דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.1k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    אני מחפש בוט מקורי לנגן m36 מספר build R02_62_3_16_4.1inch_M412_F_20240710 אשמח אם מישהו שיש לו את הנגן יעלה כאן או ישלח לי למייל. שימו לב - הבוט של הגירסה הספציפית הזו!
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    אלוף תימןא
    @רוטב-שום תמצא את התמונה תעלה לבינה מלאכותית והיא תחזיר לך מתורגמת
  • קובץ לביצוע רוט ליאנג 2

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    222 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    12 צפיות
    אין תגובות
  • פריצה לווי פי

    79
    1 הצבעות
    79 פוסטים
    9k צפיות
    ישראל קרביצקיי
    @shloimy אמר בפריצה לווי פי: @ישראל-קרביצקי תעשה את זה netsh wlan show profile שם הרשת key=clear ושיהיה רווח לפני שם הרשת ואחרי בסדר עובד ישר כוח למסייעים ובראשם ל@shloimy
  • איזה נגן אנדרואיד תומך VOB?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    313 צפיות
    ע
    @A0533057932 כן תודה זה עובד( אבל רק דרך הנגן עצמו כאילו צריך להיכנס לנגן ואז לחפש דרך תקיות אם נכנסים דרך המכשיר. הקבצים שלי זה לא מזהה אותו ) תודה
  • עזרה | טבלט שקופץ למסך הבית

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    104 צפיות
    elazarE
    יכול להיות שזה בעיה של מגעים כי לפעמים בזווית בסוימת הוא קופץ???
  • עזרה|הורדת אפליקציה -המאמת של גוגל

    נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    401 צפיות
    י
    @ישראל-0 Google Authenticator_v5.10_apkpure.com.apk
  • התקנת אפליקציות על יאנג מהמחשב

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    513 צפיות
    S
    תחפש בפורום : mobile go תוריד את התוכנה תתקין את הדרייורים של סמסונג ואז אתה פותח apk באמצעות mobile GO נפתח לך חלון של התוכנה באיזה מכשיר אתה רוצה להתקין, ולוחצים על install והוא מתקין כמובן אתה צריך להפעיל במכשיר אפשריות למפתחים ואיתור באגים בהצלחה
  • עזרה בבניית גירסה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    136 צפיות
    זונדל גרנדז
    @sxsx מה רע? יש מדריכים ברשת מה הבעיה?
  • LG-G2 עזרה

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    103 צפיות
    אין תגובות
  • אופיס קורא הפוך

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    232 צפיות
    שמואל ש.ש
    @אבא-לו מצטער להגיד לך אבל זה אותו תוכנה בדיוק עם אותו טקסט הפוך-וגם בוורד
  • להכניס אפליקציות ביאנג שיש שם רקוברי

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    413 צפיות
    שמואל ש.ש
    @A0533057932 יש משהו יותר ברור? כי זה בא באנגלית והתרגום זה לא איי איי איי...
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    2 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    2
    3 הצבעות
    2 פוסטים
    61 צפיות
  • חיזוי בהודעות, האם יש בשיאומי?

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    299 צפיות
    I
    @hvusv1234 אמר בחיזוי בהודעות, האם יש בשיאומי?: @itapi אמר בחיזוי בהודעות, האם יש בשיאומי?: @lig148500 אמר בחיזוי בהודעות, האם יש בשיאומי?: @אין-דופי אמר בחיזוי בהודעות, האם יש בשיאומי?: לצערי, היחידים שהיה להם כסף להשקיע בזה (אע''פ שלא ברור למה זה נצרך אצלם) אלו המילטון, כלומר אלו שמוכרים וועדת הרבנים. לא מובן כ"כ התשובה מה לא מובן? אצלם אין סמסים ואין כלום...זה לא באמת נצרך... זה נצרך עדיין. לתזכורות הערות וכו'.. יש כאלו שכותבים הרבה... אוי נו מה אנחנו נכים.... השם ישמור מה אני אגיד לך
  • עזרה - פלאפון לאחר צריבה עם אודין לא עובר לריקברי

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    112 צפיות
    ח מח
    @AVIVI אם אין לך שאלה תלחץ על שלוש הנקודות בצד שמאל של הנושא ותמחק אותו!
  • תקלה- המחשב לא קולט את הפלאפון (יאנג 2)

    10
    1
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    256 צפיות
    M
    מה הסמארטפון שלך? האם מדובר במכשיר סמסונג? אם כן, נסה את תוכנית המתגים החכמים הרשמיים של סמסונג במחשב שלך כדי לחבר את הטלפון החכם למחשב האישי שלך.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    6 צפיות
    אין תגובות
  • אפליקציה להצגת שעה ותאריך במסך שחור - יאנג

    נפתר
    13
    1 הצבעות
    13 פוסטים
    465 צפיות
    י
    שימו לב ששניים מהאחרונים תקעו לי ת'מכשיר ואחד לא הצלחתי להתקין, הראשון בשרשור עובד מצויין
  • מיזוג גיבויים של וואטסאפ

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    164 צפיות
    אין תגובות
  • הסרת קובץ מערכת נקודה חמה באנדרואיד .

    20
    1 הצבעות
    20 פוסטים
    935 צפיות
    J
    @יהודה-הנשיא כנראה יש עוד אופציה להשבית אותו, תנסה את מה ששלום כהן קישר אותך, זה על בטוח, כי אני לא ממש זוכר את השם של הקובץ בנתיב ששלחתי אותך אליו