@y058 אם יש לך ראש מתמטי אתה יכול לחשבן את זה לבד
יש לך בהגדרות מערכת איפשהו מידע על "סטטוס סים" ועוד כל מיני דברים שלא היה להם איפה לדחוף ושם מוצג לך על כמה עוצמת האות אוחזת
אם אתה ממש מקצוען יש לך במצב הנדסה אפשרויות סריקה גם של שידור וקבלה וכן לפי דור מסוים....
תוכל לחפש בפליי יש שם אפליקציה כזאת
[image: 1699400858071-11b26ef7-2f65-425d-a001-952a62dda2a3-image.png]
כדי לפענח את המידע שמוגדר בדציבלים ו asu צריך קצת ראש כי נראה לי שזה משתנה בין סוגי הרשתות (דור 4 ודור 3 - 2)
בגדול ככול שהתוצאה יותר גבוהה ככה יותר טוב (שים לב שהדציבלים הם במינוס ושם כמה שהמספר יותר נמוך ככה התוצאה יותר גבוהה..)