@צדיק-וטוב-לו-0 הרשימה הגדולה של האנשי קשר היא בכמה עמודות שם, מס' טל', ועוד מס' טלפון ,מייל,
אבל כשאני מייצא מהטלפוןאז כשאני פותח את הרשימה שייצאתי זה נפתח לי באאוטלוק,
כך זה נראה בסייר

תמיד
-
עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר -
עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר@צדיק-וטוב-לו-0 הרשימה שהורדתי?
היא בקובץ אקסל רגיל! -
עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר@צדיק-וטוב-לו-0 אני לא יכו לדעת כי הוא נותן לי 2 אופציות להוריד את זה כמו שכתבתי
-
עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשראולי ג'מיני יידע להדריך אותך.
אין לי
-
עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשראני יכול להוסיף לזה אנשים?
אבל האנשים שלי רשומים בעמודה אחת את השם פרטי והמשפחה ובשניה את המס' -
עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשרזה מה שהוא מייצא

-
עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר@צדיק-וטוב-לו-0 הוא נותן לי אפשרות לייצא או בCSV או בVCF
-
עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשרמישהו יכול לעזור בענין?
הי' לי קובץ אקסל של רשימה ארוכה של אנשי קשר
שמרתי בSCV והעתקתי למיקרו
הכנסתי את הכרטיס למכשיר עשיתי "ייבא" בחרתי את הקובץ ואז הוא כותב לי = "הצליח"
אבל האנשי קשר ריקים
מה עושים?עריכה: אני מעדיף לא להעלות את הקובץ לגוגל, חוץ אם אין ברירה אחרת
-
בירור | הקמת חדר מחשביםאבל חוץ מזה יש גם ארגון חותם, שככה"נ הם ירצו שתשים אותם גם כן, הם בעיקר חוסם גישה לאתרי חדשות גם אלו שפתוחים בנטפרי, וגם משגיח שרק נשואים יוכלו להיות בחדר מחשבים, ולא בחורים
מה פתאום
אני מכיר כמה חדרי מחשבים סוג אחד של נטפרי השני של חותם, של חותם הרבה יותר פתוח גם יש שם אפשרות לראות סרטונים שא"א בנטפרי ואין שם שום משגיח גם לא בטעות !!! דווקא בחורים (לפעמים ילדים) כן יש -
בקשת מידע | פרטים על מגבר קליטה סלולרית -
בירור | הקמת חדר מחשביםהכי נוח זה סייפר.
זה מה שיש היום בכל חדר מחשבים
-
שאלה | הטלפון הכשר החזק ביותר -
שיתוף | סקריפט חכם לסיכום אשכולות ארוכים בפורום באמצעות בינה מלאכותית (Gemini)@שניאור-שמח אולי תוכל לעשות תוסף שמסכם את הנושא מכל רחבי הפורום
כלומר אם יש כמה אשכולות על אותו נושא הוא יסכם את הכל
אולי אפי' שיהי' כזה דבר מובנה בפורום
תודה -
בירור | יש אפשרות לראות את הנושאים החדשים מבלי ללחוץ על "טעינת פוסטים חדשים"? -
בירור | יש אפשרות לראות את הנושאים החדשים מבלי ללחוץ על "טעינת פוסטים חדשים"?כשנמצאים ב"נושאים אחרונים",
אפשר אולי להגדיר שיהי' ככה?
ואם לא אז אולי כדאי שיהי' אפשרות להגדיר כזה דבר (בהמשך לעדכונים האחרונים המאד מוצלחים)
לי אישית זה יהי' הרבה יותר נח (רוב הזמן) שזה יקפוץ לבד מבלי שיצטרכו ללחוץ כל פעם -
שאלה | הטלפון הכשר החזק ביותר -
שיתוף | איך תרצו את הנגן שלכם? -
שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!@123-דג-מלוח עכשיו אני חושב שזה
אמור להיות במקום דיס -
שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!