@3157686 החדש טוב
שמואל השמן
-
בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס -
בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס@elch אבל זה לא קשור לתקיעה
-
בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס@elch זה לא הזיכרון שאתה שומר דברים אלא זיכרון לאפליקציות שרצות ברקע ובהתחלה הפלוס היה עם ארבע וירד לשלוש אז זה אותו דבר
-
בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס@elch זה מה שאומרים שהפלוס כבר אותו כמות זיכרון ראם והפנימי לא קשור לעומס
-
בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס -
באג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים@YAHBDK כן קרה לי כמה פעמים ועכשיו עובד לי רגיל, גם כשזה קרה הצלחתי אחרי כמה לחיצות לא זוכר בדיוק מה.
יכול להיות שזה קשור שהייתי בהוט ועברתי לבזק -
המלצה | הטבעת סמל קיידרואיד@motiz22 זה רק לסמארטפונים מוכרים או שיש גם לנגנים עם גודל מותאם אישית אולי?
-
שאלה | ביצוע רוט לנגן M36 פלוס ע"י מכשירוטקראתי את ההוראות לביצוע רוט עם מכשירוט וכתוב שצריך קובץ BOOT.IMG כדי לעשות רוט אבל אפשר להשיג אותו רק עם רוט...
אשמח שמישהו יסביר לי איך בדיוק עושים רוט לפני זה ואז מה בדיוק השלבים שצריך לעשות למישהו שלא ממש מבין בזה.
וגם אשמח אם מישהו יסביר לי מה הדרך הכי פשוטה לחסום כשיש רוט האם רק מסירים את האפליקציות שלא רוצים או שצריך לעשות עוד משהו?
תודה רבה! -
שאלה | הקראת ווצאפ בטלפון@ישראל-1111 מה זה בלנד בוט?
-
בעיה | הסרת קיידרואיד@שניאור-שמח מה זה אקטיבטי לאנצר?
-
בעיה | הסרת קיידרואיד@שניאור-שמח ניסיתי לעדכן ולא קיבלתי שום חנות אפליקציות
-
בעיה | הסרת קיידרואיד@שניאור-שמח כן, למה יש בזה בעיה מוכרת?
-
בעיה | הסרת קיידרואיד@שניאור-שמח התקנתי קיידרואיד בלי חסימה הרמטית פתחתי והסרתי דרך ההגדרות של קיידרואיד כי רציתי להתקין מחדש כדי לקבל את החנות שלו אבל אחרי שמסירים זה רק לא חסום והאפליקציה עצמה נשארת וכנראה לכן אני לא יכול להתקין את זה מחדש מהמחשב
-
בעיה | הסרת קיידרואידאיך אני מסיר את אפליקציית קיידרואיד לגמרי אחרי שאני כבר פתחתי את זה עם הסיסמה, אני רוצה להתקין את הגירסא החדשה של קיידרואיד אבל אי אפשר להתקין כשזה כבר מותקן על המכשיר?
-
להורדה | ספרי קודש לפלאפון QLYX / ESCOLLS. מתעדכן.@הרוששיבע כתב בלהורדה | ספרי קודש לפלאפון QLYX / ESCOLLS. מתעדכן.:
או שיהיה למאן דהו כח לעבוד על זה.
מה צריך לעשות להקליד? ואח"כ מה?
-
המלצה | תוסף להורדת הודעות אודיו בגוגל צ'אט@רפי-סאם בדרך כלל אני מתקין מחנות האינטרנט של כרום, אבל עכשיו הבאת את זה בקובץ.
-
המלצה | תוסף להורדת הודעות אודיו בגוגל צ'אט@רפי-סאם איך מתקינים תוסף עם קובץ, דרך החנות?
-
שאלה | הקראת ווצאפ בטלפון@חיים-כהן-5 מה זה תשלום? זה לא מיועד למשהו רציני, מישהו שאל אותי על זה.
-
שאלה | למה צריך צריבת גרסה אם יש תוכנות ממש טובות כמו קיידרואיד וכו'?@מה-זה-משנה-אה כתב בשאלה | למה צריך צריבת גרסה אם יש תוכנות ממש טובות כמו קיידרואיד וכו'?:
||התחיל לזוז לך שבוע שעבר בערך?||
כן, לפני שלושה ימים, מקווה שיבוא מהר... -
שאלה | הקראת ווצאפ בטלפון@MAD עם מה לא להשתולל?
וזה יהיה בחינם?