אני רוצה להמיר קובץ SPL (טיוטת הדפסה במדפסת שלא מקוונת) ל-PDF.
זכור לי שבעבר זה נפתח לי עם תוכנת PDF-XChange, אבל היום לא הצלחתי.
אשמח לעזרה.
תודה!
אליצפן
-
בקשת מידע | המרת קובץ SPL ל-PDF -
בקשה | מחפש אפליקציה להוספת 3 הכפתורים בתחתית המסך בלי פרסומותמחפש אפליקציה להוספת 3 הכפתורים בתחתית המסך (חזרה, בית, אפליקציות אחרונות)
למולטימדיה ברכב,
כל מה שניסיתי להתקין היה מפוצץ בפרסומות לא משהו...
אשמח להמלצה לכזו אפליקציה, אפי' בסיסית ביותר אך בלי פרסומות.
ועדיף כמובן בעברית.
תודה! -
בקשה | מחפש אפליקציית רדיו אינטרנט בלי פרסומותמחפש אפליקציית רדיו אינטרנט בלי פרסומות,
עם תחנות בישראל, (לא רק חרדיות).
מיועד להתקנה במולטמדיה.
תודה. -
בקשת מידע | חסימת קארפליי -
בקשת מידע | חסימת קארפלייכתב בבקשת מידע | חסימת קארפליי:
מה הכי מתאים לי:
- חסימת mdm (ווייטליסט)
- אייבלוק (אתר)
אני מבין שהאפליקציות דומות אבל ההבדל הוא שמצד אחד אייבלוק נותן יותר אפשרויות אבל מצד שני אין אצלו אפליקציות שא"א להגדיר שיעבדו. ומצד שני הווייטליסט קצת פחות מפורט אבל כן מגביל את רשימת האפליקציות שהוא מאפשר.
האם הבנתי נכון?
אם זה לא נכון אשמח להסבר.תודה!
-
בקשת מידע | חסימת קארפליי@מיישה, תודה!
התקנתי בהצלחה.כמה שאלות:
- אחרי שזה מותקן (וכרגע הסיסמה ברשותי..) כיצד אוכל להתקין אפליקיות חדשות (לדוגמה פנגו), גוגל פליי נעלם לי.
- האם אפשר לשנות את המסך הראשי שאיתו הקארפליי עולה, סוג של לאונצ'ר?
- האם אפשר להעתיק למכשיר קבצים בעוד צורה חוץ מלשלוח אליו בבלוטות' ולהעתיק דרך כרטיס מיקרו שמכניסים אליו.
- האם שייך שיעבוד חיפוש קולי בוויז? (אולי דרך המיקרופון של הרכב)
תודה!
-
בקשת מידע | חסימת קארפליי -
בקשת מידע | מה ההבדלים בין קיידרואיד לאייבלוק? ומה יותר מומלץ לחסימה עבור מכשיר ווייז בלבד?למה לא מוזכר פה חסימת MDM, שלהבנתי דומה לאייבלוק ונותן פחות או יותר את אותו המענה.
האם לאחד מהם יש עדיפות לשימוש כזה (חסימת מכשיר או מולטימדיה) -
בקשת מידע | חסימת קארפלייטוב, אני חושב שהבנתי כיצד לעשות את זה,
רק שאלה,
מה הכי מתאים לי:- קיידרואיד
- חסימת mdm (ווייטליסט)
- אייבלוק (אתר)
- TripleU MDM
הצרכים שלי הם בעיקר חסימה עם קוד של אפליקציות והתקנת אפליקציות, אך אפשרות להשאיר אפליקציות שכן יעבדו.
אשמח שתמקדו אותי מה הכי מתאים, ואולי עם פירוט וכך זה יעזור גם לבאים בתור שיתלבטו בשאלה הזו.
תודה!
-
בקשת מידע | חסימת קארפליי@מטען-נייד, כן.
-
בקשת מידע | חסימת קארפליי@אלעזר,
תודה,
אבל הפוסט ההוא קצת מפוזר מרוב חומר ואפשרויות,
אשמח למיקוד להוראות ההתקנה שמתאימה לי עד כמה שלא הצלחתי לחבר למחשב (אולי כי באמת אי אפשר..). -
בקשת מידע | חסימת קארפלייאני מבין שאפשר להתקין את החסימות ישירות מהמכשיר (ברכב) ולא צריך חיבור למחשב.
אשמח לקישור לפוסט שמסביר את זה הכי ברור.
תודה! -
בקשת מידע | חסימת קארפליי@מיישה,
אבל איך אני בכלל מעלה אותו על המחשב?
הפעלתי אפשרויות מפתחים וניפוי באגים בUSB.
ג'ימיני שלח אותי לתוכנה בשם scrcpy,
אבל המכשיר בכלל לא מזוהה ע"י המחשב,
מופיעה לי הודעה של 'התקן USB לא זוהה'...
ובאופן כללי המכשיר עם 128 ג"ב - איך רוצים להכניס אליו דברים??

