האמת שאני הרגשתי מאוד לא נעים לקרוא את השרשור הזה, למה לתקוף מיד? בן אדם שעבד קשה על משהו, מן הראוי קודם לשבח ואז לכתוב לו הערות והארות, ממש חבל שככה ענו לו, (וחוץ מזה אפשר לכתוב לו הערות באישי).
חוץ מזה יש כאן באתר שני סוגי אנשים 1. אנשים שכבר בתוך הענינים כמה שנים ומבינים הכל ולהם באמת לא מועיל כאלו פרוקטים והסברים, אבל מצד שני יש כאלו שרק עכשיו מתחילים או מדי פעם רוצים להתעסק בזה ואינם 'מבינים' ולהם זה יועיל כנראה.
אבל מכיון שמי שכתב את המדריך הוא "עניו כמשה" מסתמא הוא לא כועס.......
זיהוי כל השירים אוטומטי שירים
הוא יביא כמה אופציות לחיתוך (שזה אומר כמה אופציות מאיפה ועד איפה לחתוך)
חיתוך אוטומטי של הכל
וזה עוד דברים שאולי אפשר לפתח בזה - זיהוי מקור השיר אוטומטי (כמובן אחרי שיזינו בתוכו מאות אלפי שירים)


)