@צול-גאה כתב בהצעת ייעול | הספמה של הודעות על בעיות בתוכנה שמפרסמים:
כמו שרשור בגוגל צ'אט
לא, שזה יהיה נפרד לגמרי רק שיהא כפתור יעודי לעבור לשם וגם שיהא אפשרות להעביר לשם הודעות... וגם יצירה קלה יותר
(ברעיון אפשר לבנות תוסף לבד כזה אבל הבעיה שזה רק יעבוד למי שיש לו התוסף ולמתחילים כנראה לא יהיה)