גם בגוגל דרייב אפשר לבקש סיכום על תוכן הקבצים...

בינארי חכם
-
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן -
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬ג'ון ג'אמפר, ראש תחום DeepMind AlphaFold בגוגל, הודיע זה עתה כי הוא עוזב לאנתרופיק, מה שהופך את חתן פרס נובל לעובד השני של גוגל המוערך שעורק ליריבה בתחום הבינה המלאכותית בשבוע אחד.
הפרטים:
ג'אמפר בילה תשע שנים ב-GDM והיה שותף ליצירת AlphaFold, הבינה המלאכותית של מבנה החלבון שזיכתה אותו ואת דמיס חסאביס בפרס נובל לכימיה.
המהלך שלו מגיע ימים ספורים לאחר שנועם שזייר, מנכ"ל שותף של ג'מיני, עזב את החברה לטובת OpenAI, גידול משמעותי בכישרונות בינה מלאכותית.
דווח כי ג'אמפר תרם גם לכלי קידוד ארגוניים עבור גוגל, תחום בו החברה פיגרה אחרי יריבותיה בתחום הפיתוח.
ג'אמפר אמר שהוא "לוקח קצת זמן להיטען מחדש" לפני שהוא מצטרף לאנתרופיק, אם כי גיוסו מגיע לקראת אירוע ב-30 ביוני שבמרכזו מדע.
-
שיתוף | אתר "מחשבון מחמאות" - לא רק למחמאות@מייבין-במקצת
נכון אבל קצת מעצבן כי זה לקח יותר מכמה שניות... -
שיתוף | אתר "מחשבון מחמאות" - לא רק למחמאותהוא כל הזמן נתקע בבקשה השניה
-
להורדה | SmartiAI - סוכן AI אוטונומי מתקדם ל-Windows, גרסה V0.76.0 - עדכון 16.06.2026למה כשאני מבקש ממנו לפתוח את הדפדפן לא במצב אנונימי הוא מצליח אבל כשאני מבקש שיפתוח אתר לא במצב אנונימי הוא לא מצליח?
-
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬@המתעניין1
לא, כבר דובר בעבר@י.ר.ק כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים
:איפה זה?

-
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬זה יחסית חדש שכשמייצרים משהו עם גמיני כנבס כגון הודעה אז הוא נותן פנל בקרה?
גם בדברים פשוטים כמו עריכת מודעהמסתבר שלא רק בארץ עוצרים את מי שלא מתגייס...
https://gemini.google.com/share/9e74a54186b1 -
עזרה | עזרה בבקשהתנסה לבנות עם קלוד כזה תוכנה יתכן שAPK יספיק ויתכן שתצטרך לעשות דרך הגדרת מפתחים
או שתנעל את הקבוצות המרעישות ותביא את הקוד למישהו אחר שיפתח פעם-פעמיים ביום...
ופתרון יותר טוב במקום לחסום את ההגדרות וכו'
פשוט תצא מהקבוצות ששולחות יותר מעשר הודעות ביום...
זה הפתרון הכי מועיל לחיים... -
בקשת מידע | אשמח למידע בעריכת והעלאת תמונות שלי למאגרי תמונות בתשלום@נחלס-דון כתב בבקשת מידע | אשמח למידע בעריכת והעלאת תמונות שלי למאגרי תמונות בתשלום:
התכוונתי למה שהוא ערך
כי הוא העלה את זה לפורום אז זה נדחס.....
@נחלס-דון כתב בבקשת מידע | אשמח למידע בעריכת והעלאת תמונות שלי למאגרי תמונות בתשלום:
יש לי מסך בשלט וחוצמזה יש לי את האפליקציה של DJI אבל היא כבדה של החיים וזוללת ראם.
יתכן אבל באפליקצייה שלהם יש לך אפשרויות מתקדמות....
כך שתצטרך להחליט או נוחות או מקצועיות -
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬להזכיר לך לשבת 'שבעה' עליו
-
בקשת מידע | אשמח למידע בעריכת והעלאת תמונות שלי למאגרי תמונות בתשלוםלתוצואות טובות תעשה שיצלם על RAW זה מיוחד לעריכה ומשאיר רזולוציה מלאה
(הקובץ כבד מאוד לכן כדי כרטיס זכרון גדול)@נחלס-דון כתב בבקשת מידע | אשמח למידע בעריכת והעלאת תמונות שלי למאגרי תמונות בתשלום:
אחרי עריכה אי אפשר להגדיל בכלל, זה מטושטש פי עשרים.
באיזה תוכנה?
@נחלס-דון כתב בבקשת מידע | אשמח למידע בעריכת והעלאת תמונות שלי למאגרי תמונות בתשלום:
אז בוא תדריך אותי איך אני מוציא ממנו את היכולות שלו.
איך הוא עובד? לרוב בימינו צריך סמרטפון אות האפליקציה של זה...
יש לך את שניהם? -
בקשת מידע | אשמח למידע בעריכת והעלאת תמונות שלי למאגרי תמונות בתשלוםהשרת של הפורום לכאורה דוחס את זה
-
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬הקישור שהם הביאו כשהפעלתיו מחדש
עם העידכון שזה לא זמין יותר
https://www.anthropic.com/news/fable-mythos-accessחובבי הקונספירציות אמורים להגיד שזה תרגיל של אנטרופיק בכדי שאנשים יקנו את המנוי לזה על אף המחיר היקר...
-
להורדה | אפליקציה שבניתי שממירה אתר לאפליקציהיש כבר אחד כזה בכרום (כמובן עם פרסומות וכו') אבל יש לו באג שכשמגלגלים ללמעלה את האפליקציה שהוא בנה אז זה מרענן כמו באתר ואף יותר רגיש
האם זה לא? -
בקשת מידע | אפליקציית תשעה באבאולי עדיף שקודם תעשה על פורים לפחות שהאפליקציה תהיה שימושית ולא סתם תתאמץ
-
הצעת ייעול | הספמה של הודעות על בעיות בתוכנה שמפרסמים@צול-גאה כתב בהצעת ייעול | הספמה של הודעות על בעיות בתוכנה שמפרסמים:
כמו שרשור בגוגל צ'אט
לא, שזה יהיה נפרד לגמרי רק שיהא כפתור יעודי לעבור לשם וגם שיהא אפשרות להעביר לשם הודעות... וגם יצירה קלה יותר
(ברעיון אפשר לבנות תוסף לבד כזה אבל הבעיה שזה רק יעבוד למי שיש לו התוסף ולמתחילים כנראה לא יהיה)