@מתכנת-חובב בקיצור לוח אם לא אמור להשפיע על איטיות במחשב...
אני בעז"ה היום יפתח אותו מחדש ויתקין לו וינדוס על דיסק קשיח מהיר יותר ואז אעלה את המנהל משימות
תודה לכולם
@מתכנת-חובב בקיצור לוח אם לא אמור להשפיע על איטיות במחשב...
אני בעז"ה היום יפתח אותו מחדש ויתקין לו וינדוס על דיסק קשיח מהיר יותר ואז אעלה את המנהל משימות
תודה לכולם
@מיגו-להוציא המאווררים בסדר
אבל גם הביוס איטי מאוד
@יוסף-מאיר-וייס כן אבל יכול להיות שהוא או עובד או לא ואין לו אפשרות להיות איטי כי אין לו איזה רכיב עיבוד
@עומר הבעיה היא שאני לא עובד על המחשב הזה כי הוא רק כשהוא מחובר ובבית אין לי אינטרנט
אבל אני מבין קצת במחשבים ובסה"כ שואל האם ללוח אם יש משמעות על מהירות ועל תקיעות במחשב?
@יעקב-4 תכנס למנהל המשימות ובלשונית אתחול תהפוך ללא זמין את התוכנות שאתה לא מוכרח שידלקו בהפעלת המחשב.
אחרי זה תפעיל מחדש כדי להרגיש את השינויים
התקנתי ווינדוס חדש לא אמור להיות בעיות כאלו
תעלה צילום מסך ממנהל משימות
אין לי אפשרות אבל שם הכל תקין
@יעקב-4 זה גם כשהוא מחובר לחשמל? או רק בבטריה?
הוא עובד רק מחובר לחשמל כי הבטריה שלו מקולקלת
יש לי מחשב נייד שכל הנתונים שלו נראים תקינים מבחינת מעבד ומדיק קשיח וראם וכו ובכל זאת הוא איטי מאוד
איזה עוד בעיות יכולות להיות?
והאם לוח אם יכול לגרום בעיות ואיך ניתן לבדוק אותם?
תודה!
לאחרונה שמתי לב שהמיקום כל כמה זמן נדלק לי בשורת המשימות ומוזיז לי אותה לצד, ובדקתי במה השתמש וזה מה שהוא מראה לי
מישהו יודע מה זה?

@שניאור-שמח כתב בשיתוף | סקריפט חכם לסיכום אשכולות ארוכים בפורום באמצעות בינה מלאכותית (Gemini):
מוזר, לא נראה לי שיש עוד נתון שצריך לשנות..
מה הכוונה לא צלח?
אבל אם אתה מנהל הפורום שם, תבקש מ-@ע-ה-דכו-ע שיעשה לך את זה באופן מובנה, כמו בגוד לינק
@י.-פל. @ע-ה-דכו-ע ???
@טכנולוגי-גו-ניור וואלה לא הבנתי מה עושה הסקריפט הזה?
@YAHBDK תודה
אין לי קלוד...
אבל בתחילת החודש הבא יהיה לי כלומר עוד יומיים..
אני ינסה אז
האמת שלא ניסתי עם ג'ימני אלא עם מודל מטומטם וחינמי שיש לי עד הראשון לחודש
@מענין-לשמוע
משמע לפי דבריכם שכל תוכנה שקיימת היום אפשר להשיג את כל קוד המקור שלה מקלוד?
@YAHBDK כלומר הוא יודע לקרוא קובץ בלי שיש לו את המינימום להבין מה כתוב בו?
שלום חברים
אני רוצה לבנות תוכנה שתדע לקרוא קובץ של מקצב וקובץ של סאונד של ימהה ולחבר ביניהם
השאלה היא האם יש דרך לעלות על הקוד בו ימהה כותבים את הקבצים שלהם או שחייבים את קוד המקור
ומה עוד יכול לעזור לי בעניין?
כשהתכתבתי עם ג'ימני וכדו' הוא ניסה לחלץ מחרוזות אבל לא באמת הצליח, נראה לכם שדבר כזה הוא הגיוני
@מויטיו מגניב מאוד
אבל למה הוא חילוני?
@SHIMI-0 תודה זה באמת מה שעזר לי!!!
שלום
יש לי תנור משולב סאוטר
אין לי איך להסביר כ"כ את הבעיה
אבל מתחתיו יש חומר מבודד שנראה כמו צמר גפן והוא מטאטא את הריצפה וצובר ליכלוך
יש למישהו פיתרון איך לתפוס את החומר הזה שלא יגרר לרצפה?
או האם אני יכול לחבר שם איזה פלטה כלשהי וזה יפתר?


כתב בהמלצה | סקירת מספר אוזניות בלוטוס - מנסיון אישי:
@יאיר-דניאל תודה רבה על ההמלצה... האוזניות הגיעו ברוך ה'...
שומעים בהם פצצה...
לוקח להם טיפה זמן להתחבר וזה קצת מעצבן אבל סבבה
והמיקרופונים שלהם טובים אבל לא ברמה שלהיות מתחת לבננות בחתונה
ולגבי נגד מים... אתמול התקלחתי איתם והם לא נהרסו
אני בע"ה בעוד תקופה אכתוב שוב כדי לוודא שאני עדיין מרוצה מהם...למי שלא עקב מדובר באוזניות של אנקר דגם K20I שהשוני בהם שהם לא סיליקון אלא כפתור וזה נוח למי שלא אוהב סיליקון
מדובר על אנקר I20 אלה
הבטחתי שאכתוב שוב
אז אני עדיין מרוצה מהם מאוד
הם איכותיים שומעים אותי טוב אפשר להתקלח איתם
והם נוחים באוזן למי שלא אוהב סיליקון
תודה ל@יאיר-דניאל על ההמלצה