מרפרפוף קל על הקוד, לא זיהיתי שהאפליקציה מבקשת רוט.
יתכן כמובן שאני טועה, אבל אם אני צודק מאוד מובן למה זה לא עובד.
-
להורדה | מתקין crt ישירות לסיסטם -
בירור | מחשב טוב 4-8 ראם עד 1000 ש"חאפשר גם להשתמש בRosieteOS
-
בירור | הקמת חדר מחשבים@YAHBDK 4 ראם ומעבדים מלפני קרוב לעשור? לא.
-
בירור | הקמת חדר מחשבים@YAHBDK חלש מידי בפער.
-
שיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone@mosheg תשאל אותם, אני לא הנציג שלהם

-
בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך?@יוסי-מחשבים תקרא את הפוסט שהביאו למעלה. הפניתי אליו כבר כמה פעמים

לא תמיד זה אפשרי. -
בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך?@יוסי-מחשבים יש סיבה.
כי זה תלוי בגרסת קושחה. כמו שכתבתי בפוסט באתר שלי שהביאו למעלה. -
בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך?אז כפי שכתבתי, אין מה לעשות בנוגע לתעודות מערכת.
אולי תוכל לשנמך לאנדרואיד 15, רק תוודא מול הפוסט בבלוג שלי שהביאו לך למעלה, ותזהר! צעד לא נכון עלול לדפוק את המכשיר
-
בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך?@שמואל-ש. כבר אמרתי. אם אי אפשר לפתוח בוטלואדר, אז אין מה לעשות. כדי לדעת אם אפשר, תבדוק לפי הפוסט בבלוג שלי. אם אפשר עקרונית ואתה לא מצליח, תתאר מה בדיוק עשית
-
בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך?@שמואל-ש. אם אין בוטלואדר אתה לא יכול לגעת במערכת בשום צורה שהיא. לא TWRP, לא רוט, לא גרסא. רק קושחה מקורית של סמסונג.
@יוסי-מחשבים רק בהנחה שאפשר לפתוח בוטלואדר, וכמו שכתבו מעלי.
-
בקשת מידע | האם יש אפשרות לאשר מכשיר f21 pro לplay protect@רוצהלדעת לא יעזור בדגם הזה.
-
בקשת מידע | האם יש אפשרות לאשר מכשיר f21 pro לplay protect@רוצהלדעת לא.
-
בעיה | וואצפ בטלפון שנחסם@רחלי1 זיהוי רוט. קלאסי ומוכר, אין הרבה מה לעשות. יש מישהו שאומר שהוא יכול לעשות את זה ב50שח ונחשב אמין אבל לא ניסיתי
https://www.avi-digital.co.il/heניסית לשאול AI?
אין שום טעם.
-
להורדה | דפדפן מוגן@K.O.G לא משלמים לי על זה ואני לא עובד בזה במשרה מלאה

זה יקח קצת זמן
-
עזרה | טלפון FIG (פיג') קניתי ואחרי חודשיים נהרס , אומרים שהאחריות לא מכסה@n.m.l למרבה הצער הם כנראה צודקים.
שבר מנפילה נחשב נזק לקוח, והם לא מחוייבים לכסות אותו באחריות.למעיישה, זה מאוד הגיוני כשחושבים על זה.
-
להורדה | דפדפן מוגן@K.O.G לא, אבדוק
@אני-הוא כתב בלהורדה | דפדפן מוגן:
ברשת של נטפרי
כפי שכתבתי למעלה, בעדכון האחרון זה נדפק. יטופל בע"ה.
@motiz22 כתב בלהורדה | דפדפן מוגן:
אין אפשרות בפרויקט לפתוח issue
תיקנתי
https://github.com/AshiVered/Android-Safe-browser/issues -
בירור | מישהו שיעזור לו אפליקציה של הפורום עם דפדפן פנימי@נחמן-פלח אתה מתכוון לGeckoView?
-
עזרה | מחשב לשנה?@לחי כתב בעזרה | מחשב לשנה?:
מנסיון של בני משפחתי גם הדגם הנ"ל נשבר.
כפי שכתבתי, זה לא דגם ספציפי אלא סדרה עם תתי סדרות ובכל תת סדרה יש גם דגם. ככה שזה לא עדות.
וכל מחשב יכול להשבר... השאלה כמה שומרים עליו.