דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
ש

שמואל השמן

@שמואל השמן
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
75
נושאים
9
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס
    ש שמואל השמן

    @3157686 החדש טוב

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס
    ש שמואל השמן

    @elch אבל זה לא קשור לתקיעה

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס
    ש שמואל השמן

    @elch זה לא הזיכרון שאתה שומר דברים אלא זיכרון לאפליקציות שרצות ברקע ובהתחלה הפלוס היה עם ארבע וירד לשלוש אז זה אותו דבר

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס
    ש שמואל השמן

    @elch זה מה שאומרים שהפלוס כבר אותו כמות זיכרון ראם והפנימי לא קשור לעומס

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס
    ש שמואל השמן

    @ע-ה-דכו-ע https://he.aliexpress.com/item/1005007550818238.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.1632586aj9AB3e&gatewayAdapt=glo2isr

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • באג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים
    ש שמואל השמן

    @YAHBDK כן קרה לי כמה פעמים ועכשיו עובד לי רגיל, גם כשזה קרה הצלחתי אחרי כמה לחיצות לא זוכר בדיוק מה.
    יכול להיות שזה קשור שהייתי בהוט ועברתי לבזק

    נטפרי

  • המלצה | הטבעת סמל קיידרואיד
    ש שמואל השמן

    @motiz22 זה רק לסמארטפונים מוכרים או שיש גם לנגנים עם גודל מותאם אישית אולי?

    שונות וטיפים - סלולרי

  • שאלה | ביצוע רוט לנגן M36 פלוס ע"י מכשירוט
    ש שמואל השמן

    קראתי את ההוראות לביצוע רוט עם מכשירוט וכתוב שצריך קובץ BOOT.IMG כדי לעשות רוט אבל אפשר להשיג אותו רק עם רוט...
    אשמח שמישהו יסביר לי איך בדיוק עושים רוט לפני זה ואז מה בדיוק השלבים שצריך לעשות למישהו שלא ממש מבין בזה.
    וגם אשמח אם מישהו יסביר לי מה הדרך הכי פשוטה לחסום כשיש רוט האם רק מסירים את האפליקציות שלא רוצים או שצריך לעשות עוד משהו?
    תודה רבה!

    צריבת root

  • שאלה | הקראת ווצאפ בטלפון
    ש שמואל השמן

    @ישראל-1111 מה זה בלנד בוט?

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • בעיה | הסרת קיידרואיד
    ש שמואל השמן

    @שניאור-שמח מה זה אקטיבטי לאנצר?

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | הסרת קיידרואיד
    ש שמואל השמן

    @שניאור-שמח ניסיתי לעדכן ולא קיבלתי שום חנות אפליקציות

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | הסרת קיידרואיד
    ש שמואל השמן

    @שניאור-שמח כן, למה יש בזה בעיה מוכרת?

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | הסרת קיידרואיד
    ש שמואל השמן

    @שניאור-שמח התקנתי קיידרואיד בלי חסימה הרמטית פתחתי והסרתי דרך ההגדרות של קיידרואיד כי רציתי להתקין מחדש כדי לקבל את החנות שלו אבל אחרי שמסירים זה רק לא חסום והאפליקציה עצמה נשארת וכנראה לכן אני לא יכול להתקין את זה מחדש מהמחשב

    עזרה הדדית אפליקציות

  • בעיה | הסרת קיידרואיד
    ש שמואל השמן

    איך אני מסיר את אפליקציית קיידרואיד לגמרי אחרי שאני כבר פתחתי את זה עם הסיסמה, אני רוצה להתקין את הגירסא החדשה של קיידרואיד אבל אי אפשר להתקין כשזה כבר מותקן על המכשיר?

    עזרה הדדית אפליקציות

  • להורדה | ספרי קודש לפלאפון QLYX / ESCOLLS. מתעדכן.
    ש שמואל השמן

    @הרוששיבע כתב בלהורדה | ספרי קודש לפלאפון QLYX / ESCOLLS. מתעדכן.:

    או שיהיה למאן דהו כח לעבוד על זה.

    מה צריך לעשות להקליד? ואח"כ מה?

    שונות וטיפים - סלולרי

  • המלצה | תוסף להורדת הודעות אודיו בגוגל צ'אט
    ש שמואל השמן

    @רפי-סאם בדרך כלל אני מתקין מחנות האינטרנט של כרום, אבל עכשיו הבאת את זה בקובץ.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • המלצה | תוסף להורדת הודעות אודיו בגוגל צ'אט
    ש שמואל השמן

    @רפי-סאם איך מתקינים תוסף עם קובץ, דרך החנות?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שאלה | הקראת ווצאפ בטלפון
    ש שמואל השמן

    @חיים-כהן-5 מה זה תשלום? זה לא מיועד למשהו רציני, מישהו שאל אותי על זה.

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • שאלה | למה צריך צריבת גרסה אם יש תוכנות ממש טובות כמו קיידרואיד וכו'?
    ש שמואל השמן

    @מה-זה-משנה-אה כתב בשאלה | למה צריך צריבת גרסה אם יש תוכנות ממש טובות כמו קיידרואיד וכו'?:

    ||התחיל לזוז לך שבוע שעבר בערך?||
    כן, לפני שלושה ימים, מקווה שיבוא מהר...

    נגנים ותוכנותיהם

  • שאלה | הקראת ווצאפ בטלפון
    ש שמואל השמן

    @MAD עם מה לא להשתולל?
    וזה יהיה בחינם?

    מערכות IVR - ימות המשיח
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר