צבי דורש ציון
-
סקר | יצירת תמונות עם AI - לאן? -
המלצה | 0.4.48 "חסימה חינמית (mdm)" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת@צבי-דב-כהנוביץ כן, פשוט תעשה מצב של פתוח רק רשימה לבנה ותכניס את זה לרשימה הלבנה וכל השאר יהיה חסום
-
שאלה | תשלום בפלאפון ללא אינטנט@צבי-דב-כהנוביץ אחרי כמה פעמים צריך שוב חיבור.
בחסימה הזו זה פתוח, וכל פעם שאני נמצא במקום עם וויפי אני פשוט פותח את האפליקציה ויש לי עוד כמה פעמים -
להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית
אתה בטוח שזה לא מופיע בדף הבית?
כי אצל @אפרים-ד יש את זה אבל זה נשאר על דף הבית בצבע בהיר@יוסי-מחשבים כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):
@צבי-דורש-ציון נראה לי זה:
https://pango.en.uptodown.com/android/download/1051617317זה גירסה מאד ישננה, אבל אה"נ אפשר לחפש
-
להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)@יאיר-דניאל זה משהו חדש שפנגו דורש גוגל פליי, אשמח אם למישהו יש את הגירסה האחרונה שלא מצריכה גוגל פליי (גם ככה זה מסובך להיכנס שוב לחשבון...)
-
המלצה | 0.4.48 "חסימה חינמית (mdm)" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת- אם הבנתי נכון רשימה לבנה זה אומר שהסינון הוא רק לפי הרשימה הלבנה, השאלה אם תוכל לעשות שיהיה פתוח הדומיינים הרגילים + מה שברשימה באופן גורף
- האם יש פתרון כלשהו להסתיר את גוגל פליי ואף על פי כן האפיקציות יזהו כאילו זה מותקן? להשהות זה לא כל כך מוצלח כי רואים את זה במסך וזה לא נראה טוב.
אולי יש פתרון לא דרך החסימה, אללא סתם איזה אפליקציה שמדמה התקנה של זה, אבל זה לשרשור נפרד...
-
להורדה | אלפי אפליקציות לקבלה במייל@דוד-חדאד כתב בלהורדה | אלפי אפליקציות לקבלה במייל:
שלחו קישור גוגל פליי לאפליקציה במייל ואחזיר לכם קישור להורדה ישירה
אתה גם יכול/מוכן לערוך שלא יצטרכו גוגל פליי בשביל לפתוח?
-
שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...@kasnik זה לא נקרא שירות כשנותנים שירות רק לך וכדו'....
-
שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...שוב ושוב, מותר להם לשים פרסומות וזה ממש מגיע להם ביושר, אין מה לכעוס עליהם כלל!!
מה שכן, ראוי לעדכן כל דבר מראש, וזה מה שפות"ש בא לומר (וגם לעדכן במקומם...)לכן ראוי להשאיר את השרשור הזה ממוקד לכעס על כך שלא הודיעו ואת השני לכעס על הפרסומות עצמם, למי ששאל למה יש 2 שרשורים...
@הישבשר-המלומד כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:
משהו יודע איך אנחנו יכולים לבנות לבד כזאת מערכת?(נתחיל קטן יש כאן בפורום חבר'ה מספיק מוממחים אני חושב...)
אפשרי בעקרון, (שמעתי עכשיו על בעל מערכת גדולה שמתכנן לעשות את זה) אבל א' מאיפה אתה תרויח? ב' תדע שזה הרבה עבודה וייקח זמן עד שיגיעו אליך. גם אני לא יודע אם תוכל לחכות את הצורה של המודלים של ימות (מבחינה חוקית)
אבל לדעתי אדרבה, אם יש לך את הכח-כסף-סבלנות אתה יכול להתחיל אפילו לאט לאט עד שתגיע לזה בעז"ה -
בעיה | מיילים לא מתקבלים מהמערכת@YAAKOVSAS זה עולה 0.1 יחידות (אבל אני לא זוכר אם זה כבר נכנס לתוקף או לא)
-
בירור | האם יש זיהוי דיבור חינמי בימות?@מאיר-יפה טוקן? לא, אבל לבנתיים עובד גם אם תכתוב מספר מערכת:סיסמה לדוגמא 07330000:1234
-
בירור | האם יש זיהוי דיבור חינמי בימות?@מאיר-יפה API זה הצורה שבה אתה מתקשר עם השרת טוקן זה כמו סיסמה כדי שהשרת יוכל לגשת למערכת, אחרת המערכת לא תתן לו (כדי שאני לא יוכל לגשת למערכת שלך לדוגמא. מקוה שמספיק הפשטתי את המושגים.
אולי יועיל לך המדריך שכתבתי בעבר https://f2.freeivr.co.il/post/133474 -
בירור | האם יש זיהוי דיבור חינמי בימות?@מאיר-יפה לא, של המערכת (אם הבנתי נכון את השאלה)
-
בירור | האם יש זיהוי דיבור חינמי בימות?@מאיר-יפה API, זה נמצא כבר בהגדרות שהוא הביא לך
@מאיר-יפה כתב בבירור | האם יש זיהוי דיבור חינמי בימות?:
והאם יש דרך חוץ מטוקן?
תוציא מפתח API ותגביל אותו רק למה שצריך בשביל זה, ככה גם מי שיחשף לו לא יוכל לעשות איתו כלום חוץ מזה, אתה גם יכול להגביל לשלוחה
-
שיתוף | האפליקציה הבאה שלי@3157686 למה צריך דווקא את האפליקציה ההיא? אפשר לכאורה לקחת אפליקציה אחרת שבקוד פתוח ולהוסיף תמיכה במקשים, לא?
-
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד@aass יישר כח על הכל. האפליקציה לא מצליחה להתעדכן דרך רשת של נטפרי, אני לא יודע אבל כנראה שזה לא כתובות חסומות אלא קשור לתעודת אבטחה, יש לך אפשרות לסדר את זה?