אין לי מושג, ראיתי רק את המפרט שלו כפי שפורסם למשווקים, עדיין לא ראיתי את הנגן בפועל
ליטאי פשוט
-
בירור | ראיתי שיצא נגן סמארטבאס 10 -
בירור | ראיתי שיצא נגן סמארטבאס 10לא, הוא בכשרות "כהלכה"
-
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד@aass אם תוכל להגדיר שיוכלו לבחור "מסך פתיחה ברירת מחדל" שיוכלו להגדיר על איזה לשונית האפליקציה תפתח (מיקום/קו/תחנה וכו')
ישר כוח! -
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד@aass אולי אפשר לשתול את תעודת האבטחה של נטפרי בתוך האפליקציה כדי שהיא תקבל עדכונים ישירות מהשרת גם במקרה של תעודת אבטחה ברמת משתמש?
-
בקשה | מזל רע ! היום נגמר סופית הדור 2@jack כמה מתוך המיליון עדיין משתמשים בדור 3 או 2? בודדים ממש
-
בירור | מכונת גילוח באישור הרב דביר@אביי נכון, אני לא מתכוון לפתוח דיון בנושא, רק הערתי הערה שנוגעת לאיסורי דאורייתא ממש
-
בירור | מכונת גילוח באישור הרב דבירהערה קטנה
הרב דביר הוא הרב היחיד שסובר שהמכונות הללו כשרות ומסתמך על היתר מלפני 45 שנה של ר' משה פיינשטיין זצ"ל שככה"נ כבר לא תקף היום (בעקבות התקדמות הטכנולגיה וכו')
כך שלפני קניית מכונה מומלץ מאוד להתייעץ עם רב שמונח בתחום ולא רב שלא מוכן אפילו לכתוב על פתק ממו שהוא מאשר שהמכונה כשרה.
בברכת שלא ניכשל -
בירור | ניתוק אינטרנט ממצלמה ללא איבוד אחריות@צול-גאה לא ברור, לכאורה חששו מהעברת קבצים מאנשים זרים באוטובוס וכדו'
-
בירור | ניתוק אינטרנט ממצלמה ללא איבוד אחריותפעם שאלתי את קובי לוי על הנושא הזה ובתחילה הוא אמר לי ש"ככה הרבנים הורו וזהו!" כששאלתי מה אמרו לרבנים שניתן לעשות עם ווי פיי במצלמת קנון-הוא התחמק, אבל היה נראה שהוא שמע את הטענות שלי ואף הסכים איתם, למעשה הוא טען שבגלל שכבר אסרו-לא ניתן להתיר כי אולי בעתיד תהיה מצלמה עם גלישה
-
בירור | ניתוק אינטרנט ממצלמה ללא איבוד אחריות@aiib לא, כי זה לא מנתק רכיב פיזי
(אגב, מי סיפר לך שיש אינטרנט במצלמה? אולי יש חיבור לווי פיי, אבל אין שום אופציה לגלישה..) -
עזרה | אין קליטה בג'לי מקס לאחר צריבת קושחהתנסה להקיש את זה בחייגן
*#*#4636#*#*תיכנס למידע על הטלפון>הגדרת סוג רשת מועדף
ותבחר את השורה שמתחילה ב LTE/CDMA/EVDO וכו'
(עובד בג'לי סטאר, לכאורה במקס זה אותו דבר) -
שיתוף | פיג מקשים סימהדרין -
בירור | מיחם חדש חוסך המון???אולי הוא חוסך חשמל, אבל הוא עולה יותר מפי שלוש ממיחם רגיל והאיכות לא משהו
-
באג | בעיית שמע בשיחות בג'לי סטארמוזר, זה קרה גם לי, ואחרי הפעלה מחדש זה הסתדר...
עוד מישהו נתקל בבעיה? -
בקשת מידע | המלצה לקניית אוזניות@abc123 לפי כל הסקירות והביקורות-כן
-
בקשת מידע | המלצה לקניית אוזניותגם אני ממליץ על ג'ברה, אבל הם כבר לא נמכרות היום
ממתין עכשיו לסוני החדשות... -
בקשת מידע | מיקרופון לנגן?לרוב הנגנים לא יכול להתחבר מיקרופון, אני יודע על דוקו "בלאק" שיש אופציה כזו
-
באג | בעיית שמע בשיחות בג'לי סטארתבדוק לפי ההוראות כאן אם עובד
כוכבית סולמית כוכבית סולמית3377 סולמית כוכבית סולמית כוכבית->single test < receiver
את הספרות תקיש בחייגן הרגיל