@aass
ואגב יש גם המון כתובות שלא מופיעות (כולל הכתובת שלי)
אליז
-
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד -
בעיה | טביעת אצבע@חיים-המצחיק כנראה, אבל זה אמור להתקין לך את המנהל התקן (אגב, שאלת את קלוד?)
-
שיתוף | Q8 קיוליקס@פורים-רב
כתוב לקיוליקס במייל
-
בעיה | טביעת אצבע@חיים-המצחיק להבנתי, הקובץ הזה הוא תוכנה לעדכון דרייברים של אבטחה ובין היתר עדכון לדרייבר הטביעת אצבע, ועל כן תנסה לחפש במחשב את התוכנה הזו, לפתוח אותה ושם תנסה לעדכן או להתקין את מה שאתה צריך.
-
בעיה | טביעת אצבע@מחנה-ידידים בכיף (אע"פ שהוא כבר מצא את הקובץ)
https://drive.google.com/fileלמחוק מילים אלו/d/1IcnfG3kQL0Wpv3PHqFF_Sp9Csc6JkK_m/view?usp=sharing -
שיתוף | Q8 קיוליקס@פורים-רב עדכנת תוכנה?
-
בעיה | טביעת אצבע@חיים-המצחיק תכתוב את זה ControlVault3 בחיפוש ותוריד את הדרייבר הזה
-
בעיה | טביעת אצבעתנסה את זה ControlVault3
-
בעיה | טביעת אצבעיש לך חיבור לאינטרנט במחשב הזה?
אם כן תעשה סריקה אוטומטית באתר והוא יזהה מה חסר לך -
בעיה | טביעת אצבע -
שיתוף | Q8 קיוליקס@חיים-יענקל-0 חצי מהסמארטפונים אינם בעלי שבב קוואלקום, כך שהטענה של החבר שלך לא הגיונית
-
בירור | הפניית שיחות ממספר כשר להרגיל בסלקום@אחד-יחיד-ומיוחד
תנסה לעשות בהגדרות כשהמכשיר על דור 3.
אם עדיין לא מצליח תבדוק אולי באתר. -
מדריך | לא מפספסים שיחותזה נשמע לי קצת יותר מידי חאפר אני מנסה לחשבו על דרכים נוספות
עד אז לפחות תעשה את זה (אלא אם כן זה מסובך מידי...)
-
מדריך | לא מפספסים שיחות@מדריך-html
הצעת יעול
כתבתי לך בתמיכה באתר
תעשה שהקו יצנתק כל עשרים דקות עד שמשתמש יתקשר בחזרה למערכת (ותעשה את זה בתור אפשרות להפעלה ולא ברירת מחדל, כי ככל הנראה זה לא יהיה נוח לכולם) -
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועודאני חושב ששיפור משמעותי יהיה אם תהיה אפשרות לבחור את סוג התחב"צ (רכבות או אוטובוסים או גם וגם)
ועוד אפשרות לבחור את הסוג המועדף (ואז יוצגו גם וגם אבל קודם יוצג המועדף) -
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועודמה עם זמני רכבות ורכבת קלה?
-
שיתוף | הורדת הגופן לקטן!@חייא-שיאומי אפשר בבקשה קובץ ZIP לחסומים?
-
שיתוף | הורדת הגופן לקטן!@חייא-שיאומי אפשר לחסומים?
-
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועודואגב גם חסרים המון כתובות (היה גם לפני)
-
שיתוף | האפליקציה הבאה שליאני רוצה ליצור כזאת אפליקציה בקלוד, אלא שאני מעולם לא פיתחתי אפליקציות, אז אם אתה רוצה לפתח בעצמך עדיף