ללא אמלטור א"א כי אני לא מקבל את הקוד בשיחה קולית ואמלטור א"א להתקין באתרוג
א
איש הר הביית
@איש הר הביית
-
בירור | ווטסאפ במחשב -
בירור | ווטסאפ במחשבא"א להתקין אם יש לי אתרוג
-
בירור | ווטסאפ במחשברציתי לדעת איך אפ' לפתוח ווטסאפ למי שיש לו מחשב עם סינון של אתרוג ואין לו פלאפון אם הודעות כלל