@YAHBDK זה עבד למעלה משנה וחצי ופאום עכשיו זה לא עובד
ז
זרחיה חיימוביץ
@זרחיה חיימוביץ
-
בעיה | לא מצליח להפעיל בלוטוס בנגן Q4 -
בעיה | לא מצליח להפעיל בלוטוס בנגן Q4@YAHBDK לא, קניתי את זה חסום בבני ברק.
-
בעיה | לא מצליח להפעיל בלוטוס בנגן Q4@מה-זה-משנה-אה זה קרה פתאום, ולא עזר הפעלה מחדש וגם לא שיחזור הגדרות.
-
בעיה | לא מצליח להפעיל בלוטוס בנגן Q4יש לי בעיה בנגן Q4 שאני לא מצליח להפעיל את הבלוטוס, זה נתקע וחוזר כל הזמן למצב כבוי מה אני יכול לעשות.

-
עזרה | איך מסירים מהמיילזה לא עזר לי.
-
עזרה | איך מסירים מהמיילתמיד כשאני נכנס למייל

-
עזרה | איך מסירים מהמיילנמצא בתחילת המייל למעלה הבאתי תמונה.
-
עזרה | איך מסירים מהמיילאיך אני מסיר את זה מהמייל שלי, לא יודע מה זה.