דילוג לתוכן

עזרה הדדית - סמסונג

1.5k נושאים 16.1k פוסטים
  • הפלאפון דורש קוד פין ואני לא יודע

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    327 צפיות
    ל
    מה הדגם של המכשיר?
  • AirTag לנוקיה 225?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    86 צפיות
    אין תגובות
  • מכשיר לא שומר התקני בלוטוס

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    128 צפיות
    T
    @אבי-שוזר היי אם לא עונים לא צריך לשאול שוב. תעשה הפעלה מחדש ושהמכשיר מתחבר לבלוטוס אז תילחץ ב3 נקודות ''שמור התקן'' בהצלחה
  • חזרה בכרום לגירסא מתחת 100

    לא נפתר
    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    314 צפיות
    צדיק תמיםצ
    @אליעזר-לוי אם לי ול @משה-144 ולעוד משתמשים זה עובד, זה אומר שנראה לא עשית את זה כמו שצריך... איזה אפליקציות לא עובדות? התקנת תעודה ברמת משתמש ואז התקנת את המודול AlwaysTrustUserCerts?
  • מכשיר גלקסי J1 שנמחק לו הגרסה

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    478 צפיות
    HarwonaH
    @יוזבד-0 שמח לשמוע.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    6 צפיות
    אין תגובות
  • קוד PIN סמסונג

    לא נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    158 צפיות
    T
    @AVIVI רוב התוכנות שפותחות סיסמה הן בעצם מפרמטות את המכשיר
  • גרסה ליאנג S6310T

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    119 צפיות
    אין תגובות
  • איך מגדירים אפליקציה ביאנג כברירת מחדל ?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    202 צפיות
    HarwonaH
    @יאיר-יאיר בהגדרות הטלפון אמור להיות לך אפשרות להגדיר את האפליקציה שתשמש לשיחות כברירת מחדל. איני יודע בדיוק איך זה באנדרואיד ישן...
  • איך משנים IMEI לגלקסי יאנג

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    131 צפיות
    EBAE
    @יאיר-יאיר יש מדריכים ברורים ומפורטים בפורום. אני בכוונה לא מביא קישור, תעשה חיפוש.
  • שאלה | עברית מלאה לS21+ מחו"ל

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    203 צפיות
    א
    @לוי-ק מוריד גירסא עם התוכנה הזאת לפי מה שכתוב כאן מוריד אודין וצורב לפי המשך המדריך שם
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    7 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | עזרה ממש דחופה בסמסונג פוקט שעל הבוקר החליט לא לעבוד...

    נפתר
    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    138 צפיות
    פ
    @מיישה הוא הציע לך לאפס אז אמרתי לו שבכל מקרה אין לך גישה לריקוברי
  • עזרה | סמסונג A53 לא מתחבר למחשב (לצורך העתקה)

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    478 צפיות
    ש
    @איש-אמת יש כזה אפליקציה לסמסונג אני לא עבדתי איתה אבל אני מאימין שזה יהיה יותר מהיר זה נקרא:Samsung Flow ולגבי זה שזה לא מתחבר תנסה לבדוק מכשיר סמסונג אחר במחשב הזה או את המכשיר הזה במחשב אחר. אני חושש שזה כן דרייברים ולגבי ADB זה לא מחייב ותוריד מנהל התקן רישמי מלנסות לא מפסידים.
  • עזרה | סמסונג A53 עולה בלופים

    27
    1 הצבעות
    27 פוסטים
    670 צפיות
    25802
    @מאיר-מאיר-מאיר כתב בעזרה | סמסונג A53 עולה בלופים: @איש-אמת כתב בעזרה | סמסונג A53 עולה בלופים: המכשיר עולה בלופים (אבל אני יכול להיכנס לריקברי, מישהו יודע למה? קראתי עד סוף השירשור כדי למצא את ה"סיום סוגריים" ולא מצאתי... @איש-אמת כתב בעזרה | סמסונג A53 עולה בלופים: !)
  • בקשת מידע | איפוס טאבלט דרך ADB

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    207 צפיות
    ש
    @דוד-1 adb shell recovery --wipe_data
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    7 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    17 צפיות
  • בקשה | רוט לגאלקסי A31

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    61 צפיות
    ש
    @יחיאל-האלוף אתה יודע לפתוח בוטלאנדר? תפעיל אפשריות למפתחים ושם להפעיל ניפוי באגים ולאפשר ''ביטול נעילת OEM'' ואז ב ADB להריץ את הפקודה לפתיחת הבוטלאנדר וללחוץ אישור ע''י ווליום עליון. זה רק המפתחות של השלב הראשון, בשביל לבדוק איפוא אתה אוחז. אתה גם תיצטרך את הבוט אאימג' של המכשיר שלך.
  • בעיה | עזרה דחופה: צריבה באודין נכשל, למה?

    29
    1
    0 הצבעות
    29 פוסטים
    597 צפיות
    ש
    @מישהו12 @שוקי-סגל כתב בבעיה | עזרה דחופה: צריבה באודין נכשל, למה?: יש שתי שורות במכשיר בצבע אדום זה מראה על שגיאה. אני גם חשבתי רק שהתמונה למעלה לא היית ברורה ולא הצלחתי לקרוא ואתה יודע אם הם תמיד חוסמים שלא יוכלו לצרוב גרסה חדשה?