מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.
אאל"ט גם אוצה"ח מצהירים על דרישות גבוהות.
זה סוג של כסת"ח.
מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.
אאל"ט גם אוצה"ח מצהירים על דרישות גבוהות.
זה סוג של כסת"ח.
@מאיר-יפה מצטרף, אותה שאלה בדיוק.
@ששמעון הגדרת לו במדויק את המיקום, עד הקובץ DB ?
צדיק-וטוב-לו-0 כתב:
יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?
בבחינת 'עוד הם מדברים ואני אשמע', נענה הרב המחבר @pcinfogmach וכתב לי בפרטי, כי החל בעז"ה מגירסא זו והילך יווצר במקביל קובץ נייד עבור כתבי הקודש (ללא התחייבות וללא אחריות).
זה כבר נמצא בגיט, זמין לכל הרוצה.
למעוניינים - הנה הגירסא הנוכחית (נכון לשעת כתיבת הפוסט)
https://github.com/KleiKodesh/KleiKodeshProject/releases/download/v8.3.2/KitveiHakodeshPortable-v8.3.2.zip
@דאנציג במקרה כזה, זה לא יכביד בכלל על וורד (בפתיחה), נכון?
שמישהו יעזור לי:
יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?
@pcinfogmach לא ידוע לי שיש משהו ספציפי.
בד"כ זה משהו שמראה שיש כתב או טקסט.
אפשר אולי את הסמל של וינדוס

@pcinfogmach אחר בקשת המחילה, אך הסמל שבחרת ל OCR קצת מוזר, בד"כ הוא מסמל חיתוך.
לא הייתי חולם שזה OCR, אילולא שידעתי שאמור להיות אפשרות כזו היכן שהוא.
אפשר למשל לראות בחיתוך של ווינדוס:

@איש-עייף אפשר להעביר למחשב למחשב דרך בלוטוס.
(ואני חושב שגם דרך שיתוף על בסיס קירבה, אך לא בטוח)
@לנציצ או בתוכנת NAPS2.
@pcinfogmach כעת התנתקתי מהאינטרנט - הוא בכלל לא מכון 'לתקשר' איתך, כותב בשורת החיפוש 'אין אינטרנט'.

כשעשיתי לו 'שמירה', הוא שמר בהורדות, לכא' ההגיון שהוא ישמור בתיקיית ההיברו בוקס שהגדרתי, עבור פעם הבאה, לא?
@pcinfogmach לי יש אינטרנט.
עדיין הוא מראה סימן 'הורדה' על יד ספרים שכבר בתיקיה.
@AVIVI בקישור לגיטאהב אי"צ להוריד כוכביות.
מי שפתוח לו גיט - פתוח, ומי שלא - לא.
@יאיר-דניאל לענ"ד הסיפור פשוט - גודל מסך.
ברגע שהכותרת היא שני שורות, זה כבר גונב שטח גדול מידי - ולכן המידע 'נעלם'.
אצלו המסך מספיק גדול (או שהקטין את התצוגה) - כך שהנושא נכנס בשורה אחת.
@טופ-שבמתמחים כן, אין לי מושג למה.
ועל עוד כמה חלוניות (למשל דיווח)
אבל מה אכפת לי?
@לשכת-הרב צודק, תוקן.