@mdy כתב בבעיה | סיסמה לפתיחת ווינדוס 11 בלוח אם חדש:
בהפעלת המחשב החדש שקניתי עם ווינדוס 11 נרשמתי למייקרוסופט עם מייל לא פעיל שאין לי דרך להיכנס אליו. עכשיו המחשב התקלקל והוחלף לי לוח אם באחריות. לטענת הטכנאי אין לו דרך להפעיל את הווינדוס ללא סיסמה שאקבל במייל שנירשמתי איתו (שאין לי). הדרך היחידה לפרמט את ההארד דיסק ולהתקין ווינדוס חדש. הוא נתן לי את הSSD שאגבה את הנתונים. וזהו.
האם לדעת המומחים כאן יש דרך אחרת למצוא את הקוד/סיסמה הנ"ל? (אולי מSSD שחיברתי למחשב אחר?)
@KINGYOS מומחה בדברים האלה
@ephraum-tzvi כתב בבירור | התקנת ווינדוס בלי למחוק את החומר שבמחשב:
@nte בדיוק בגלל שיותר פשוט לפתוח מחשב נייח יש יותר מקרים שם..
במחשב נייד פחות אבל ככל הנראה שטכנאים נתקלים בהם יותר כי לאדם רגיל פחות יוצא להיתקל בזה
אתה מדבר על מחשב ישן
ואני מדבר על חדש
זה כנראה ההבדל
@לומדעס כתב בבירור | שורת המשימות בוינודס 11:
אני לא הצלחתי לסדר את זה למעלה אשמח אם מישהו ידריך אותי
תשתמש בתוכנה הזו שהבאתי כאן
בהגדרות של השורת משימות שם יש אפשרות כזו
@ישראלל זה כנראה windows old (תיקיה בכונן C שמאחסנת זמנית את המצב לפני העדכונים האחרונים). תבדוק מה הנפח שלה.
אם אתה רוצה אתה יכול למחוק, זה כנראה יימחק עוד 10 ימים ± .
שים לב - במחיקת הקובץ אתה חותם את הגולל על האפשרות לשחזור העדכונים.