דילוג לתוכן

עזרה הדדית - ווינדוס 11

816 נושאים 8.2k פוסטים
  • באג בעידכון וינדוס..

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    114 צפיות
    משה מזרחימ
    @אני-אני-אני התכוונת ל@אביעד ושאתה מכניס שורת קוד תשתמש בזה [image: 1686160719401-1e878ff0-f21e-4109-8987-2aa92c1e53f2-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94.png] זה שומר על הטקסט ישר , ומיקל על ההעתקה
  • בירור - פתיחת קבצי rar דרך סייר הקבצים

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    629 צפיות
    dfhzrhreeD
    @ראובן-שבתי באיזה עדכון קיבלת את זה? (KB...)
  • מחפש לקנות רישיון לוינדוס 11 הכי הכי זול שיש ברשת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    194 צפיות
    י
    @לא-מתייאש תודה רבה, עזרת לי
  • פרויקט השות בר אילן יחד עם wsa

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    330 צפיות
    אין תגובות
  • באג | WSA-pacman מתנגש עם תוכנה אחרת

    נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    487 צפיות
    מיכאלושמ
    לע"ע אחרי הרבה משחקים הבעייה נפתרה אבל עדיין לא ברור לי מה גרם לבעייה ומה פתר אותה
  • בעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?

    הועבר
    40
    1 הצבעות
    40 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @K-O-G תודה רבה. חבל שאני לא יכול לעשות לייק...
  • ווינדוס 11

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    294 צפיות
    N
    @יוסי-המלך אתה רוצה לדעת האם כדאי להתקין או איך מתקינים אם אתה רוצה להתקין הביאו למעלה קישור ואם אתה רוצה לדעת האם שווה להתקין לדעתי לא כי זה מאט מאוד את המחשב
  • תקלה בהתקנה נקיה של ווינדוס

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    192 צפיות
    דוד משה 1ד
    תנסה לחבר מקלדת חיצונית
  • לא מצליח להתקן לwindows 11

    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    116 צפיות
    דוד משה 1ד
    תנסה להפעיל מחדש את המחשב
  • התקנת מערכת הפעלה על מחשב משומש

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    78 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | אפליקציה חדשה בשורת המשימות של WIN 11

    2
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    112 צפיות
    dfhzrhreeD
    @K-O-G זה שירות הפרסום/מעקב שמופעל עם פורמט פקטורי. מומלץ לבטל. מקש ימני ואז 'אקסיט'. להבא - בטל בהגדרות כמובא כאן. Spoiler [image: 1658935070559-f1855499-856c-49e7-88e6-98300c244582-image.png]
  • נושא זה נמחק!

    לא נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    5 צפיות
    אין תגובות
  • שליטה מרחוק דרך הביוס, אפשרי?

    נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    175 צפיות
    לא-מתייאשל
    @gon-kandi כתב בשליטה מרחוק דרך הביוס, אפשרי?: אשמח גם לתשובה אם באמת אפשר לבצע שליטה מרחוק דרך הביוס יש טכנולוגיה של אינטל שנקרא AMT https://www.intel.com/content/www/us/en/architecture-and-technology/intel-active-management-technology.html זה לכאורה מה שאתה רוצה לעשות, בדרך כלל כל מעבד שיש לו טכנולוגיה VPRO יש לו גם את AMT. תבדוק לפי דגם המעבד, בדרך כלל זה רק על מחשבי פרו. אם יש לו את AMT, הוא יצרך להגדיר אותו (נראה לי שיותר קל להתקין מערכת הפעלה) ואתה תתקין את זה https://www.intel.com/content/www/us/en/download/18796/intel-manageability-commander.html זה תאורטי ויפה בשביל הידע של כולם, אבל למעשה, עצה שלי לך אליו פיסי או שילך לחנות או פתרון שלישי : תשלוט מרחוק על מחשב אחר שהוא ברשותו ותבקש ממנו להכניס דיסקונקי, ואתה תכין לו את הדיסקונקיי מרחוק. אח"כ תבקש ממנו להכניס את הדיסקונקיי במחשב השני, ותסביר לו (בגדול תבחר שפה, ותלחץ על הבא, תכניס שם וכו) מכאן הוא אמור להסתדר, תעזור לו בפלאפון.
  • נושא זה נמחק!

    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    24 צפיות
  • בירור | ווינדוס 11 פריצה

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    4k צפיות
    יוסי מחשביםי
    @תמיד-עוזר https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1679317297023-mas-aio-1.8.zip סיסמה 1234
  • ווינדוס 11 מותאם למעבדים חלשים?

    לא נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    168 צפיות
    מים אחרוניםמ
    @Harwona שמעתי גם שה12 יהיה 11 שמותאם למחשבים חלשים. לא ידעתי אם זה ממש נכון. ו12 ממש בדרך.
  • לא רואים תצוגה מקדימה..

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    142 צפיות
    אביעדא
    @YAAKOVSAS הסתדרתי https://answers.microsoft.com/he-il/windows/forum/all/תצוגת/112ae34e-935e-49e4-8ea5-8ae64f52f308?page=2
  • בקשת מידע | דרייבר נצרך בהתקנת ווינדוס במעבדי דור 12

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    285 צפיות
    י. פל.י
    @אבי-0 https://se-keys.com/פתרון-בעיית-התקנת-מערכת-הפעלה-על-מחשב-ע/
  • 1 הצבעות
    3 פוסטים
    267 צפיות
    dfhzrhreeD
    @צור אינסיידר לייט...
  • בירור | שדרוג Windows Home ל- Windows Pro

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    332 צפיות
    A
    @איש-פשוט-מאוד upgrade windows to pro.bat אח"כ הפעלה מחדש ,ותפרוץ שוב עם KMS