כדי לראות את התוצאות בוחרים 'בטל', וכדי לראות את ההצבעות לוחצים על מספר המצביעים.
כדי להצביע ו/או לראות מי הצביע לכל בחירה, יש להיות מחוברים לחשבון בפורום.
@הכותל
קיים משהו כזה כאן בפורום לא זוכר איפה
הוא חוסם צפיה ואפשר לשחרר עם קוד
אבל יש דרך מסויימת לעקוף את זה אם את לא צריכה חסימה לגמרי אז זה אמור לעזור לך
אם אני יזכר איפה זה נמצא אני יעלה את זה לכאן
@אלף-שין כתב:
במקרה כזה הפתרון זה לעבור אות אות ולנסות למצוא לה דומים בשאר המסמך שלו
כך תלמד לאט לאט את הכתב שלו
גם תנסה להבין מההקשר
וזה בדיוק תשובה ל
@מייבין-במקצת כתב:
@mdy אם המוח האנושי לא מצליח - שהבינה תצליח?
הוא יכול לעשות את זה בצורה הרבה יותר מהירה ופשוטה
Spoiler
אני מדבר באופן עקרוני, יתכן שאין באמת משהו כזה.