-
בקשת מידע | חסימת קארפלייאחרי המלצות קניתי את הקארפליי הזה בשביל שיקוף מסך ברכב.
אשמח להמלצה על אפשרות חסימה מתאימה שתאפשר לחסום עם קוד אפליקציות ספציפיות ואת התקנת אפליקציות, אבל שאוכל כן להשאיר אפליקציות שארצה.
הבנתי שקיידרואיד לא מתאים לזה כיון שהוא מאשר רק וייז ומייל ואני רוצה גם לדוג' קול חי מיוזיק ועוד.
בנוסף האם יש איזושהי צורה להציג על המחשב את המכשיר או שהכל צריך להעשות ברכב עצמו?
תודה!

-
בקשת מידע | החרגת איש קשר אחד ממצב 'נא לא להפריע'@צצצצצ כתב בבקשת מידע | החרגת איש קשר אחד ממצב 'נא לא להפריע':
פיתרון פרימטיבי נוסף: אם יש לך מאקרודרואיד מותקן ניתן לעשות מאקרו שישמיע צליל כשאיש קשר מסוים מתקשר, ללא תלות במצב שקט וכד'
מנסה לעשות את זה,
טריגר: שיחה נכנסת מאיש הקשר המדובר
פעולות: אשמח להדרכה כיצד להגדיר צלצול שיגבר על נא לא להפריע - אפשרות 'צליל התראה' בתוך קטגורית 'התראה' לא משמיעה בווליום כאשר המכשיר על 'נא לא להפריע', איך אפשר להתגבר על זה?
אילוצים: 'שעה ביום', הכנסתי את טווח השעות שבהן הפלאפון אוטומטית על מצב 'נא לא להפריע'. -
בקשת מידע | החרגת איש קשר אחד ממצב 'נא לא להפריע'יש לי שיאומי חצי טאצ' עם סים כשר.
אני רוצה אפשרות להחריג איש קשר אחד ויחיד ממצב 'נא לא להפריע', כך ששיחות מאיש הקשר הזה כן יצלצלו לי בווליום.
האפשרות היחידה שאני רואה בהגדרות של 'נא לא להפריע' זה להחריג את 'מסומנים בכוכב' = מועדפים, הבעיה היא שיש לי כמה וכמה מועדפים, משיקולים אחרים (גישה מהירה ברשימת אנשי הקשר וכדו').
יש איזה טריק או פיתרון לזה?
תודה! -
בקשת מידע | אליאקספרס - כשאי אפשר לשים בסל@mdy, יש תוסף שנקרא 'מצא לי בעלי', שבין הייתר מוסיף אפשרות שלהבנתי נותנת מענה לבעיה שהתכוונת.

-
להורדה | "זיהוי בקליק" אפליקציה לפריצת קובצי זיפ נעולים עם סיסמת מספריםראיתי ששאלו אבל לא ראיתי שענו,
למה לא יוצאת גרסה לווינדוס? -
להורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.7.6 למסך דף הבית בעבריתפרוץ פרימיום?
-
הצעת ייעול | לייק אנונימיאו אם אתה רוצה להביע תמיכה במה שאתה עצמך כתבת....