@benzi6789494 אני אישית משתמש בכמה קבוצות מייל ששולחים לי מוזיקה וזה מאוד נח
יש לך פה-https://miktzav.com/topic/50/מדריך-הצטרפות-לקבוצות-מוזיקה-במייל/288
ניסיםו
-
בקשת מידע | מוזיקה לפי זמרים מתעדכנת -
שיתוף | איך תרצו את הנגן שלכם?אני לא רוצה להרוס אבל אם הוא יכניס את כל האפליקציות מובנות מראש אז ככל הנראה זה יהיה אפליקציות מערכת ואז אם יהיה צורך למחוק כמה אפליקציות לא יהיה אפשר למחוק.
מה שכן יהיה טוב שהוא יכניס זה אפליקציות שמצריכות חיבור ראשוני לאניטרנט או הורדה פעם ראשונה (כגון גוגל מפות) והוא יחבר את זה פעם אחת כדי שזה יעבוד לנו מאה אחוז אופליין.
אם בכל זאת רוצים כל מיני אפליקציות אפשר לקחת מהפורום פה קבצי apk ולהתקין לבד זה לא כל כך מסובך.
ולשיפור הנגן אני חושב שאם הוא יכניס שיזוקו (או תמיכה לשיזוקו בלי צורך לחבר למחשב כל איתחול) זה יהיה טוב (אם הוא ייצר גם גרסא עם רוט זה יהיה אפילו יותר טוב) -
להורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.@y0508352872 כתב בלהורדה | אפליקציית ניווט OsmAnd - ללא צורך באינטרנט כולל מפות אופליין.:
הצגת הדאטה גם במנהל קבצים פלוס בעזרת אפליקציה שנקראת שיזוקו
להפעלת שיזוקו צריך adb כל פעם שמפעילים
-
בקשה | מפות אופליין -
בקשה | דרוש מפה של ישראל שתעבוד באוסמנד עם כל הערים!!@230903 זה לא יעזור לי אם
אני צריך שיהיה תאימות בין האפליקציה המפות והנגן שלי אם לא זה קורס או לא מציג את המפות -
בקשה | דרוש מפה של ישראל שתעבוד באוסמנד עם כל הערים!!@230903 ניסיתי להכניס כמה סוגי מפות (מהפורום ומהאתר שלהם) וכמה סוגי שמות של תקיות אבל הכל קורס לי ומה שלא קורס לא מראה לי את המפה עצמה.
לפי מה שבדקתי הבעייה היא בתאימות של האפליקציה לאנדרואיד 10 ומטה ואני עדיין לא מצאתי את השילוב הנכון בין האפליקציה עצמה לקבצי המפה.
אם יש לך משהוא שעבד לך 100% אז תשלח -
בעיה | ננעל לי נגן המנגן עם סיסמה ע”י אפליקציה חיצונית@הישבשר-המלומד את מה?
-
בעיה | ננעל לי נגן המנגן עם סיסמה ע”י אפליקציה חיצונית@טופ-שבמתמחים עם סיכה!
יש לך חור קטן של איפוס (בדרך כלל ליד חור ההטענה) ואתה מכניס לשם סיכה ויש בפנים כפתור קטן
ותזהר שזה לא יהיה חור אחר שזה יכול להרוס
ועדיף שתעשה מצב בטוח שזה הכי בטוח
(זה בעצם עושה הפעלה מחדש וכשזה על מצב בטוח רק אפליקציות מערכת עובדות וכל השאר מושבתות זמנית עד שתפעיל מחדש) -
בעיה | ננעל לי נגן המנגן עם סיסמה ע”י אפליקציה חיצונית@טופ-שבמתמחים אם הנעילה לוקח לה קצת זמן כדי להגיב אז כשאתה מדליק את הנגן יש סיכוי שתצליח למחוק את האפליקציה (כמובן אם אין לה הגנה של מחיקה)
-
בקשה | AI לטלפון אופליין@גלידת-תות יש פה בפורום איפה שהוא אפליקציה שאפשר להריץ עליה מודלים
ואתה צריך מודלים שמתאימים מבחינת הג'יגה רם ועברית(אבל הבעייה היא שזה מאוד איטי) -
מדריך | עקיפת דרישת גוגל פליי באפליקציות - באמצעות לאקי פאצ'ר@נוחעם-FM Walk Band Multitracks Music_v

-
מדריך | עקיפת דרישת גוגל פליי באפליקציות - באמצעות לאקי פאצ'ר -
מדריך | עקיפת דרישת גוגל פליי באפליקציות - באמצעות לאקי פאצ'ר@נוחעם-FM כן
-
בעיה | יצירת מוזיקה בג'מיני לוקחת הרבה מאוד זמן@איתן-אלבז נראה לי זה פשוט הבדל בין הגרסא החינמית לפרו
-
מדריך | עקיפת דרישת גוגל פליי באפליקציות - באמצעות לאקי פאצ'ר@נוחעם-FM זה מה שעשיתי אבל לא מצאתי את הערך
-
מדריך | עקיפת דרישת גוגל פליי באפליקציות - באמצעות לאקי פאצ'ר@נוחעם-FM כתב במדריך | עקיפת דרישת גוגל פליי באפליקציות - באמצעות לאקי פאצ'ר:
זה כמובן לא משנה את ה apk...
אותו אפשר לשנות דרך ''שנה הרשאות ופעילויות'' אבל יותר סיכוי שהאפליקציה תקרוס.
הפלוס הוא שזה לא דורש רוט וזה גם נשמר אבל זה הרבה יותר עבודה.איך עושים את זה?
אני בחרתי קובץ apk ולחצתי על שנה הרשאות ופעילות אבל לא מצאתי את הערך שכתבת (אין לי רוט) -
שיתוף | אפליקציה אופליין לשיר ווקאלי@צצצצצ כתב בשיתוף | אפליקציה אופליין לשיר ווקאלי:
@י.ר.ק זה יותר טוב מזה?
https://mitmachim.top/post/790881הרבה יותר טוב
@י.ר.ק כתב בשיתוף | אפליקציה אופליין לשיר ווקאלי:
בשביל לשמור את השיר יש ללחוץ בתחילת השיר על סימן ההקלטה
אני לא יודע מה אתה מתכוון כי אני פשוט לוחץ על השלוש נקודות ליד סימן ההפעלה ואז לוחץ על export ובוחר פורמט ומייצא
-
בקשת מידע | נגן קטן וטוב בעלי אקספרס@NAV-ANUTK כתב בבקשת מידע | נגן קטן וטוב בעלי אקספרס:
@ניסיםו מה הZ90?
לא!
הz80 עצמו (לי בעצמי יש המנגן גיימר פרו שזה אותו נגן)
אם תחפש באלי אתה תראה את הנגן עם אפשרות של הזמנה של 64 (אבל נראה לי שכבר לא מוכרים 64)
דרך אגב זה נגן ממש מהיר וטוב (חוץ מהחסרונות שאין לו חיישן של סיבוב מסך וotg)