אברהם אבינו 1
-
המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת -
המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשתאם יהיה עדכון בעייתי בטעות
- עדכון בעייתי זה תמיד יכול להיות בעיה, ולא רק אם מעדכנים ללא סיסמה
וגם להיפך- יכול להיות הרבה יותר בעיה אם יש באגים והמשתמש לא יכול לעדכן גרסה בעצמו כי אין לו את הקוד - אפשר להשאיר למשתמש אפשרות בהגדרות להחליט אם יהיה אפשרות לעדכון ללא סיסמה או שלא
- אפשר להגדיר לדוגמא שיהיה עדכון ללא סיסמה רק לגרסה שכבר עדכנת שהיא בטוחה, או שרק לאחר שבוע מיציאת הגרסה וכדו'
או שאני יחליף את המיקום והאפשרות של הסיסמה לדוגמא?
זה באמת בעיה, אבל אפשר לסדר שזה לא יקרה...
עריכה: נוסף אפשרות להקפצת ההגדרות על ידי נגישות כשלוחצים בהגדרות הרכב - על מערכת או כשנכנסים להגדרות יצרן
תודה רבה! זה שדרוג עצום!!!!
רק יש לי על זה 2 שאלות 1. למה צריך לחסום את ההגדרות יצרן? אין שם שום דבר שקשור לאיפוס וצריבה
2. אם זה אפשרי, עדיף שבמקום הקפצת ההגדרות בחזרה למסך הבית, שבמקום זה יחזור בחזרה לתפריט הקודם בהגדרותהשהייה רק גורם שלא תוכל להיכנס לאפליקציה. (מועיל לדוגמא לאפליקציה שחייבת גוגל פליי או שירותי גוגל פליי מותקן במכשיר)
לא עובד אצלי בכלל האפשרות של השהייה על גוגל פליי, אני מסמן את האפליקציה ברשימת השהייה ושומר הגדרות ולא משתנה כלום
- עדכון בעייתי זה תמיד יכול להיות בעיה, ולא רק אם מעדכנים ללא סיסמה
-
המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת@אפרים-ד צריך לעשות אפשרות לעידכון אפליקציית החסימה גם ללא קוד
כי אני לא רוצה להחזיק את הקוד אצלי, אבל אני כן רוצה להיות מעודכן, ולא שייך שבכל פעם לבקש את הקוד רק כדי לעדכן... -
המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת@אפרים-ד תודה רבה על התשובות הברורות והמפורטות!!
1,2 אין רשימה ברורה - כי אני מעדכן כל הזמן...
ואין אפשרות לעדכן מדי פעם את הרשימה המעודכנת? כבר שאלו כמה פעמים מה הרשימה המעודכנת ומה מאושר, ולאף אחד לא היה הסבר ברור
4 חוסם אותם בחומת אש
מה הכוונה? איך אני חוסם רשת לאפליקציות שאני עדיין לא התקנתי בכלל ועדיין אין לי מושג מה הם?
7 השבתה מסיר לגמרי מהמכשיר. השהייה רק גורם שלא תוכל להיכנס לאפליקציה. (מועיל לדוגמא לאפליקציה שחייבת גוגל פליי או שירותי גוגל פליי מותקן במכשיר)
אז השאלה היא איזה אחד מ2 האפשרויות זה השהייה ואיזה מהם השבתה? כי באפשרות השניה כתוב השבתה וכשנכנסים כתוב השהייה (כך זכור לי בערך, אולי זה הפוך)
11 בקיידרואיד זה קיים? יש בכלל כזה דבר? זה אולי נכלל בהשבתת נקודה חמה?
זה מופיע בהגדרות אנדרואיד בנפרד, ובקיידרואיד זה חוסם גם את זה, ואצלך בחסימה זה לא חסום
14 אתה מתכוון להתראות?
לא התראות, אני מתכווין לכיתוב קטן בתחתית המסך
21 רק לעשות רוט ולהחליף עם mt manager, ולהסיר את הרוט אחרי זה
נשמע קל אבל הבנתי שזה מסובך כי יש גם בדיקת אימות חתימה
ושוב פעם- תודה רבה על הכל!
