דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.4k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    י
    ניסיתי גם איי בלוק אבל הבעיה אותה בעיה חסר הרשאת ניהול
  • מדריך | איך להשיג הרשאות RW לאחר ROOT

    30
    4
    11 הצבעות
    30 פוסטים
    2k צפיות
    U
    @0527175343smb זה לא עובד ב magisk בגירסאות האחרונות אבל עובד בגירסה 27
  • בקשת מידע | איך אני יכול לדעת האם יש לי IMEI כשר

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    341 צפיות
    Y
    @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | איך אני יכול לדעת האם יש לי IMEI כשר: @cfopuser אין שם התאמה למספר שלי אם אין שם התאמה כנראה הטלפון לא כשר או שעבר הכשרה והוא לא כשר "אורגינל" . בכל אופן יש המון מדריכים איך לשנות IMEI אם סים כשר לא עובד לך כרגע
  • בקשה | 🛠️ עזרה בבניית אוטומציה ב-MacroDroid בבקשה!

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    254 צפיות
    ב
    @נחמן-פלח ואי ממש ממש תודה! עזר לי ממש! מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך זה בעצם עובד? איך מוצאים תבניות מוכנות וכדומה?
  • בקשת מידע | דפדפן לצ'אט גוגל גירסת המחשב

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    98 צפיות
    ה
    @0527175343smb תוסף
  • בירור | איך מתקינים את מודל המגיסק "אקספוסד"?

    נפתר
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    297 צפיות
    ה
    @עדלאידע כתב בבירור | איך מתקינים את מודל המגיסק "אקספוסד"?: הוא לא ביקש את אפליקציית מאג'יסק, הוא רק רצה לדעת איך להתקין xposed כדי שיעבדו לו המודולים שמסתמכים על זה, ו-xposed כבר לא פעיל, אז שלחתי לו את LSposed שזה המשך של xposed. למה זה עוזר כלומר מה אפשר לעשות עם זה?
  • שיתוף | שיאומי k25 לקנייה

    28
    2 הצבעות
    28 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @למה-באתי כתב בשיתוף | שיאומי k25 לקנייה: תוכל אתה לשלוח צילו"מ? יש מלא תמונות בתגובות ברחבי הרשת יעזור לך שאני יעלה ? או שאתה רוצה משהו ספציפי לגבי הגירסא הנ"ל
  • בירור | חילוץ קובץ מערכת ללא רוט

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    159 צפיות
    ה
    @אלוף-תימן תודה..
  • בקשה | מחפש מישהו בתשלום לחסום וויפי לטבלט

    נפתר
    37
    0 הצבעות
    37 פוסטים
    891 צפיות
    yosY
    @למה-באתי פשוט למי שיודע..
  • בירור | מישהו יודע קוד תמונות לפרו 10

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    631 צפיות
    ה
    @ישראל-כהן-6 כתב בבירור | מישהו יודע קוד תמונות לפרו 10: אבל בגירסא החדשה שלהם זה לא עובד 🥹🥹🥹🥹
  • בקשת מידע | איפוס סיסמת מכשיר עם קיידרואיד

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    471 צפיות
    מגנוס קרלסןמ
    @אלוף-תימן כתב בבקשת מידע | איפוס סיסמת מכשיר עם קיידרואיד: @מגנוס-קרלסן אתה פתחת לנגן הזה בוטלאודר? כן, בטוח במיליון אחוז!
  • בעיה | שגיאה בהתקנת קיידרואיד או אייבלוק במולטימדיה

    10
    2
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    247 צפיות
    מיישהמ
    @אחוות-טרמפיסטים כתב בבעיה | שגיאה בהתקנת קיידרואיד או אייבלוק במולטימדיה: @מיישה באיפוס זה יורד או שצריך למחוק ידנית? ידנית
  • עזרה | שגיאה בהתקנת קיידרואיד או אייבלוק

    נפתר
    72
    0 הצבעות
    72 פוסטים
    3k צפיות
    מישהו12מ
    לגבי הקין, זה תלוי בגרסאות, בגרסא החדשה שלי MDM עובד חלק, וגם יש FRP https://mitmachim.top/post/1039414
  • שיתוף | אפשר לפתוח וואטסאפ וטלגרם על גוגל וויס

    18
    4 הצבעות
    18 פוסטים
    551 צפיות
    למה באתיל
    @הסקרן כתב בשיתוף | אפשר לפתוח וואטסאפ וטלגרם על גוגל וויס: @ע-ה-דכו-ע VPN גם לא עובד כעת צריך ליהות פיזית בארה"ב בגלל שצריך אימות למספר אמריקאי לא בגלל הבעייה...
  • מדריך רוט לגלקסי S9

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    379 צפיות
    R
    @itzik50 לא מקפיצים נושאים ישנים. תפתח נושא חדש עם קישור לנושא הזה ותשאל את השאלה שלך
  • להורדה | השבתת הקוד האוניברסלי לנגן m36 OTG

    15
    8 הצבעות
    15 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @אלוף-תימן כתב בלהורדה | השבתת הקוד האוניברסלי לנגן m36 OTG: @יאיר2081 אם הבוטלאודר פתוח ויש לך רוט אתה פשוט מתקין מנהל mt ומחליף את שתי האפליקציות שבתוך הקובץ הדחוס אם האפליקציות הקימות בנתיב שכתבתי https://send.magicode.me/send-file/file/****e64998a7b3256be6249880dba70cbbf7b313ffe9/view אני לא מצליח משהו יכול לעזור לי מצורף סרטון הבעיה
  • בעיה | בעיה בFRP אחרי איפוס של MP4

    7
    2
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    169 צפיות
    אלוף תימןא
    @yossib תהיה איתי בקשר במייל ajkl6060@gmail.com
  • בירור | וואטסאפ מסונן

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    942 צפיות
    ה
    אני לא פותח נושא כי התוכנה לא שלי תשלחו לו מייל gmacheem2@gmail.com מי שמעוניין
  • בקשה | קושחה (לא כשרה) לנגן M500

    נפתר
    29
    1 הצבעות
    29 פוסטים
    670 צפיות
    מגנוס קרלסןמ
    שימו לב: אחרי הרבה זמן ב"ה השגתי את הגרסה המתאימה לנגן ז'תומרת שקיימות לנגן 2 גרסאות וב"ה הצלחתי לתקן את הנגן ולחסום אותו. ב"ה @אלוף-תימן נחלץ לעזרת משתמשי הפורום ובעז"ה הוא ייצור גרסה כשרה גם לזה.
  • בעיה | אפליקציית BYD לא עולה על המכשיר

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    64 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | עזרה בחסימת נגן

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    723 צפיות
    ע"ה דכו"עע
    @אני-יהיה-האקר כתב בבקשה | עזרה בחסימת נגן: @ע-ה-דכו-ע m36 אני יכול להכשיר לך מרחוק בלי נדר (בתשלום סמלי) אם אתה מעוניין אתה יכול לפנות אליי למייל AMAARETS@GMAIL.COM