצלחתי לתקן את הנגן
ולחסום אותו.
ב"ה @אלוף-תימן נחלץ לעזרת משתמשי הפורום ובעז"ה הוא ייצור גרסה כשרה גם לזה.
@אני-יהיה-האקר כתב בבקשה | עזרה בחסימת נגן:
@ע-ה-דכו-ע m36
אני יכול להכשיר לך מרחוק בלי נדר (בתשלום סמלי) אם אתה מעוניין אתה יכול לפנות אליי למייל AMAARETS@GMAIL.COM
@אהל-יהודה
קודם תתקין תעודת אבטחה לפי האתר של נטפרי
אחרי זה תיכנס לפה
https://mitmachim.top/topic/88601/להורדה-אפליקציות-מקוונות-למנוטפרים
ותוריד וזה אמור לעבוד לך
מנקסימום תצחק לא יקרה שום דבר