המחשב לא שומר שינויים בשולחן עבודה
-
@איציק-דייטש שאלתי מה זה אומר לתייג?
-
המחשב לא שומר קבצים בשולחן העבודה, גם הוספתי משתמש והוא לא שומר משהו מוזר, האם מישהו יודע מה הבעיה?
@רויטל אם התוכנה לא הוסרה, תתקין אותה מחדש ותצא מהפעילות שלה ע"י הקלק ימני בשורת המשימות על סמל התוכנה (בדר"כ)
-
@רויטל אם התוכנה לא הוסרה, תתקין אותה מחדש ותצא מהפעילות שלה ע"י הקלק ימני בשורת המשימות על סמל התוכנה (בדר"כ)
@יוסי-מחשבים תעלה למעלה, כבר אמרו לו את זה, תבדוק את תגובתו
-
@רויטל או אולי במצב צייד בריבו פשוט לתפוס את הקיצור דרך של התוכנה
-
הוא מראה לי כמו תמיד שאני מפעיל את המחשב .(אגב ההתקנה של התוכנה הריבו לא נמצאת) שבשביל זה שאלתי -
הסרתי את התוכנה בתוכנה של iobit ושכיביתי את המחשב והפעלתי והתוכנה חזרה.אבל מה שאמר@אביב-לוין אבדוק.
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
