
מצ'ופצ'ף
-
בקשת מידע | !דחוף! מכס בעלי אקספרס -
בקשת מידע | !דחוף! מכס בעלי אקספרס@ע-ה-דכו-ע תודה גם לך
המוצר שלי עולה כ160$ -
בקשת מידע | !דחוף! מכס בעלי אקספרס@אלוף-תימן תודה רבה
לא ידעתי על קיום הפורום הזה ממש עזר לי -
בקשת מידע | !דחוף! מכס בעלי אקספרסקניתי מוצר בעלי אקספרס במחיר 466 ש"ח ועכשיו קיבלתי הודעה במייל מדואר ישראל שעלי לשלם מכס 212 ש"ח
אשמח מאוד אם מישהו יוכל להדריך אותי איך אפשר לבטל את הזמנה או להיפטר מהתשלום
תודה רבה!! -
עזרה | vbmeta.img בנגן Z80 אנדרואיד 10@אלוף-תימן משהו כזה
-
עזרה | vbmeta.img בנגן Z80 אנדרואיד 10@בניית-גרסאות יש לך איך לעזור לי?
-
עזרה | vbmeta.img בנגן Z80 אנדרואיד 10@אלוף-תימן boot כן צריך?
ואיך פותחים באמת -
עזרה | vbmeta.img בנגן Z80 אנדרואיד 10אני מנסה לעשות רוט ע"י "מכשירוט" של @שלמה-רביב והוא כתב ב"מדריך | מדריך מפורט לרוט בקלות בעזרת תוכנת מכשירוט מדריך מפורט מאוד! כולל הדרכה קצרה למחיקת אפליקציות מערכת ללא רוט!":
מתוכו נחלץ vbmeta.img אם יש (באנדרואיד 9+)
שאבתי קשוחה ע"י המדריך הזה של @hagay ולא מצאתי בקבצים "vbmeta.img".
אשמח אם מישהו יעזור לי בנושא (דרך לשאוב את המחיצה או שלא צריך אפי' שזה אנדרואיד 10 וכו')
תודה רבה -
להורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם@נחמן-בניה לא משנה העיקר שמבינים למה אני מתכוון
-
להורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם@yeh-0 11.00.17.00
-
להורדה | תוכנה להחלפת IMEI במכשירי Nokia (כולל 235) בחינם -
בעיה | בעיה בצריבה לנוקיה@יענקיH אז במה זה מתבטא שזה 10.00.17.13?
-
בעיה | בעיה בצריבה לנוקיה@יענקיH והגרסא כן תואמת?
-
בעיה | בעיה בצריבה לנוקיה@יענקיH מה זה אומר "10-00-17-03"
-
בעיה | בעיה בצריבה לנוקיה@יענקיh מה זה הגרסאות בפורום הרוסי?
-
להורדה | קושחה כשרה חלקית לנוקיות החדשים עם מצלמה@cfopuser האמת שלא כ"כ הבנתי מה התכוונת