אבל לא במזגן בין 10 שנים
דווקא אצל הורי מזגן saga (טורנדו) שחוגג בר מצווה, כמדומני שהמאוורר ממשיך לפעול לאחר כיבוי המזגן
אבל לא במזגן בין 10 שנים
דווקא אצל הורי מזגן saga (טורנדו) שחוגג בר מצווה, כמדומני שהמאוורר ממשיך לפעול לאחר כיבוי המזגן
@יאיר-י. בע״ה כשיהיה לי כח אשלח
בוצע
@דוד-2421 @שקאד @ציפור-בודד @הנגבי @שמח-0 שלחתי לעת עתה במייל רק מה שהיה ממויין לי ככתב יד (כ300 גופנים רובם בלי חידוש מיוחד).
יש לי בנוסף כג׳יגה של גופנים שכמובן רובם סתם זבל לא שמיש, היה לי מסובך לשלוח הכל כרגע כי האינטרנט שלי זוחל עכשיו.
@יוסף-כהן-2 מעניין, לי תמיד הכיתוביות בעברית
@shishko בכיף רק אני לא מספיק מודע לרשיון, מי שרוצה שיכתוב את המייל שלו ובל״נ היום/מחר אשתדל לשלוח מה שיש לי ממויין לכתב יד
@דוד-2421 יש לי טריליון, השאלה איך לשלוח לך
@איש-גמזו אשמח אם תבדוק את הגירסאות שבקישור דלעיל, אולי סוף סוף זה יעבוד במק.
ישתבח שמו!
עובד סוף כל סוף!
אם כי הוא לא עבד מתוך כונן ההתקנה והייתי צריך להעביר אותו למחשב, אבל תכלס׳ עובד.
תבורך!
@בן-הבורא אולי זה פורץ רק אופיס 2024, תנסה
@סטאר123 מזל״ט על הגעת האתר ללמעלה מ400.000 סרטונים, ולמעלה מ2000 ערוצים!
@tיו_ למיטב נסיוני הכל טוב,
הרבה מתקינים לא עושים וואקום, וגם לא משחררים אויר מהצנרת, וזה בסדר.
גם אני כשהתקנתי מזגן לא עשיתי, והכל טוב.
למען האמת לא נתקלתי בשום מתקין שעושה וואקום, גם לא במזגן 2.5 עם שש מטר צנרת.
יש לי קובץ פד״פ מוכן עם בליד לחיתוך,
אני צריך רק להוסיף סימני חיתוך, ולא הצלחתי בשום כלי מקוון,
אם מישהו יכול לעזור לי בעזרת פוטושופ או כלי דומה אשמח מאד
תודה רבה
@AMDesign כתב בבירור | MacBook Neo לבחור ישיבה - האם אפשר לחסום מקבוק הרמטית?:
השאלה הראשונה המתבקשת היא האם הבחור אי פעם השתמש ב macOS או באיזושהי מערכת אחרת של אפל, אחרת הממשק יראה לו זר והוא לא יסתדר איתו ויזניח אותו לאחר זמן קצר, אא״כ יש לו אינטואיטיביות במערכות הפעלה שונות והוא פתוח לנסות.
מנסיון שלי ושל עוד לפחות חמשה - ששה חברים,
אין שום בעיה, יומיים שלשה של הסתגלות ואתה כבר לא זוכר איך נוגעים בווינדוס
אל תשכח שלא מדובר כאן באדם בן ששים וחמש...
@שניאור-שמח כתב בבירור | MacBook Neo לבחור ישיבה - האם אפשר לחסום מקבוק הרמטית?:
השינוי המשמעותי זה שיש את הטאצ׳ ID...
(Touch ID)
את זה יש גם באייר לא רק בפרו.
טאצ׳ בר אין באייר, אבל גם לא בפרו החדשים
@iosi-poli לא צריך לצעוק...
@yehokarpel הקישור לא זמין
@שמואל-ש. כתב בבקשת מידע | מה ההבדלים בין קיידרואיד לאייבלוק? ומה יותר מומלץ לחסימה עבור מכשיר ווייז בלבד?:
למה? הוא חוסם את כל האפליקציות כולל גלישה ושינויים, לא?
מה אני צריך יותר מזה?
אם אני מתרשם נכון יש לך שליטה על כל פיצ׳ר ואפליקציה אם לחסום אותה או לא,
אין לך צורך ביותר מזה, אבל אין לך צורך בכל זה.
אבל אני לא יודע
@שמואל-ש. אתה צריך ״חסימה״ במלא מובן המילה,
לכן נראה לי שכדאי לך את קיידרואיד שהוא פשוט והרמטי.
איי בלוק, זה יותר אפליקצית ניהול ושליטה במכשיר, ואין לך צורך בכל שלל ההגדרות שלו אם אתה מילא חוסם הכל.
@ידיד התכוונתי למוצר כזה

אבל הוא מועיל רק לחבר שני צינורות שרשור, מבפנים, לכאורה פחות יועיל למקרה שלך מחמת הטעם שכתבת.
בנוגע אליך
לענ״ד כמה נגיעות של סופר 7 יעשו לך את העבודה
@ידיד לא בדיוק הבנתי מה הבעיה כעת, התנתק השרשור מהמזגן עצמו? התנתקה רק ההארכה? נחתך הצינור?
אם כצד האחרון, אני תמיד מחבר עם מחברים מפלסטיק לצינורות גינה, מתאים פיקס
אני גם קונה מפצלים כאלו ומחבר את כל המזגנים שבאותו איזור לצינור א׳