דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
ת

תמיד

@תמיד
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
476
נושאים
44
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר
    ת תמיד

    @צדיק-וטוב-לו-0 הרשימה הגדולה של האנשי קשר היא בכמה עמודות שם, מס' טל', ועוד מס' טלפון ,מייל,
    אבל כשאני מייצא מהטלפוןאז כשאני פותח את הרשימה שייצאתי זה נפתח לי באאוטלוק,
    כך זה נראה בסייר
    e3ad4ccd-a0aa-4236-826c-abb2b024c52d-image.jpeg

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר
    ת תמיד

    @צדיק-וטוב-לו-0 הרשימה שהורדתי?
    היא בקובץ אקסל רגיל!

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר
    ת תמיד

    @צדיק-וטוב-לו-0 אני לא יכו לדעת כי הוא נותן לי 2 אופציות להוריד את זה כמו שכתבתי

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר
    ת תמיד

    @צדיק-וטוב-לו-0 כתב:

    אולי ג'מיני יידע להדריך אותך.

    אין לי

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר
    ת תמיד

    אני יכול להוסיף לזה אנשים?
    אבל האנשים שלי רשומים בעמודה אחת את השם פרטי והמשפחה ובשניה את המס'

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר
    ת תמיד

    זה מה שהוא מייצא

    b17fc482-c26d-4815-8bb7-85f1a9b6f543-image.jpeg

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר
    ת תמיד

    @צדיק-וטוב-לו-0 הוא נותן לי אפשרות לייצא או בCSV או בVCF

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר
    ת תמיד

    מישהו יכול לעזור בענין?
    הי' לי קובץ אקסל של רשימה ארוכה של אנשי קשר
    שמרתי בSCV והעתקתי למיקרו
    הכנסתי את הכרטיס למכשיר עשיתי "ייבא" בחרתי את הקובץ ואז הוא כותב לי = "הצליח"
    אבל האנשי קשר ריקים
    מה עושים?

    עריכה: אני מעדיף לא להעלות את הקובץ לגוגל, חוץ אם אין ברירה אחרת

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בירור | הקמת חדר מחשבים
    ת תמיד

    @לשכת-הרב כתב:

    אבל חוץ מזה יש גם ארגון חותם, שככה"נ הם ירצו שתשים אותם גם כן, הם בעיקר חוסם גישה לאתרי חדשות גם אלו שפתוחים בנטפרי, וגם משגיח שרק נשואים יוכלו להיות בחדר מחשבים, ולא בחורים

    מה פתאום
    אני מכיר כמה חדרי מחשבים סוג אחד של נטפרי השני של חותם, של חותם הרבה יותר פתוח גם יש שם אפשרות לראות סרטונים שא"א בנטפרי ואין שם שום משגיח גם לא בטעות !!! דווקא בחורים (לפעמים ילדים) כן יש

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | פרטים על מגבר קליטה סלולרית
    ת תמיד

    @כ-ק כתב:

    עובד פצצה (יקר, אבל זה

    כמה עולה??

    סלולרי

  • בירור | הקמת חדר מחשבים
    ת תמיד

    @מיגו-להוציא כתב:

    הכי נוח זה סייפר.

    זה מה שיש היום בכל חדר מחשבים

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שאלה | הטלפון הכשר החזק ביותר
    ת תמיד

    @Tיו_ כתב:

    יש חנות

    איזה? איפה?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | סקריפט חכם לסיכום אשכולות ארוכים בפורום באמצעות בינה מלאכותית (Gemini)
    ת תמיד

    @שניאור-שמח אולי תוכל לעשות תוסף שמסכם את הנושא מכל רחבי הפורום
    כלומר אם יש כמה אשכולות על אותו נושא הוא יסכם את הכל
    אולי אפי' שיהי' כזה דבר מובנה בפורום
    תודה

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בירור | יש אפשרות לראות את הנושאים החדשים מבלי ללחוץ על "טעינת פוסטים חדשים"?
    ת תמיד

    @3157686 כתב:

    מצד שני זה יכול ליצור הרבה בלגן

    תמיד כתב:

    שיהי' אפשרות להגדיר כזה דבר

    שאם רוצים שיהי' אפשרות, וודאי, לזה כיוונתי לכתחילה!

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בירור | יש אפשרות לראות את הנושאים החדשים מבלי ללחוץ על "טעינת פוסטים חדשים"?
    ת תמיד

    כשנמצאים ב"נושאים אחרונים",
    אפשר אולי להגדיר שיהי' ככה?
    ואם לא אז אולי כדאי שיהי' אפשרות להגדיר כזה דבר (בהמשך לעדכונים האחרונים המאד מוצלחים)
    לי אישית זה יהי' הרבה יותר נח (רוב הזמן) שזה יקפוץ לבד מבלי שיצטרכו ללחוץ כל פעם

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שאלה | הטלפון הכשר החזק ביותר
    ת תמיד

    @YAHBDK כתב:

    G10

    לא רק יעמוד מול ילדים אלא הילדים לא יעמדו מול הכובד שלו (מסוכן כשזה נופל..)

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | איך תרצו את הנגן שלכם?
    ת תמיד

    @3157686 כתב:

    לא מפה תגיע הישועה שלכם

    תמיד כתב:

    השאלה אם זה לא עוד משהו כמו בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?...

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    ת תמיד

    @123-דג-מלוח עכשיו אני חושב שזה 🤦‍♂️ אמור להיות במקום דיס

    אופן השימוש בפורום

  • שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
    ת תמיד

    @אברהם-גלסר

    @אברהם-גלסר כתב:

    לא הבנת, האימוג'ים לא

    תמיד כתב:

    לתקופה מאד קצרה

    אופן השימוש בפורום
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר