דילוג לתוכן

עזרה הדדית - סמסונג

1.5k נושאים 16.1k פוסטים
  • ערכות נושא ליאנג

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    241 צפיות
    שמואלש
    @יהושע אין דבר כזה. זה אנדרואיד. מה אתה מתכוון ערכת נושא? תפרט יותר.
  • קוד לנגן מדיה לסמסונג 3300E

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    313 צפיות
    שמואלש
    @בני-0 אמר בקוד לנגן מדיה לסמסונג 3300E: אני ביקשתי לנגן ! אין דרך נורמאלית. זכור לי שזה רק דרך ההודעות שזה דרך אחד הקודים דרך המצלמה...
  • אנשי קשר בגלקסי יאנג כשר

    גלקסי יאנג
    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    1k צפיות
    שמואלש
    @pini האמת אני גם לא התנסתי בזה.. לא ממש יודע
  • איך להעתיק אנשי קשר מהסים ליאנג

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    150 צפיות
    שמואלש
    @nati לא ממש יורד לסוף דעת הבעיה, אבל ממליץ לך לעשות כפי המדריך הזה ולהעתיק הכל יותר בקלות.
  • פריצת קוד לגלקסי j5 של הדרן/נתיב

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    2k צפיות
    שמואלש
    @klopkk אמר בפריצת קוד לגלקסי j5 של הדרן/נתיב: @שמואל אני יודע מה היה חשבון הגוגל הקודם. יופי אז תעשה איפוס למכשיר. זה ימחק את התוכן אבל ישתחרר הקוד.
  • מציאת רום בעברית

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    387 צפיות
    A
    @יוסי אמר במציאת רום בעברית: @ARI אני יכשיר את זה אח"כ או ע"י אפלוק או ע"י רוט ומחיקת החנות והדפדפן אוקי,פשוט יש הרבה כאלה של מושגח וחשבתי שזה אחד כזה.
  • החלפת IMEI ומקלדת עברית

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    413 צפיות
    Y
    @A0533057932 צריך להכניס את המכשיר למצב מסויים ואז אוכל לבדוק אם אפשרי לשנות לו. מסתבר שאפשרי רק לא בטח שיש לי את הכלים בשבילו.
  • צריבת רוט הושלמה ובכ"ז כותב היישום עצר

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    862 צפיות
    שמואלש
    @רבא אני קצת לא מבין. אם פעלת לפי המדריך לא אמור להיות בעיות. המכשיר עם גירסא של מי? כשרה? מוכשרת? וכד? זה אמור לעורר בעיות...
  • החלפת זכוכית/טאצ' בגלקסי

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    201 צפיות
    ד
    @hfreuvenbe את המגן מסך הרגיל שקונים בנפרד ומדביקים, כבר הוצאתי. אני מדבר על הזכוכית של המכשיר עצמו, שעליו מצויין החץ והריבועים של הלחצנים ימין ושמאל למטה, והלוגו סמסונג למעלה. עשיתי חיפוש עם המילים שהבאת ורוב התוצאות הם מגן מסך חיצוני פשוט. יש אולי אחד שנאה שהוא גם חיצוני רק על כל המסך ממש כולל מסגרת (הדגם שלי הוא SM-G532M). לאומת זאת את התמונה שהבאתי לעיל יש תוצאות כאלו בעשרות או מאות, אז לכאו' זה משהו שאמור להתאים. רק לא הבנתי למה אני לא מוצא תיעוד להחלפה כזו שנראית יותר פשוטה מהדבקת הזכוכית. וכן למה אני לא מוצא שום זכוכית בלבד עם הלוגו והמקשים למטה בלי שום פלאט. אשמח אם תוכל לצפות בסרטונים, אם אין לך אפשרות אולי אשלח לך אותם. אני מצרף תמונות של המכשיר שלי (לא הכי איכותי-C2). תודה [image: 1577378676292-%D7%AA%D7%A6%D7%9C%D7%95%D7%9D0008.jpg] [image: 1577378676291-%D7%AA%D7%A6%D7%9C%D7%95%D7%9D0007.jpg] [image: 1577378676311-%D7%AA%D7%A6%D7%9C%D7%95%D7%9D0010.jpg]
  • מכשירים ישנים של סמסונג

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    420 צפיות
    שמואלש
    אוקי אז @עז-גמיש דבר עם @ishay על זה
  • הקלטת שיחות בפוקט

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    216 צפיות
    שמואלש
    @דניאל-שיין וואלה... בעיה מוזרהה
  • APK וויז תואם לאנדרואיד 4.0.1

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    4k צפיות
    A
    הסתדרתי ,תודה
  • אפליקציית הקלטת שיחות מומלצת

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    273 צפיות
    שמואלש
    @aiib https://m.apkpure.com/automatic-call-recorder/com.appstar.callrecorder Automatic Call Recorder_v6.03.4_apkpure.com.apk
  • שחזור מידע סמסונג E3300 - (אחרי איפוס) יש דבר כזה??

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    454 צפיות
    Y
    @שמואל אפשר
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    75 צפיות
    אין תגובות
  • נטו וויז

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    766 צפיות
    שמואלש
    @אלחנן-אליאסי ADB פתוח?
  • הוספת גוגל דרייב

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    936 צפיות
    A
    אני ניסתי להתקין אפליקציה מMOBIL GO והוא לא נתן כי איתור באגים לא פעיל..
  • עברית באנדרואיד 2.3.6

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    1k צפיות
    שמואלש
    @Men770 סדר. א. המור לוכאל מתאים לSDK מאד נמוך כך שהוא יתאים נראה לי לכל אנדרואיד כמעט. ב. ריקברי, לא נראה לי שיוצר למכשיר הזה ריקברי של TWRP, לידעיתך, רוט באנדרואיד כזה נמוך אפשר לעשות גם עם kinkroot או עם kingoroot, אם בכל אופן אתה רוצה ריקברי לכאורה למכשיר הזה יש ריקברי של "CM" שזה ראשי תיבות של משהוא שאני כבר לא זוכר מהו, הבעיה שהפרויקט הופסק ואין כבר שרתים, מה שכן, תנסה למצוא משהוא דרך חיפוש ברשת של דגם המכשיר + הצירוף CM Recovery בהצלחה.
  • מצב בטוח

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    261 צפיות
    שמואלש
    @אהרן-שובקס אמר במצב בטוח: למה זה קורה??? ראה 2 שורות מטה והאם יש אפשרות להפעיל אותו עצמית??? כן, אבל לא זוכר. משהוא עם צירוף מקשים
  • סמסונג יאנג נעול. דחוף

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    422 צפיות
    I
    פרטי