דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
מ

מקצועי_

@מקצועי_
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
138
נושאים
5
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    מ מקצועי_

    @דוד-טרייטל כתב:

    בנושאים של 4X4 וQ7 פחות ראיתי תלונות על ניתוקים בהוט ורמי לוי, מה שמצוי ברוב המכשירים, וברור שגם ב4X4, אם ייצא לך להשוות (במיקום ספציפי, זמן ספציפי וכמובן חברה ספציפית-פלאפון ורמי לוי מבחינתי אותו דין) בין המכשירים נשמח להחכים,

    זה אינדיקטור חלש יחסית..
    ייתכן ש Q7 פשוט הרבה יותר נפוץ או שמשתמשי Q8 הם פדנטיים/ביקורתיים יותר ובתור מחזיקי המכשיר שנחשב הכי טוב הגיוני שיהיו להם ציפיות ממנו.

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    מ מקצועי_

    @חכמון כתב בשיתוף | Q8 קיוליקס:

    בגירסאות הקודמות שהי' הרבה מדי - זה ממש האט את הכניסה ל"כל השיחות",
    כידוע זה הצלבה של שאר הרשימות ולא רשימה בעצמה,
    ולכן זה מכביד,
    לכן הגדירו עד 100 שיחות.

    @שלמה-מרלר כתב בשיתוף | Q8 קיוליקס:

    הסיבה היחידה שזה לא קורה בכשרים זה בגלל זכרון מוגבל של המכשיר

    זה לא בגלל זיכרון מוגבל, אנשים התלוננו על איטיות בטעינת הרשימה והם בחרו בפתרון המהיר של צמצום הרשימה במקום לטפל בשורש הבעיה.
    יש לזה פתרונות די פשוטים, ואפשר גם לשמור רשימה של מאות שיחות אחרונות בלי שום בעיות ביצועים,
    אם במקום לקטר כאן, מספיק אנשים יתלוננו על זה באופן רשמי באמצעות הודעה מכובדת ליבואן, הנושא יתוקן.

    @דוד-טרייטל כתב בשיתוף | Q8 קיוליקס:

    זה עניין של פיתוח ברעיון שבלחיצה על יומן השיחות, יטען רק 50 שיחות, ובגלילה למטה יטען עוד מההיסטוריה, או לחילופין להגדיל את הRAM ובעיקר את היכולת להשתמש בו)

    לא צריך ללכת רחוק ולדעתי זאת לא מגבלה של RAM, הבעיה העיקרית שלהם היא הרכבת הרשימה בכל פעם מחדש, הפתרון הוא להחזיק במקביל רשימות נפרדות לכל סוג ורשימה משולבת. יש מורכבות מועטה ליישם את זה אבל בהחלט אפשרי.

    סלולרי

  • שיתוף | יצור טלפון חדש בדוגמת הC2
    מ מקצועי_

    @אזולאי כתב בשיתוף | יצור טלפון חדש בדוגמת הC2:

    קצרה הבעיה היא לקלוט את כל ההודעות ולא לפספס אף אחת ואחרי שהם קיימות לא לבלבל את הסדר וגם לא למחוק אף אחת מחוסר שימת לב.
    הבעיה החלה או גדלה בעיקר עם המעבר לדור 4 והשינוי באופן קבלת הנתונים של ה sms.

    למה זה קורה?
    מזהה ההודעה הוא קצר מדי וחוזר על עצמו בתוך זמן קצר?

    כללי - עזרה הדדית

  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
    מ מקצועי_

    @צול-גאה זה שכולם אומרים אותו דבר זה לא בהכרח שהם מחרטטים או חסרי אמינות, ייתכן והיו כוונות רציניות אך נכשלו והתייאשו באמצע הדרך.
    ולכן גם אם הוא יוכיח רצינות (לא שהוא חייב בכלל..) אין לך דרך לוודא מראש שהוא יצליח להוציא לפועל (כולי תקווה שכן).

    דיון כללי

  • שיתוף | סקירת פלאפון 5X5
    מ מקצועי_

    @למה-זה-תשאל-לשמי
    האם יש לך במחשב שקע בודד עם 4 פינים או 2 שקעים נפרדים למיקרופון ואוזניה?
    אם השקעים נפרדים זה פשוט, לחבר את הכבל לשקע מיקרופון במחשב.
    אם זה שקע 4 פינים תקנה מפצל אוזניה ודיבורית ותחבר לשקע המיקרופון שבמפצל.
    וצריך להגביר ווליום כמו שאמרו לך.

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    מ מקצועי_

    @phpman יש לי רשימה ארוכה של הגדרות שהגיבוי מפספס.

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    מ מקצועי_

    @phpman יכולת ההעתקה מכרטיס לטלפון היא לא כ"כ נחוצה לעומת גיבוי הקלטות קיימות שעד היום היו תקועות במכשיר ללא יכולת חילוץ.

    סלולרי

  • מדריך | סוף סוף - הפיתרון לקבלות קוד אימות מגוגל לבעלי טלפונים כשרים.
    מ מקצועי_

    @ע-ה-דכו-ע @חובבן-מקצועי מנסיון שלי אחרי שימוש בודד המספר נחסם לפתיחת חשבונות למשך כמה חודשים, חצי שנה נדמה לי.

    כללי - עזרה הדדית

  • בקשת מידע | איך ניתן לצאת מחשבון גוגל אחד ולא מכולם?
    מ מקצועי_

    @חובבן-מקצועי @פלמנמוני מניסיון שלי אפשר מקסימום 9 או 10

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | פניה לגוגל בשביל אימות קולי ללא SMS
    מ מקצועי_

    אני שומע מאנשים שהתחילו לפתוח חשבונות באאוטלוק במקום גימייל.
    אם גוגל עושים את החיים כ"כ למי שמתנזר מס.מ.ס. לאט לאט תתחילו לראות יותר ויותר כתובות באאוטלוק.

    רשתות

  • שיתוף | פניה לגוגל בשביל אימות קולי ללא SMS
    מ מקצועי_

    @איש-נחמד מחלצים את ההודעה והמספר מתוך הקישור ושולחים דרך כל מערכת לשליחת ס.מ.ס.
    איפה הבעיה? זה עובד.

    הקישור הוא בסך הכל דרך נוחה בשביל להוביל את המשתמש ישירות לתוך היישום של שליחת מסרונים, עם ההודעה ומספר הטלפון מוזנים אוטומטית במקום שיצטרך לבצע הכל ידנית.

    רשתות

  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
    מ מקצועי_

    הייתי רוצה שיהיה יישום של OTP מקביל ל- Google Authenticator, ללא הגבלה על מספר החשבונות ועם אפשרות לייבא מקובץ בכרטיס זיכרון את רשימת החשבונות וה- Secret Key שלהם.

    אם בטלפון וועדה יש כיום שלל אפליקציות כגון נגן, מחשבון הלוואת, לוח שנה ועוד, אז אפשר להעריך בזהירות שיש היתכנות לקבל אישור גם ל- OTP בפרט לאור המצוקה שנגרמת בהעדר ס.מ.ס.

    דיון כללי

  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
    מ מקצועי_

    @מישהו12 כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

    @שלומ כלומר, אתה מתכוון שUnisoc לא התאימו את mocor לT157? כי כיום למיטב ידיעתי הוא מותאם רק ל107\117\127

    האם T117 זה בעצם UMS9117 ?

    דיון כללי

  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
    מ מקצועי_

    @hartkhartk
    Q8 זה גודל לא רע לטעמי אפשר להקטין יותר בפרט את האזור של המקשים וגם מרווח בין המקשים למסך בכל אופן אם הגודל יהיה הבעיה היחידה נתמודד.
    C2 זה גודל מעולה אם כי המסך יכול להיות יותר גדול, לא יודע האם זה יישים ואיזה אילוצים יש לכם מבחינת תכנון הגודל של החומרה.
    לי חשוב מאוד יציבות שלא יהיו חלקים נעים ולכן פסלתי סליידר ופליפ.

    דיון כללי

  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
    מ מקצועי_

    @hartkhartk כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

    2 מה דעתכם עכל הקונספקט שמקשי המספרים יוחלקו על ציר למתחת המסך בשביל להקטין ולמנוע לחיצות בטעות כשזה בכיס?

    יותר שביר. מיותר כשיש נעילת מקשים אוטוטמית.

    @hartkhartk כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

    3 מה דעתכם על מקשים מכניים (כמו מקלדות גימינג?)

    מקשים תעתיק מנוקיה C2, בחיים לא קרה לי שנלחצו שני מקשים בטעות. כמו כן, רגישות הלחיצה שלו מדויקת מאוד. לא צריך להפעיל כוח בשביל לחיצה, לא נלחץ בטעות במגע עדין ולפי ההרגשה של הלחיצה ברור לי הם היא התבצעה גם בלי להסתכל.

    דיון כללי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    מ מקצועי_

    @בינוני תודה.
    נראה שזה מתפקד כמו גלילה של מסך אחד בכל פעם, מספר השורות זה מספר הפריטים שנכנסים במסך, וזה משתנה בין סוגי הרשימות (ביומן שיחות כל פריט תופס כפול מקום בגובה)

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    מ מקצועי_

    לאחר תקופת שימוש ב- Q8 זה מכשיר לא רע בכלל.

    כמה נקודות:

    1. באנשי קשר קיימת מגבלה מטופשת של 4 מספרים מקסימום לאיש קשר, חוסר אפשרות לשמור כמה טלפונים מאותו סוג, כרגע נתמך רק נייד, בית, משרד ופקס אחד מכל סוג וזהו. חוסר אפשרות לשמור כתובת וגם מגבלה של 40 תווים בשם איש קשר ובהערה לאיש קשר.
    2. גם ביומן פגישות יש מגבלה של 40 תווים, זה די מעיק. לא יודע מה עובר עליהם עם ה 40 תווים הללו.
    3. אין אפשרות לעבור לפרופיל מסוים לזמן קצוב, זה שימושי לפני התפילה / פגישות, יש כן אפשרות להגדיר תזמונים קבועים למעבר בין פרופילים שזה נחמד ושימושי בשבילי בעיקר לשעות הלילה.
    4. כאשר יומני השיחות מלאים, הטעינה של "כל השיחות" מורגשת (פחות משניה אבל בהחלט מורגש), לדעתי בגלל שמאחורי הקלעים הם שומרים רק את הרשימות הנפרדות (נדחה, חויג, התקבל) ומחברים אותם לרשימה אחת משולבת בכל פעם מחדש כאשר נכנסים ל"כל השיחות" במקום להחזיק רשימה אחת נוספת של כל השיחות במשולב.
    5. המקשים לא משהו אבל החלט נסבל ביחס לאלטרנטיבות.
    6. הגופן גדול מדי לטעמי, אין אפשרות להקטין.
    7. יש אפשרות לרקע כהה בתפריט הראשי שזה מדהים ונדמה לי תקדימי בטלפונים של הוועדה, רק חבל שזה לא משפיע גם כל תתי התפריטים, יומן שיחות ואנשי קשר.
    8. גם הגיבויים זה שיפור תקדימי חשוב, הקבצים בפורמט בינארי סגור מה שמונע ממני לייבא את כל הנתונים מטלפונים אחרים וממש חבל.

    אגב, נראה שהמעבד של Q7, Q8 ואפילו D20 הוא אותו מעבד - UMS9117.

    סלולרי

  • שיתוף | פניה לגוגל בשביל אימות קולי ללא SMS
    מ מקצועי_

    @בינוני ליד האייקון של התפריט רשום Gmail Help וגם הקישור https://support.google.com/mail זה לעזרה של גימייל, לעומת העזרה עם חשבונות שהיא בכתובת https://support.google.com/accounts
    אולי אפשר לפתוח קריאה חדשה ולהסב את תשומת ליבם להודעה הקודמת שנפתחה במקום שגוי.

    רשתות

  • שיתוף | יצור טלפון חדש בדוגמת הC2
    מ מקצועי_

    @מישהו12 אם יורשה לשאול, האם זה מבוסס אנדרואיד או MOCOR ?

    כללי - עזרה הדדית

  • שיתוף | פניה לגוגל בשביל אימות קולי ללא SMS
    מ מקצועי_

    הפניה נפתחה הפוסט הזה נפתח תחת עזרה עם גימייל,למרות שזה לא קשור ספציפית למייל, לדעתי זה בכלל לא קשור לשם אלא לפתיחת חשבונות גוגל.

    רשתות
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר