@נחמן-פלח כתב בהסבר | הוספת ערך למילון המושגים של הפורום:
@שלמה-רביב כתב בהסבר | הוספת ערך למילון המושגים של הפורום:
קטגוריה: אנדרואיד
כותב: GPT
נערך ונכתב חלק (זה מושגים שאני יודע כך שאין שום בעיה אם אני עובר על זה ועורך את המושגים)
@מגדלים
Spoiler
כל הכבוד על היוזמה המטורפת!!
לא יודע אם קשור לכאן, אבל יש איזה 5 idm בפורום.. אולי אפשר לרכז אותם ולראות אחת ולתמיד מה החסרונות ומה היתרונות של כל אחד..
ויש גם מלא מלא נושאים של איזה מחשב מומלץ... אולי אפשר לעשות עם זה משהו
@עניו-כמשה
@שמואל כתב:
מיקוד טכנולוגי: הפורום מיועד לדיונים בנושאים טכנולוגיים בלבד. כל נושא אחר אינו רלוונטי וימחק.
אתה רוצה פורום חדש תבקש משמואל אם משעמם לו לפתוח עוד פורום {משום מה לא נראה לי}
זה נועד לטכנולוגיה
@shishko כתב:
אם יש מידי הרבה צופים בנושא וחלקם נכנסים ויוצאים משתנה כל הזמן הרוחב שמוקצה לפוסטים ומפריע באמצע הקריאה שכל הטקסט קופץ!!
צריך לעשות שמכמות צופים מסויימת התצוגה שלהם תהיה בשתי שורות
אכן, כפי שכבר כתבתי כאן
https://mitmachim.top/post/1186139
https://mitmachim.top/post/1186144
אך לא הביאו עדין פתרון
@hartkhartk כתב:
יש לי הצעה (אני לא זוכר אם זה כבר דובר בעבר או לא)
ההצעה זה להוסיף למשתמשים תגיות עם כישורים של המשתמש יהיה רשימת תגיות של כישורים נפוצים
וכל מי שיוכיח לצוות פיקוח שיש לו את הכישור הזה יקבל את התגית
זה בהחלט יעלה את הרמה ואת העניין של מקצוענים בתחומם לעזור פה
@קופיקו לא ניראה לי יש הרבה באנדרואיד ואף אחד לא אמר גם דיברתי על זה ארוכות עם @שמואל ו @שניאור-שמח אבל לא הצליחו לסדר לי את זה כי זה נראה לי היה הבעיה שלי ...
תפנה לשמואל אולי הוא יעזור לך...
@אברהם-גלסר כתב:
בהתכתבות הרגילה בצ'אט שליחת הודעה נעשית על ידי אנטר וזה מהיר ונוח.
אבל אם אני רוצה לערוך הודעה - השליחה של ההודעה הערוכה אפשרית רק בלחיצה על כפתור ה"שמור".
לי יהיה יותר נוח אם גם אחרי עריכה יהיה אפשר ללחוץ אנטר וההודעה תישלח.
@מנהלים
מצטרף
@אברהם-גלסר הם מפורסמים כמדריך ובניתי שתיים ואחד ביקשתי מימנו להעביר למדריכים של פיתוח אפליציות לאנדרואיד והוא העביר
כמה מדריכים יש לך?
דיברתי איתו בצאט הוא לא תמיד עונה רק אם זה משהו נצרך או שיש לו זמן, סוף סוף הוא מנהל את הפורום הכי יפה בארץ
Spoiler
סליחה משאר הפורומים אבל כך דעתי
מטרת הפורום היא להעזר ולעזור אחד לשני, מתוך ערבות הדדית וכו.
כל מנגנון הלייקים הוא שולי ובא כחלק מהפלטפורה, ועצם זה שדיון כזה מקבל יותר מ100 תגובות בפחות מ24 שעות מראה על חוסר הבנה ועל הגזמה בחשיבות ה"לייקים".
זה לא המטרה, וזה לא החלק המרכזי בפורום.