לא יודע, נתקע לי בחלון הזה.

ברווז הסגול
-
המלצה | כלי AI להוספת כפתור (לבחירה מתוך המקלדת) לתמלול דיבור לטקסט. -
בקשה | Markdown - מכירים?... -
בקשה | Markdown - מכירים?...הכנתי תוסף שעובד כך.
לאחר ההתקנה שלו, נעתיק את הטקסט המבוקש ע"י מקש ימני (לא בכפתור העתקה במובנה בצטים השונים). ואז נדביק כרצוננו.התוסף אמור לעבוד בגוגל סטודיו, גימני, קלוד וגיפיטי.
איך משתמשים?
נתקין את הכלי tampermonkey או החבר שלו,

ניכנס בתוכו ל
ונדביק -
בקשה | Markdown - מכירים?...כאשר גוגל סטודיו, או כל צט AI אחר כותב טקסט מודגש, ההדגשות נעלמות בהעתקה לוורד.
נסיתי להדביק לגוגל דוקס ולתת לו התייחסות ל Markdown , ללא הועיל.
היש לכם פתרון? -
המלצה | כלי קטן ונחמד לשימושכם: עריכה ויזואלית של טקסט (בלבד) בפורמט HTML@לשכת-הרב נראה הרבה יותר מדוייק ומשוכלל משלי, תוכל לשלוח לי?
נ.ב. בקישור שהבאת האתר "לא סחב" את גודל ההטמל ששמתי לו.אח"כ ראיתי שגם בכלי שלי כשהוא מקוון אינו סוחב, רק שהוא רץ כקובץ בשולחן העבודה.
-
המלצה | כלי קטן ונחמד לשימושכם: עריכה ויזואלית של טקסט (בלבד) בפורמט HTMLהסבר קצר.
ככותב תוכן יוצא לי הרבה לעבוד על אתרי אינטרנט. אבל נורא מתסכל לנסות לערוך טקסט בוקבץ הטמל. לך תחפש משפט מסויים בקובץ הטקסט-קד, ואז תשנה אותו, ואז תכתוב למעצב שיעשה אותו בולד...לכן בניתי כלי קטן ונחמד, ולשמחתי עכשיו הוא נגיש בחינם לכל העולם, שבו תוכלו להעלות את ה HTML שלכם, ואז לנסח מחדש משפטים שנמצאים בתוכו, להגדיל אותם, לשנות פונט וכו' - והם כבר יתעדכנו אוטומטית בתוך קובץ הקוד.
כמובן שזה לא כלי מקצועי לעיצוב. נטו כלי עזר בדרך למעצב וכו'.
-
בקשת מידע | מבקש המלצות ישר לפנים על סלולרי כשר - קצה נפשי ב- פרו30הפרו30 שנהניתי ממנו, ואף כתבתי סקירה עליו - נמאס לי ממנו לגמרי.
כל כמה דקות ניתוק, גם כשאני לא מטייל איתו...
בחברת הסלולר אמרו שאין יותר איפוס קו (ככה), והוא בכלל לא דור 4 (?).איפסתי כל ההגדרות, הוצאתי סוללה, כלום לא עזר.
המכשיר לא ספג רטיבות או משהו.ביקשתי מטכנאי שיעשה לו עדכון גרסה, למרות שהוא יחסית חדש (נגיד חצי שנה?). הטכנאי אמר שאין לו חיבור נתונים, הלך לו משהו בחיבור.
קצה נפשי במכשיר הזה!!!
השאלה פשוטה. המכשיר שמהולל פה בכל פה, קיו98, טוב יותר בהיבט הזה?
אולי Q3 הוותיק? או 4*4? מה תמליצו לקנותאולי מכשיר של יצרן אחר?
הבו לי עצה הלום. ועוד דרישה אחת - שיהיה לו חיבור בלוטוס' יציב, לא כזה שנבהל מהמחשבה על חיבור לאירפודס פרו של אפל.
-
בירור | חיפוש תוסף תאריך עברי ב'המכלול'@יצחק-קוזניץ לא חשבתי על זה!
אבל היכן שכתוב תאריך מלא כולל שנה - אפשר! מי מרים ת'כפפה? -
בירור | חיפוש תוסף תאריך עברי ב'המכלול'האם יש תוסף שמציג לי את התאריכים העבריים הקדושים ולא את הלועזיים?

-
בירור | GPT בעברית, מה אני מפספסhttps://chromewebstore.google.com/detail/rtl-all/eilpimgcclncpehhmnnplnfokcmdiefa
מצאתי את זה... עובד נהדר ופשוט, ממשק לימין.האם עקרונית כל ההתכתבויות שלי עם גיפיטי חשופות לעיניו של הערבי שפיתח את התוסף?
-
בירור | GPT בעברית, מה אני מפספס@יום-חדש-מתחיל https://chromewebstore.google.com/detail/rtl-responder/eedocbpbmjhiomjjhihmgimclgoognad?hl=he
כשעבדתי עם קלוד זה היה תענוג.
-
בירור | GPT בעברית, מה אני מפספס@י.-פל. עכשיו בדקתי ביסודיות...
מחקתי כל תוסף אחר.
התוסף שלך מותקן ועובד אצלי. אבל ה RTL לא פועל - שזה אממ.. הסיבה למה אני מחפש תוסף.
לצערי - התוסף (שלא קשור אליך כאמור) "כפתור צף" אכן מיישר הכל לימין - אבל הוא פועל בלי הפעלה ידנית שלו בכל כניסה לגיפטי.הדרא קושיא לדוכתא - אם יש תוסף שמיישר לימין את הממשק ו RTL בכתיבה
-
באג | איך מפעילים רשימה שחורה במכשיר הכשר המהולל 4*4? הדבר הזה לא עובד ומביא לי עצבים...@דוד-טרייטל שיווו. היה ארוך אבל אכן צדקת, נפתר ב"ה.
לאנשי העתיד שרוצים לדעת מה עושים.
כל השלבים כדי לחסום במכשיר 4*4 מספר מנדנק.
- הגדרות>
- אבטחה>
- רשימה שחורה לשיחות נכנסות >
- סיסמה > 0000
- הגדרות רשימה שחורה >
- חסימת קבלת שיחות > לסמן!!!
וזהו, הרשימה מופעלת...
למה כל כך מסובך למה, לא יודע אבל זה מה יש.
-
באג | איך מפעילים רשימה שחורה במכשיר הכשר המהולל 4*4? הדבר הזה לא עובד ומביא לי עצבים...@השטייגעניסט הכנסתי, וכאשר מגיעה שיחה נכנסת מהספר אליי, הפלאפון עדיין מצלצל. (במקום לדחות את השיחה בלי להטריד אותי)
אגב, הפעלת חסימת כ*ל השיחות כן עובדת.
-
באג | איך מפעילים רשימה שחורה במכשיר הכשר המהולל 4*4? הדבר הזה לא עובד ומביא לי עצבים...ב"ה חסמתי את עצמי לפני שנים רבות מחברת ימות משיח השקר.
כך אני מוגן מפני 99% מההצקות הטלפוניות.עם זאת, יש כמה שחודרות את המעטה:)
הבוקר קיבלתי בערך 20 שיחות טלפון תוך 10 דקות ממספר 052-9999555
שהוא כנראה קוד אימות שמשיהו בטעות שלח אליי.העניין שאני מגדיר ומגדיר את המספר כרשימה שחורה ב 4*4 שברשותי, איך המכישר מסרב לחסום את המספר ומצלצל בעוז בכל שיחה כזו.
מה ניתן לעשות?
תודה רבה.