תודה רבה למגיבים אך זה לא עוזר.....
יש למישהו עוד פתרון?
אברהם ס
-
בעיה | הקוד של הנגן נשכח -
בקשת מידע | אוזנית עם סינון רעשים חזק?@שמואל-ש. אני צריך את הסינון לשמיעה שלא ישמעו רעש מבחוץ
-
בעיה | הקוד של הנגן נשכח@י.ר.ק
תודה רבה שאתם מגיבים ומנסים לעזור זה מראה על אכפתיות....
ניסתי את שתי הקודים וזה לא עוזר אפשר לעשות עד 6 ספרות בנגן יש עוד פתרונות? -
בקשת מידע | אוזנית עם סינון רעשים חזק?יש לי את האנקר ליברטי 4 פרו
והסינון רעשים לא הכי חזק אני מחפש משהו עם דגש חזק על סינון רעשים
(גם עם הסאונד יהיה רק סביר)
מישהו מכיר? -
בקשת מידע | אוזנית עם סינון רעשים חזק?אוזנית עם סינון רעשים הכי טוב בעלי אקספרס באזור המ-200\250 ש"ח מישהו מכיר
-
בעיה | הקוד של הנגן נשכחהילדים עשו קוד ושכחו.... יש פתרון?
מצ"ב תמונת הנגן מדובר בנגן של לכתחילה ממשנת יוסף
1000595805.jpeg

-
בירור | צריבה מרחוק לנגן M36 שלא נדלק מישהו יכול?@ezerphone כן אני רוצה גם בתשלום אבל באיזה סכום מדובר
-
בירור | צריבה מרחוק לנגן M36 שלא נדלק מישהו יכול?בית שמש
-
בירור | צריבה מרחוק לנגן M36 שלא נדלק מישהו יכול?הנגן לא נדלק ותקוע ולא עוזר עוזר לאפס מהווליום ונעילה
(הותקן עליו קייקרואיד) -
בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה@הרב-של-השכונה בית שמש
-
בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה@הרב-של-השכונה לא הבנת ניסיתי להבין איך לצרוב גירסה חדשה (החברה פה שיודעים לעשות את זה גרים רחוק....)
-
בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה@הרב-של-השכונה אתה צודק ניסיתי להבין איך לעשות את זה בנתיים לא הסתדרתי
-
בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה@מגנוס-קרלסן אבל בנגן מקביל (M36) שלא נתתי לאאוטנט עבד לי הריקבורי כמו שצריך כשנתקע
-
בירור | איך להעביר אנשי קשר מפרו30 ל-5*5@צדיק-0 נכון אתה צודק המכשיר הגיע אליי וזה אותו קובץ פשוט עשיתי שחזור וזה שחזר הכל אפילו התזכירים (הם לא באיפוס רק יושבים על הכרטיס) חזרו לא היה שום בעיות עבר חלק
-
בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה@הרב-של-השכונה נתתי את הנגן לאאוטנט אני לא יודע מה הם עשו שם על פניו זה היה ניראה אותו גירסה וניסית לאפס אותו מהריקבורי (אני יודע איך עושים את זה) הוא נישאר תקוע על סמל הפתיחה (במקרה של M36 זה שם המכשיר)
-
בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה@מגנוס-קרלסן בית שמש
-
בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה@הרב-של-השכונה זכור לי שניסיתי ולא הצליח אני לא יודע אם בגלל שלא חיברתי טוב או משהו כזה
-
בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה@הרב-של-השכונה ניראה לי שלא
-
בעיה | נגן M36 נתקע בהפעלה@הסקרן קניתי כשעלה 50 ש"ח
-
בירור | איך להעביר אנשי קשר מפרו30 ל-5*5@הסקרן אז פשוט להעביר את הכרטיס ולשחזר?