@מגנוס-קרלסן יש לאנדרואיד? ואיך אני מברר את הרזולוציה של התמונה הקיימת?
טאראס יבגני
-
בירור | שינוי סמל הבלוטוס בשורה העליונה של הסטטוס בר -
בירור | שינוי סמל הבלוטוס בשורה העליונה של הסטטוס בר@טאראס-יבגני אהה
??????????
-
בירור | שינוי סמל הבלוטוס בשורה העליונה של הסטטוס בר@מגנוס-קרלסן התמונה מיוצגת כקובץ XML
-
בירור | שינוי סמל הבלוטוס בשורה העליונה של הסטטוס בר@3157686 איך אני עושה שזה יהיה אותה רזולוציה?
יש אפשרות עם photo editor? -
בירור | שינוי סמל הבלוטוס בשורה העליונה של הסטטוס בר -
בירור | שינוי סמל הבלוטוס בשורה העליונה של הסטטוס ברשלום וברכה, אני רוצה לשנות את הסמל של הבלוטוס כאן:

יש לי הרשאות שורש וכל מה שצריך.
אני שיניתי את קובץ התמונה באפליקציית SYSTEMUI, דרך מנהל MT אבל זה גורם לאפליקציה לקרוס,
אנדרואיד 13.
מישהו יודע איך אני יכול לעשות את זה? -
בעיה | בעיה בנגן D65, הנגן לא נדלקובADB לא משנה מה אני עושה זאת התגובה:

-
בעיה | בעיה בנגן D65, הנגן לא נדלק@מחנה-ידידים
איך פתאום המסך נהרס?
והוא גם לא מציג קוים או אור עמום, פשוט כלום.
וא"כ הצריבה הייתה אמורה לעבוד. -
בעיה | בעיה בנגן D65, הנגן לא נדלקועכשיו אחרי הניסיון לצרוב, SP שוב לא מגיבה בכלל, וכל חיבור של הנגן למחשב עושה צליל וניתוק גם עושה צליל, כאילו שהנגן נדלק...
@אלוף-תימן כתב בבעיה | בעיה בנגן D65, הנגן לא נדלק:
תחבר למחשב ותלחץ לחיצה ארוכה על כפתור כיבוי תחכה איזה חצי דקה דקה אולי הוא יתחיל לצרוב
לא עוזר.
-
בעיה | בעיה בנגן D65, הנגן לא נדלק@מחנה-ידידים כן.
אני בעצמי שאבתי אותה. -
בעיה | בעיה בנגן D65, הנגן לא נדלק
-
בעיה | בעיה בנגן D65, הנגן לא נדלק@אלוף-תימן חיברתי עכשיו אחרי הרבה זמן שלא נגעתי בו, ובלי שום לחיצה התחיל לצרוב אבל נתקע על זה:

-
בעיה | בעיה בנגן D65, הנגן לא נדלקשלום וברכה,
יש לי נגן D65 של רוזיו (אנדרואיד 14, 4 ראם 64 רום) כבר תקופה ארוכה ואני משתמש בו בלי בעיות.
עכשיו הוא היה מחובר למטען, הדלקתי את המסך והחלקתי את האצבע כדי לפתוח את ההחלקה, ההחלקה נתקעה באמצע ואז המסך נכבה. ומאז לא בא לו להידלק.
ניסיתי לחיצות ארוכות על כפתור הדלקה ולא עוזר כלום. ואין לו ריסט.
ניסיתי לחבר את זה למחשב ולפעמים הוא משמיע צליל של חיבור אבל לא מציג כלום, ולפעמים אפילו לא משמיע צליל.
ניסיתי לצרוב גירסה מחדש דרך SP_TOOL אבל התוכנה לא מזהה אותו.
יש למישהו רעיון מה הבעיה?
ואולי אפילו מה הפיתרון?
בתודה מראש... -
בעיה | עריכה בסטטוס בר וחיפוש בהגדרות לאנדרואיד 14יש לי נגן אנדרואיד 14 שאין לו עריכה בסטטוס בר, וחיפוש בהגדרות לאנדרואיד 14
המכשיר מושרש.
יש אפשרות להוסיף? -
בעיה | הרשאות RW לאחר ROOT@שלוםפ לא אני עםM393.
יש אפשרות להרחיב את מחיצת SYSTEM EXT באמצעות ADB או דרך אחרת? -
בעיה | הרשאות RW לאחר ROOTתגובה: מדריך | איך להשיג הרשאות RW לאחר ROOT
ניסיתי לעשות כמו המדריך אבל דורש 5 ג"ב פנוי בזיכרון הפנימי ואין לי.
יש אפשרות להגדיר שישמור את הקבצים בכרטיס, או האם יש אפשרות לעשות את אותו דבר דרך המחשב? -
בעיה | בעיה | בעיה בנגן z80@בונפד לא
וכשאני נכנס להגדרות זה כן מציג את כל האפליקציות כאילו מותקנות. -
בעיה | בעיה | בעיה בנגן z80העתקתי לנגן הרבה חומר, כמעט מאה אחוז ואחרי שרוקנתי אותו פתאום כל אפליקציה שאני מנסה לפתוח כותבת אפליקציה לא מותקנת חוץ מההגדרות
-
בקשת מידע | הכשרת נגן אנדרואיד 14@למה-באתי מה הקשר? זה בכלל גירסא לנגן אחר?
-
בקשת מידע | הכשרת נגן אנדרואיד 14@אלוף-תימן @בניית-גרסאות אין לי איפוס הגדרות אבל עשיתי איפוס מלא אחרי המדריך הזה, ועבד!!
תודה רבה לכל העוזרים.
(אני לא יכול להצביע אבל בקשתי מחבר שיצביע לכולם).
נ.ב. מישהו יודע איך להוריד את שורת הגוגל מההגדרות?
ניסיצי כמו שאמר @AKNVDURI אבל הצלחתי להוריד את כל השורות חוץ מגוגל.