-
בעיה | התרוקנות מהירה של הסוללה -
המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשתלאחרונה אני רואה שהרבה ממליצים לעבור להשתמש בחסימה הזאת, אז ניסיתי גם לעבור לזה ואני קצת מסתבך, יש כאן הרבה דברים שלא ברורים, ויש לי כמה שאלות על דברים שלא הבנתי, אשמח שמישהו יעשה לי קצת סדר
- לא מופיע בשום מקום מה הרשימת אפליקציות שפתוחות בחסימה, יש רשימה חלקית בפוסט הראשון וזהו, יש למישהו מושג מה הרשימה המעודכנת המלאה האפליקציות הפתוחות?
- ראיתי שניתן לבחור מסלול סינון, לדוגמא מולטימדיה/ניווט/מוזיקה ועוד, יש רשימה ברורה מה נכלל בכל מסלול ומה לא? ומה ההבדל בין המסלולים?
- אם אני רוצה שיהיה חסום לי כמו בקיידרואיד אבל בצורה יותר מורחבת, לדוגמא עם עוד כמה אפליקציות שנצרכות בשבילי, ושבשאר האפליקציות לא יהיה רשת בכלל, איך עושים את זה?
- אם אני משאיר את האפשרות להתקין אפליקציות, איך אני מגדיר שלא יהיה בהם חיבור לרשת אפילו שהם מאושרים בVPN- של הרשימות הלבנות?
- בבחירת אפליקציה, מתי אני צריך לחסום בעצמי את הדומיינים הבעיתיים ומתי לא?
- יש בחסימה הרבה הגדרות שלא לכולם קל להבין אותם מה הם ומה ההבדל בין כל האפשרויות, לדוגמא למה יש כמה לחצנים להפעלת ה-VPN , מתי לבחור ב-VPN ומתי ברשימה לבנה או שחורה, ומתי להשתמש בחומת אש?
מה ההבדל בין השבתת אפליקציות לבין השהיית אפליקציות?
מה ההבדל בדיוק בין האפשרויות הבאות- רשימה לבנה/רשימות לבנות/רשימה לבנה שבתוך הרשימות לבנות?
אשמח אם יהיה מדריך ברור ומסודר מה צריך לכל מצב איך ולמה. - האם הוספת אפליקציות לרשימה לבנה זה במקום הרשימות לבנות המקוריות או בנוסף לזה? והאם זה מאפשר גם אפליקציות נוספות מעבר למה שמאושר ברשימה המקורית?
- איך אפשר לבטל את זה שצריך לעשות את הקוד עוד פעם ועוד פעם על כל שינוי קטן בהגדרות? אני יודע שיש שם כזה הגדרה אבל זה מבטל רק בחלק מהפעמים ולא בכולם, אז אני שואל האם יש אפשרות לקוד רק פעם אחת, או בכניסה להגדרות או בשמירה לכל השינויים בסוף?
- האם יש אפשרות נעילה להגדרות שלא יהיה כניסה אליהם בכלל בלי הקוד? ואני לא מתכווין לאפשרות נעילת מסך ראשי, כי היא נועלת גם את החנות.
- ראיתי שבשימוש עם החסימה לוקח לוייז הרבה זמן למצוא מסלול (הרבה יותר מאשר בקיידרואיד), יש דרך איך לסדר את זה?
- לא מצאתי בהגדרות אפשרות לחסימת שיתוף רשת ב-USB , זה לא בעייה למי שמשתמש עם רשת לא מסוננת?
- האם יש אפשרות להסתרת אפליקציות מערכת ללא השבתה שלהם? לדוגמא כדי שיעבוד גוגל פליי, כי אם הוא מושבת יש אפליקציות שלא עובדות, כמו לדוגמא פנגו.
- ניסיתי להשתמש באפשרות של גיבוי ההגדרות, אבל זה לא עובד ומופיע במסך שחסימת MDM קרס, יש דרך איך לסדר את זה?
- מופיע לי הרבה פעמים על המסך למטה הודעות על תעבורת רשת ודומיינים שנחסמו, יש איך לבטל את זה?
- @אפרים-ד ממליץ במולטידיה להסתיר את ההגדרות כדי לחסום גישה לאפשרות של איפוס וצריבה, ומה לגבי שאר האפשרויות לאיפוס וצריבה, זה חוסם גם אותם?
- ניסיתי להסתיר את ההגדרות במולטימדיה TS10 ולא הצלחתי, זה עדיין מופיע במסך ורק שבכל פתיחה של זה הוא נסגר בחזרה, זה תקין?
- הלחצן ליצירת קיצור דרך להגדרות אנדרואיד הרגיל לא עובד לי בכלל, זה לא עושה כלום, זה תקין? מה צריך לעשות בשביל זה?
- למה צריך לחסום את הדומיין של גוגל? למה לא מספיק לחסום רק את אפליקציית גוגל, ולהשתמש בשביל החיפוש קולי בוייז באפליקצייה שירותי הדיבור של גוגל? כמו בקיידרואיד שגוגל חסום אבל החיפוש קולי דרך שירותי הדיבור של גוגל כן פתוח.
- בכל הפעלה מחדש/התעוררות ממצב שינה ה-VPN מכובה וצריך להפעיל אותו מחדש, יש דרך איך לסדר את זה שיעבוד מעצמו?
- בשינוי צבע ערכת נושא נכבה ה-VPN, למה זה ככה והאם יש דרך לסדר את זה?
- בהסבר למעלה @אפרים-ד מביא אפליקציית הגדרות כשר כדי להחליף במולטימדיה, יש למישהו הסבר ברור איך לעשות את זה בלי להרוס את המולטימדיה? כי צריך בשביל זה גם לעשות רוט, וגם למנוע את הבדיקת תקינות חתימה של האפליקציה. אשמח להסבר ברור איך לעשות את זה.
יכול להיות שעל חלק מהשאלות שלי כבר יש תשובות והסברים כאן בנושא או באפלקציה בעצמה, אבל חלק מההסברים לא מספיק ברורים, וחלק מההסברים יכול להיות שהם כן ברורים אבל הם לא מסודרים ביחד בצורה מסודרת, ואני יודע שאני לא היחיד שמסתבך בגלל זה
ואני מדגיש שאני ממש לא מגיע בטענות, בטוח שלא על @אפרים-ד האלוף, פשוט יש דברים שבשבילו הם ברורים אבל אני רוצה שהדברים יהיו ברורים ומסודרים גם בשבילי וגם בשביל כולם, שאם יש סוף סוף חסימה כ"כ טובה אז שהיא תהיה נגישה וברורה לכולם. -
בעיה | שגיאה של הפורום ממחשב מסויםגם לי זה הופיע היום כבר כמה פעמים
-
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד@aass כתב בעזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים (תכנון מסלול בפיתוח) - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד:
אפשר גם מכתובת...
אתה צודק, עכשיו רק מצאתי שזה קיים,
אבל הסיבה שלא מצאתי את זה היא כי כל ממשק החיפוש מבוסס לפי תחנות ולא לפי כתובת, ולכן כשכתבתי בחיפוש כתובת מלאה הוא לא מצא, ורק כשכתבתי את שם הרחוב בלבד בלי המספר רק אז הוא מוצא את זה ומציע לי את מספרי הבניינים כדי למצוא את התחנה שנמצאית ליד,
וזה דבר שצריך לשנות, כי אם אתה מוסיף תכנון מסלול הוא אמור להיות מבוסס כתובת ולא מבוסס תחנות,
ובנוסף גם יש דבר נוסף מוזר שיצא בגלל שהחיפוש מבוסס תחנות, שאם אתה מתכנן מסלול למקום שנמצא במרחק של כמה דקות הליכה, האפליקציה נותנת לך מסלול מכתובת המוצא לתחנת אוטובוס, ומהתחנת אוטובוס לכתובת היעד,
וכשיש בדרך עוד תחנת אוטובוס הוא יכתוב לך גם את זה כשלב נוסף במסלול... -
עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועודטוב, דבר ראשון חשוב להגיד שהאפליקציה מהממת! וניכר בה ההשקעה מאוד!
אבל לפי דעתי צריך לשנות מאוד את תצוגת התפריטים באפליקציה, כי קשה מאוד להבין איך מוצאים דברים באפליקציה ללא המדריך, וגם לאחר שמסתכלים במדריך יש כמה דברים שקשה לזכור, כי לא ככה מקובל בדרך כלל לעשות באפליקציות,
אני אסביר למה אני מתכוון, בד"כ באפליקציות כשאני רוצה לפתוח תפריט או אפשרויות נוספות אני לוחץ בשביל זה על לחצן ברור או על מילה מודגשת ששולחת לדף/תפריט נוסף,
אבל כאן באפליקציה זה לא כך, כדי למצוא זמני נסיעות של הימים הבאים לוחצים על סמל של שעון, וכדי לתכנן מסלול לוחצים על עוד איזה סמל, כשהסמלים אפילו לא מודגשים והם נראים כאילו הם שם רק לקישוט,
והאמת שככה קצת קשה למצוא את זה, והיה הרבה יותר עדיף לסדר בצורה מסודרת שלכל דבר יהיה לחצן מסודר וברור, שגם המשתמש הפשוט יוכל להסתדר בקלות באפליקציה, ולא שבכל דבר הוא יסתבך ויסתכל עוד פעם במדריךולגבי העדכון החדש של תכנון מסלול, בדקתי ומצאתי כמה בעיות
1.במסלול של יותר מכמה שלבים לפעמים הוא כותב שהוא לא מוצא מסלול
2. קיבלתי ממנו מסלול להחליף אוטובוס 4 פעמים, כשאני יודע שיש מסלול הרבה יותר פשוט
3. קיבלתי מסלול לרדת בתחנת אוטובוס מסוימת, ללכת ברגל לתחנה ממול, ואז ללכת ברגל עוד 3 דקות
4. יש באפליקציה אפשרות לתכנון מסלול רק מתחנת אוטובוס ולא לפי כתובת
5. וצריך שהאפשרות של תכנון מסלול יהיה גם בתפריט נפרד בפתיחת האפליקציה -
בקשה | מחפש בודקים לגרסא לqin f21 pro@מחנה-ידידים הגירסא אמורה להיות חינמית או בתשלום?
-
שיתוף | אתר לגרסאות!@מחנה-ידידים הורדתי מהאתר את גירסא f21 gtr והיא נעולה בקוד
מה הקוד? -
בעיה | נחסם לי הסים - הוט מובייל@אליהו-הגדול מנסיון, התמיכה הטכנית של הוט מובייל משחררים את החסימה בלי לעשות בעיות
-
בירור | f21 pro שלא רוצה להיצרב@danidani כתב בבירור | f21 pro שלא רוצה להיצרב:
נדלק כל שניה ולא מוכן להיצרב ב SP
נתקלתי במצב כזה בעבר
ובאמת במצב הזה לא הצלחתי לצרוב ב-SP
תנסה עם MTKclient, הוא כן מצליח גם במצבים כאלה -
בירור | שינוי כפתורי ווצאפ ופייסבוק בטלפון חצי טאצ' מעלי@TelegApps תנסה עם Key Mapper-מתורגם-4.0.5.zip
הוא מצליח למפות כמעט כל מקש -
שיתוף | תגובות | הערות והארות על הגירסא החינמית@אני-אני-אני כתב בשיתוף | תגובות | הערות והארות על הגירסא החינמית:
ממליץ למחוק את הדרייבר
נשמח להסבר מה ואיך למחוק
-
שיתוף | תגובות | הערות והארות על הגירסא החינמית@שניאור-שמח כתב בשיתוף | תגובות | הערות והארות על הגירסא החינמית:
אבל אין גישה לאינטרנט
וזה לא משהו שאפשר לפרוץ בקלות?
-
שיתוף | תגובות | הערות והארות על הגירסא החינמית@אני-אני-אני למה המתג של ה-wi-fi לא נעול???
הצלחתי להגיע בהגדרות להפעלת wi-fi והצלחתי להפעיל ולהתחבר ל- wi-fi
אמנם לא היה דרך זה חיבור רשת, היה כתוב שאין אינטרנט, אבל מאמין שזה משהו שמי שיודע איך וקצת ינסה יצליח להתחבר...
למה זה לא נעול? זה בכוונה??? -
שיתוף | תגובות | הערות והארות על הגירסא החינמיתעריכה: הצלחתי לצרוב ולהפעיל את הטלפון
צרבתי מחדש את הגירסא החדשה, ואח"כ צרבתי מגיבוי שיש לי את כל המחיצות חוץ מסופר ויוזר דאטה -
שיתוף | תגובות | הערות והארות על הגירסא החינמית@אני-אני-אני גם אני עכשיו צרבתי את הסופר של הגירסא, והמכשיר לא עולה
למה? מה צריך לעשות? -
שיתוף | תגובות | הערות והארות על הגירסא החינמית@אני-אני-אני כתב בשיתוף | תגובות | הערות והארות על הגירסא החינמית:
הגירסא החדשה עלתה
אם מותקן לי במכשיר את הגירסא הישנה שלך, מספיק לצרוב רק סופר?